15

1.4K 56 4
                                    

Kız sanki işe yarayacakmış gibi kanla kaplı eli ile kanla kaplı yüzünü silmeye çalıştı.

Ginger yerdeki kan,kas, kemik ve iç organ kalıntısı olan koyu renk şeylere bakıp kustu.

Sherlen yüzünü buruşturdu. İnsan olmanın asla özlemeyeceği bir detayı. Eric ona bakıp omuz silkti. "İnsanlar işte."

Ginger midesini boşaltmayı tamamlayıp çığlık atmaya dönerken Eric Shelly'nin tanımadığı vampire baktı.

"Cidden Bill, insanlarda ne bulduğunu anlamıyorum."

Oh, demek adı Bill. Diye düşündü Sherlen. Adı nedense tanıdık geliyordu. Ki, vampirlerle çok da içli dışlı olmadığı için bu imkansız gibi bir şeydi.

Bill gözlerini Eric'den hala masanın üstüne oturmuş, Ginger'dan daha sessiz bir biçimde panik atak geçiren kıza kaydırdı.

Genç vampir bir adama birde kıza baktı. Aşk. Tanrının çocuk ölümleri ve tecavüzden sonra insanlara –ve vampirlere- bahşettiği en iğrenç şeydi. Özelliklede aşkın bir tarafı çarpık dişli bir sarışın olduğunda.

Shelly barın arkasından çıkıp adamla kızın ortasında durdu. Sonra kafasını Pam'a çevirdi.

"Bodrum da hiç gaz maskemiz varmı? Çünkü hava da aşk kokusu var."

***

Shelly bar taburelerinden birine oturmuş o anda bir donör bulamadıkları için pembe pipeti ile true blood içiyordu. Sarışın kız artık nasıl becerecekse temizlenmek için barın banyosuna gitmişti. Beyaz elbisesinin kan yüzünden şarap bordosuna dönüştüğü düşünülünürse artık temizlenmesi pek mümkün değildi. Bir bar banyosunda temizlenmeyi bırak Shelly hiçbir kuru temizlemecinin o elbiseyi kabul edeceğini düşünmüyordu.

Ginger yere diz çökmüş siyah bir kovanın içine Long Shadow'dan kalanları dolduruyordu. Shelly'nin temizlik yetenekleri ve Pam'in yeni ayakkabıları göz önüne alınarak bu görev Ginger'a kalmıştı.

Shelly oturduğu yerden kadının mini kot eteğinin altındaki leopar desenli tangayı görebiliyordu.

"Bunların arasına nereden düştüm?"

Tabii kendi kendine dertli dertli mırıldanmasına bakılırsa Ginger görevin kendisine düşmesinden pek memnun değildi.

"Tanrım."  normalden yüksek bir sesle mırıldandı zavallı kadın. Çünkü çektiği bir kas parçası erimiş plastik gibi uzuyordu. "Cennetteki yüce Meryem anamız." Diye devam etti kas parçasıda uzamaya devam edince.

Shelly kadını izlerken hafifçe gülümsüyordu. Ginger'ı sevsede insanlara karşı içinde sadistik bir yön vardı. Acı çekip ağlamalarını izlemek basitçe eğlenceliydi.

"Çok, çok üzgünüm anneciğim"

Kadın ağlamaya başlamıştı. Shelly kıkırdamasını gizlemek için içindeki sıvıyı çoktan bitirdiği şişenin dibine pipetini yaslayıp içine çekerek köpürdeme sesleri çıkardı.

Pam ve Eric belgesel izler gibi kadını izliyorlardı. Eric en sonunda yüzünü buruşturdu.

"Bitirdiğinde ona olanları unuttur."

Pam tek kaşını kaldırdı. "Emin misin? Ona çok fazla şey unutturduk. Geriye ne kaldığı meçhul."

"Unuttur yada dönüştür." Eric'de tek kaşını kaldırmış meydan okuyordu. "İster misin?"

Shelly bir an için atlayıp onu ben dönüştürürüm demek istedi ama Ginger insanken kesinlikle... Daha büyük bir eğlence kaynağıydI. Ayrıca Eric'in nasıl tepki vereceğini bilmiyordu.

Out From HellHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin