Neslihan'ın evden çıkmasıyla kapıyı kilitleyip arabaya yöneldim. Ben şoför koltuğuna geçtim Neslihan'da yanımdaki koltuğa. Arabayı sürmeye başladım
"Nereye gidiyoruz?"
"Okula"
Neslihan üzerindeki gecelikleri hafifçe süzdükten sonra yola baktı.
Şehir merkezine geldiğimizde arabayı bir mağazanın önünde durdurdum. Arabadan indim. Neslihan hala arabadaydı. Yanına gidip kapısını açtım
"Benimle gel"
Arabadan inip kapıyı kapattı. Mağazaya girdik. Yanından geçtiğimiz insanlar tuhaf bakıyorlardı Neslihan'a. İçeri girip birkaç kıyafet aldım elime. Elimdeki siyah elbiseyi ve siyah ayakkabıları Neslihan'a uzattım.
"Üzerini değiştirde bu insanların bakışlarından kurtulalım sende daha fazla gerilme"
Tamam anlamında başını sallayıp kabine gitti. Bende birkaç parça kıyafet daha aldım. Elimdeki kıyafetleri çalışan kıza verip.
"Küçük hanımın giydikleri üzerinde kalacak"
"Peki efendim"
Tamamını ödedikten sonra Neslihan geldi yanıma. Çok yakışmıştı elbisesi. Mağazadan çıkmamla Neslihan'da benimle ilerledi.
"Şey üstümdekiler"
"Kalacak"
"Ama ben bunları ödeyemem"
"Ünlü olacakmışsın ya o zaman ödersin"
Arabaya bindim. Neslihan da benimle beraber bindi arabaya. Kafeye doğru ilerlerken elime telefonu alıp Berk'i aradım.
"Bana gelirken Etiler'deki dairenin anahtarını getir"
"Tamam amca"
Telefonu kapatıp arabayı durdurdum. Neslihan'la beraber indik arabadan.
"Önce bir şeyler yiyelim çünkü ben gerçekten çok açım"
Boğazda bir kafeye girip oturduk. Yanımıza garson geldiğinde Neslihan'a baktım
"Krep sever misin? Çok güzel yaparlar burada"
"Severim"
Garsona baktım. "Kahvaltılık bir şeyler alabilir miyiz. Birde krep ve bir ılık süt, birde çay"
"Hemen getiriyorum efendim"
......................................
BERK'TEN
Belime sardığım havluyla duştan çıktım. Elimdeki havluyla saçlarımı kurutuyordum. Telefonu elime aldım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER ÇİZGİSİ
Novela JuvenilKader ayırırdı bizi bazen, bazı insanlardan. Yaşanacak başka bir hikayemiz olduğundan. "Reddedildin" "Nasıl yani beni daha dinlemediniz bile" "Gerek yok" "Ne demek gerek yok?" Yavuz masanına doğru ilerleyip sandalyesine oturur. Eliyle kapıyı göste...