Atakanla birlikte otobüs durağına gelmiştik. Atakan elinde şemsiye ile yola bakıyordu ben ise etrafıma bakınıyordum dışarıda hiç kimse yoktu. Yağmur çok şiddetli yağıyordu, kaldırımlar yağmur suyuyla dolup taşmıştı Atakan bana doğru dönüp konuşmayı başlattı.
Atakan: o çocuk kimdi? yani sevgilin gibi davranıyordu
*Önemli biri değil sadece, Bizim sınıfta olduğu için kendini bir şey sanıyor o kadar
Atakan: hahahahah komik kızsın, adın ne
*Ahsen
Atakan: isminin anlamı gibisin gerçekten
*Teşekkürler
Atakan: hadi otobüs geldi
Konuşmayı bölen otobüs'e birlikte bindik. Arka koltuğa ilerliyordum ki Atakan kolumdan tutup ön taraflarda bir koltuğa otutdurdu. Yüzüme bakıp gülümsemeye başladı, gülümseyince çok daha yakışıklı oluyordu.
Atakan: noldu?
*Neden buraya oturduk? Arka koltuklarda boştu
Atakan: ön koltuklar da oturmak daha güzel, öyle değil mi?
*Arka koltuğu tercih ederim
Atakan burası daha iyi, bence yaşlılar atkafa oturur bence, arkada oturunca kendimi yaşlı hissediyorum, peki senin yaşın kaç?
*18 senin
Atakan: 19 senden bir yaş büyüğüm, hoşuma gitti
*Benden bir yaş yaşlı olmak hoşuna mı gitti?
Atakan: evet hoşuma gitti. Ee hangi durakta ineceksin
*Benimle mi geleceksin?
Atakan: evet şemsiyen yok ıslanıp hasta olursun, şemsiyeyi sana versem bu sefer ben ıslanırım
*Hayır, teşekkürler benimle gelmene gerek yok
Atakan: çok geç ineceğim durağı geçtik bile
Atakan, hoş, tatlı, yardım sever biriydi. Sohbetimiz bittikten sonra cam'dan dışarı bakmaya başladım. Kapalı bulutlar yüzünden hava, kararmıştı. Saat 5'ti ama havaya bakınca 7-8 gibi görünüyordu. Karanlık hava da güzel görünen tek şey yağmur sularıydı, ve yağmur suyuna eşlik eden gök gürültülüsü, mükemmel bir atmosfer ortaya çıkarıyordu. Şuan tek ihtiyacım, yanlız kimsenin beni bulamayacağı bir yere gidip yağmurun altında saatlerce ağlamak olabilirdi. Aslında bunu yapabilirim. Evime çokta uzak olmayan bir orman var oraya gidebilirdim yanlız kalıp kafamı toplamak istiyorum. Tek ihtiyacım bu.
*Ben burada iniyorum
Atakan: tamam birlikte inelim
*Gerek yok. Teşekkürler
Atakan: hadi inelim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL MÂRİD ÂZÂB-Î CÂÂN
HorrorBir insan aşık olunca en fazla ne yapabilir? Aşkın sadece saf, güzel, iki insan arasında gerçekleşen duygu, iyi, gerekli, sevgi duygularından ibarett olmadığını gerçekten aşık olunca anlarsınız. En mutlu ve huzurlu olduğunuz zaman ortaya çıkan acı d...