27.

14 1 0
                                    

Mikor  eljön az az idő , hogy átgondolod biztos kell e ez neked , akkor már  persze késő. Egyedül a legjobban az indulás óta az zavart , hogy nem én vezethettem. Pedig az megnyugtatna!

- Na és Jane , hogy hogy utazunk?- forsult hátra Ren , miközbe én az ablakon bámultam kifele.

- Bekattantam , és ilyenkor utazok! Általában egyedül , de sajna most  nem ! - biccentettem James felé morcosan!

- Egyedül úgyse hagylak!

- Fasza. És ha nem Nira a zaklatóm?

- Nira? Niragi?? - kérdezte Ren felvont szemöldökkel.

-  Igen , miért?

- Öhm , semmi , lényegtelen. De egyszer még csúnyán elásom! - morogta Ren.

- Tessék? Miért? Attól hogy exe vagyok ,még féltem. - eközben James épp az üdítőjét itta miközben kiköpte az ablakon.

- Jane! Ő már nem a régi Nira! Értsd meg! Nem őt szereted  hanem az emlékeiteket! Nem mindegy! Amúgy meg , úgyis én leszek a férjed! - mondta bohókásan a végére , mire én köptem ki az energia italomat.

- Mikről maradtam le! Atya isten! Biztos jönnöm kell? - ütötte vállba Ren Jamest , és röhögni kezdtem én is.

....

A szálló foglalás  után , egyből elmentünk kajálni , majd kitaláltam hogy elmennék a tengerpartra kicsit  kikapcsolódni. De persze látó határon belül. Éppen leraktam a pokrócom és elhelyezkedtem , mikor tőlem nem sokkal messzebb megláttam Nira 2  haverját röplabdázni. De elsőnek csak azt hittem hogy halucinálok. De a tetkók a srácokon nem hazudtak!
Mindegy , inkább felütöttem  a   könyvem és belemerültem a sorokba.
Nemsokkal később mellém gurult egy boros üveg. Azt hittem valaki elejtette...
Mire felvettem , leült mellém Nira.
A francba!

- Szia  manó! Mi járatban erre? - ült le lazán mellém , és maga elé bámult

- Szia! Mit szólnál ha ezt a bort , kicsit messzébb innánk meg? - néztem körbe  , nem e jönnek Jamesék.

- Benne vagyok. De nyugi, nem pattogna senki mert ott vannak a srácok! Mindenről tudok ám , ne feledd.  Ahogy mondanád :" Attól hogy az exe vagyok , még féltem." Nos , akkor te sem engedtél el.

- Érzelmileg nem , de emberileg igen! És nem bizok benned és a tesódba! Őszinte voltam és nem kedves!

Szomszédom Niragi II.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora