- Jane! Át kéne gondolnod! - ült mellém Choi és aggódóan nézve rám, érezni lehetett hogy nem viccel.
- De nem ! Már sok mindent átéltünk, de ez nem mehet folyamatába így! - túrtam bele a hajamba.
- Na és ha nem túl messzire mennél , csak pár várossal arrébb? Ha bármi lenne tudnánk mozdulni? - fordult vissza Lizzi az ablakból , mert feltűnően leskelődött...
- Majd meglátom. De szerintem ezen a héten indulok. - sóhhajtva felkeltem , és öntöttem újabb narancslevet. Hirtelen elkezdtem szédülni.
- Na jó! Nem könyörgök! Megyek veled! - hirtelen 2 kéz vett közre , és éreztem hogy James teste teljesen hozzám simul, és puha ajkai épp a fültövemet érintették lágyan. Megbizseregtem, és végig áradt bennem a hirtelen szexuális vágy....de nem lehet! Nem szabad újra vadásznom!
- Ne tedd! Egyedül akarok lenni! - fordítottam felé a fejem , majd mélyen a szemébe néztem. Nehéz magamon uralkodni! Nem szabad hogy más irányítson!
- Viszont így legalább biztonságban vagy! Ez nem is rossz! Maximum 2 ágyas szobába...- Choinak ideje nem volt hohy befejezze , mert Lizzi leoltotta.
- Na persze , most is úgy néznek ki mimt akik majd 2 ágybna alszanak! Előbb lesz az 1 ágy! Már most is nehéz Jane.....
- Elég! Állj! Nem kell mindent tudnia! - néztem pölhendien rájuk. - Nehéz , de nyugo van , nem kattanok be! - fröcsögtem , miközben Jamestől sikeres megszabadulásom után , nasit kezdtem keresni. Majd megrezzent a telóm a zsebembe.
Nem is néztem ki az , csak felvettem.- Haló?
- Jó nyaralást szivi , csak a haza utazásod utáni meglepire készülj fel! - majd bontotta a vonalat.
Mire ránéztem a telómra , és ki gondolta volna , hogy ... ismeretlen szám.
Nem is foglalkozok vele , mert csak szarabb lenne.
Lehet mégis Jamessel kéne mennem?
YOU ARE READING
Szomszédom Niragi II.
RomanceMostmár kicsit másabb a helyzet. Talán annyira mégsem kell őt féltenem! Viszont tényleg kibírunk ennyi vitát és harcot? Vajon tényleg szeret vagy csak muszáj az egész ? Talált volna mást helyettem? Viharos a mikis történetünk, de én se hittem vo...