1. bölüm-BAŞLANGIÇ

1.9K 36 18
                                    


Başlama tarihinizi buraya alalım ☄️

-------

*Anne yardım et imdat yardım
edin nefes alamıyorum imdat!

...

Annem:iyi misin iyi
uyuyamamış gibi görünüyorsun. Bir sorun mu var?

*hayır iyiyim anne endişelenme sadece yeni bir yıl, okul için heyecanlıyım çünkü artık 12. Sınıf oldum ve 18 yaşımdayım sorumluluklarım çoğaldı, bu yıl nasıl geçecek bilmiyorum ve bundan dolayı kaygılarım var

Annem: umarım iyi bir yıl olur senin için ama sana inanıyorum bu sorumluluk duygusunun altından kalkacaksın

* teşekürler anne ben gidiyorum ilk günden geç kalmak istemiyorum

Annem: peki görüşürüz,dikkat et!

*Tamam görüşürüz.

Annemin yanağına bir öpücük kondurduktan sonra odama çıktım dün gece olanları düşündüm, ne oldu bana?, ne gördüm?, neydi o?, neden nefes alamadım? off bunları düşünmemek en iyisi okula geç kalamam.Hazırlanıp hemen okula doğru yürümeye başladım hava sıcaktı ama tatlı bir rüzgar esiyordu böyle havaları seviyordum, derin bir nefes aldım ve yürümeye devam ettim. Sonunda okula geldim. sınıfa girdiğimde geç kalmıştım her zaman ki gibi, müdür bey sınıftaydı. sınıfa girince bir anda tüm gözler bana döndü, sessizce etrafa bakındım en arkada cama en yakın sırada oturan 5. Sınıftan beri arkadaşım olan seda, beni görünce eliyle çağırdı, hemen hızlı hızlı adımlarla onun yanına doğru gidip sıraya oturdum.

* neler oluyor

Seda: sınıfa yeni çocuklar gelecekmiş ondan dolayı müdür bey konuşma yapıyor.

* anladım

Sınıfın kapısı açıldı ve içeriye 3 tane erkek öğrenci girdi, girer girmez
uzun boylu, açık kahverengi saçları olan, beyaz tenli, simsiyah gözleri olan çocuk, bana dikti gözünü sanki bir hata yapmışım gibi, uzun süre birbirimize bakmıştık, çok geçmeden gözlerimi onun üzerinden ayırdım müdür bey öğrenciler hakkında açıklama yapıp sınıftan çıktı. En sevdiğim öğretmenim olan Bade öğretmenimizle dersimiz vardı.

Öğretmen:yeni gelen arkadaşlarınızı tanıyalım öncelikle daha sonra derse başlarız.

Gözlerini bana diken çocuk konuşmaya başladı.

Can: merhaba ben Can 18 yaşımdayım

Can: merhaba ben Can 18 yaşımdayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
 EL MÂRİD ÂZÂB-Î CÂÂN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin