Nagyon nehezen tudom felfogni hogy Nira megint hisztis!
Igazaból gyorsan halad az idő , mert már lassan 2 hete , hogy megtörtent ez az eset! Na de akkor is!Kicsit már unalmas , hogy mindig van vele valami. Talán így vezetné le a szakításunkat?
Mind a mai napig benne van a fejembe a sok szar , amit a szakítás előtt csinált , és akármennyire is imádtam , azért elég alpárian tudott viselkedni a végére!~~~~~
- Hallod Jane , nincs valami jobb bulihely mint a megszokottak? Kéne valami új terep? - kortyolta a kávét , mikózben az instáját lapozta , én meg a reggelit készítettem.- Nem tudom , megkérdezzem Lizzit? Ö jártasabb ebben . - utálok magam ellen beszélni , de a béke érdekében megteszem.
- Nem kell hagyd! Majd keresek én valamit! Te jönnél kicsit bulizni , vagy inkább a költözésen agyalsz? - vágta hozzám elég alpári hangsúllyal.
- Ha arra célzol , hogy a gyászolásom különféle formái fontosabb mint a buli , akkor eltaláltad. Tudod , "en csak magamba tudok roskadni , már nem vagyok a régi!" - mutattam az ujjaimmal idézö jeleket gúnyosan.
- Most megint belém kötsz? Szokásod ...vicces vagy, tudod? Én csak terelni akartam a gondolataidat de...
- Jah persze , csak valahogy ne haragudj de nem megy! 1 hónapja hogy meghalt anya! Ennyire nem tudod felfogni , hogy ez nem így megy? - vágtam elé a kaját , majd kirohantam a fürdőbe. Régen mindig utánam jött , de ezt mára már elhagyta.
- Akkor baszódj meg! Nem vagyok éhes! - majd felállt az asztaltol es elindult. Nekem se kellett több!
- Mi a fasz van veled? - rohantam ki a fürdőből , majd láttam hogy veszi a kabátját.
- Talán az hogy nem fogom végig nézni ahogy kicsinálod magad? Ch...
- Mert pont te csinálsz ki ezzel engem! - löktem meg , majd ott hagytam. - hangos ajtó becsapás követte lépteit , és tudtam , hogy megint itt hagy. Ezt nem sokáig fogom bírni.
Olyan este 6t üthetett az óra , mikor hazaért , hozzá teszem nem éppen józan állapotba. Ennyit a nyugalomról.
- Megjöttem ribanc , csak tudnám minek! - vágta le a cipőjét , majd bevánszorgott a konyhába .
- Kussolj te nyomorult fasz! Vegyél vissza két kanyarral , mert olyan pofont kapsz , hogy eltöröm a nyakad! Na húzzál ide és egyél. Szokás szerint részeg vagy!
- Szokas szerint a depis ribanc vagy! - na erre oda indultam , és le is kevertem neki , mire...
~~~~
- Jane , itt van az áru átvegyem? - jött be Samantha.
- Okés , persze. Utána intézem az anyagiakat! Segítsek? - álltam fel picit megremegve.
- Ugyan , dehogy! Nem vagy valami jól.! Nem kéne betegen itt lenned! Hozzak egy kávét? - mosolygott aranyosan.
- Nem kell , hagyd csak ! Megcsinálom!
- Jó, de ha bármi kell szólj!
- Persze! Rendbe kapom magam! - majd kiindultam a kávé gépünkhöz. Lehet kicsit mostanába túl tolom a melót.
YOU ARE READING
Szomszédom Niragi II.
RomanceMostmár kicsit másabb a helyzet. Talán annyira mégsem kell őt féltenem! Viszont tényleg kibírunk ennyi vitát és harcot? Vajon tényleg szeret vagy csak muszáj az egész ? Talált volna mást helyettem? Viharos a mikis történetünk, de én se hittem vo...