Sherlen duş almıştı. Islak saçlar ve omzunun üstünde bir havluyla çıplak biçimde depoda oturuyordu. Bir kolinin üstünde lotus pozisyonundaydı, hemen önündeki kolinin üstünde de telefon duruyordu. Duş aldıktan sonra, Eric’in onun nerde yatmasını istediğini bilmediğinden ne yapacağını bilememişti. Efendisinin yatağının yerini bilse gidip ona yatardı –iki kişilik olduğundan emindi- fakat hiçbir şey bilmez halde ortada kala kalmıştı.
Bir tek depodaki telefon hakkında bir şeyler dendiği kalmıştı aklında. O yüzden şimdi telefonun başında oturmuş bekliyordu. Kendini biraz sahibinin eve gelmesini bekleyen bir köpek yada tıpkı depodaki diğer her şey gibi paketlenip buraya bırakılmış Eric’e ait değerli bir şeymiş gibi hissediyordu.
Aslında ikincisi o kadar da kötü değildi.
Yine de Eric yukarıda büyük ihtimalle dört kişiyi kapsayan grup seks yaparken aşağıda bırakılmak hoş değildi. Hem sevişmek istiyorsa neden beni kullanmıyor ki? Diye sordu kendi kendine alt dudağını aşağı sarkıtarak. Aslında yukarıda Eric’in sevişmediğini biliyordu. Duvarlar oldukça kalın ve kendisi ofise oldukça uzak bir konumda olmasına rağmen fazla gelişmiş kulakları sayesinde ofiste sadece uzun bir tartışmanın döndüğünü duyabiliyordu. Tabii Eric’in sevişirken sohbet etme fantezisi yoksa. Eğer öyleyse Shelly yanmıştı.
Ayrıca şu tanımadığı vampir ve insan kız gelmeden önce Eric sorusuna ‘Hayır.’ Diye cevap vermişti. Aslında sözü kesilir gibi olmuştu ama bu yine de genç vampiri rahatsız ediyordu. Normalde insanlara yanaşmak için en çok –aslında tek- güvendiği şey olan dış görüntüsü sarışın vampire etki etmiyor gibiydi. Ama tabii fazla özgüven ve dar bir bakış açısına sahip olan Shelly kendisinde bir problem olduğunu düşünmüyordu. Büyük ihtimalle Eric’in kafasında bir sorun vardı. Yada belki de erkeklerden hoşlanmıyordu?
Ama Shelly adamın ona nasıl baktığını görmüştü. Ayrıca eğer şu an yukarda bir dörtlü dönüyorsa bu günün erken saatlerinde sadece kadınları tercih ettiğini söyleyen Pamela kızı kapmış olmalıydı yani Eric yine bir erkeğe kalırdı ki bu onları neden kendisine tercih ettiği gerçeğini genç vampirin kafasında aydınlatmıyordu.
En sonunda birkaç küfür mırıldanarak telefonu kaldırıp kulağına götürdü. Telefonun köşesine bantlanmış ufak kağıtta kısaltmalı isimlerin yanında numaralar verilmişti. ‘EO’ büyük ihtimalle ‘Eric’in ofisi’ olmalıydı bu yüzden Shelly ‘EO’ harflerinin yanına yazılmış ‘01’ tuşlarına bastı. İlk çalışta açılmıştı.
“Ne?”
Efendisinin bu kaba girişinden telefonda depodan aradığının gözüktüğünü tahmin etti.
“Selam.” Dedi garip bir şekilde. Bir elini de selam verir gibi havaya kaldırmıştı ama Eric bunu göremiyordu tabii. Karşı taraftan bir karşılık gelmeyince Shelly öksürüp telefonu açma sebebini uygulamaya başladı.
“Ne giyiyorsun?”
Karşı taraf birkaç saniye sessiz kalınca genç vampir bir an hattın koptuğunu zannetti.
“Ne?”
“Dedim ki, ne giyiyorsun? Ben çıplağım.” Dedi Sherlen yalan söylememek için boynunun iki tarafından sarkıttığı havluyu yere atarken.
“Ne yapmaya çalışıyorsun?”
“Şey, telefon seksi? Gerçek seks de beni reddettiğin için?”
Karşı taraf yine bir süre sessiz kaldı. Tam Shelly ‘Alo’ diyecekti ki Eric’in hafifçe kalınlaşmış sesi duyuldu.
“Şu an depoda mısın?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Out From Hell
VampirSherlen eski bir büyücü, yeni bir vampirdir. Gücünün yanında kendine zarar verecek kadar umursamazdır da. Sokak kedisi gibi bir o insana bir bu insana sığınan Sherlen'in hayatı Fangtasia barının seksi sahibi ile tanışmasıyla değişir. Boy x Boy (Eric...