4.bölüm-HÂYÂL

468 20 0
                                    

Seda'yı ziyaret edecektim ama seda beni arayıp, hastanede ailesinin olduğunu söyleyip daha sonra gelmemi istedi bende otobüs durağından ayrılıp eve doğru yürümeye başladım. Eve geldikten sonra aklım can'da kaldı, sözleri ürkütücüydü ama bana dokunması güzel hissettirdi, bir dokunuş böyle hissetiribilir mi? Bilmiyorum. Sonunda eve gelmiştim Çantamı masaya koydum ve elimi saçlarımda gezdirdim, evde yanlız olduğum için rahatım yukarı çıktım ve üstümü çıkarıp, deniz mavisi pijama takımımı aldım ve duşa girdim. Suyu açtım ve sıcak suyun tadını çıkarmak istedim. Yavaş yavaş su vücudum da gezinmeye başladı gözlerimi kapattım ve gözümün önüne can geldi can'ın adını sesli söyledim sebepsiz ve istemsizce, tekrar gözümü kapatım sanki bir şey belime sarılmış ve başını göğsüme dayamış gibi hissettim korkup hemen suyu kapatıp, duştan koşarak çıktım hemen pijama takımımı giyindim çok yorulduğum için hâyâl gördüğümü varsaydım. Yatağa attım kendimi ve uzun süre tavana bakarak dinlenmeye başladım. Uyumak istemiyordum çünkü yine aynı kâbusu göreceğimden endişeleniyordum ama nafile, bedenim çok yorgundu uyku beni kendine çekiyordu.

...

"Korkuyor musun?

Kimsin?

"marid sana acımayacak?"

Marid kim? Benden ne istiyorsun?

"Hayatının son günlerini iyi yaşa çünkü yaşayacak bir hayatın olmayacak"

*Kimisin? benden ne istiyorsun? Sana ne yaptım? Beni neden tehdit ediyorsun?

"Bizden kaçmazsın"

*Siz kimsiniz?

"Zamanı geldi"

* Neyin zamanı?

"Bize itaat et!

"Ne?

...

ahh her yerim ağrıyor, nasıl bir rüya bu, rüyamda dayak yiyorum ama uyandığımda her yerim ağrıyor. Telefonuma baktım, saat 7:45 ne! Sabah mı olmuştu? yataktan kalktım, okula gitmek istemiyordum ama gitmek zorundaydım, telefonumu alıp seda'yı aradım.
Seda telefonuna cevap vermiyordu ve  sanırım bugün de gelmeyecekti, saat 7:50 okula daha var üstümü değiştirip, elimi yüzümü yıkadım, kıyafetlerimi giyinip, aşağıya indim annem erkenden gitmiş olmalı babam'da öyle olmalı, kendime kahvaltı hazırladım. Rüyamı düşünmeye başladım, rüyama giren kim? daha doğrusu ne? nasıl telefonumun çalacağını tahmin etti? Mârid kim? Bu sorular yüzünden delireceğim. Geç kalmamak için tostumu yeyip, çantamı aldım ve evden çıktım, kulaklığımı takıp yürümeye başladım, ev o kadar boğucu ki bunu dışarı çıkınca anlıyordum. Okula vardım ve sınıfa doğru çıktım. İçeri girdiğimde içerde adem tek başına oturuyordu tahtaya bakıyordu, tuhaf olan ise tahta hiç bir şey yazmamasıydı, sırama geçtim çantamı koyup, kulaklığımı çıkardım. Başımı sıraya koydum.

Adem: günaydın

*Günaydın

Adem: ee nasılsın?

*İyim teşekkürler sen?

Adem: İyim sağ ol

*Bakıyorum arkadaşların gelmemiş küs müsünüz?

Adem: hayır onların evi uzak benden sonra geliyorlar

*Nerede evleri?

Adem:... Uzak , uzaklarda

*Ne kadar uzakta mekan verir
misin?

Adem: Çok uzaklarda boş ver

*Peki öyle diyorsan

Adem: ne oldu merak mı ettin?

*Hayır öylesine sordum

Adem: Anladım

Gerçekten banane niye sordum ki off, adem sırasından kalkarak yanıma oturdu hemen kafamı sıradan kaldırdım ve doğruldum elleriyle saçlarımı yüzümden çekti şok olmuştum neden yanıma oturdu "Güzelsin" dedi öylece kaldım, can sanki bunu biliyormuş gibi sınıfın kapısını sert bir şekilde açtı ve sinirle yanımıza geldi gözleriyle ademi süzdü adem korkmuştu ki yanımdan kalktı ne olduğunu anlamadan hiç bir şey söylemeden yerine oturdu o kadar sinirli görünüyordu ki,  neden sinirlendi yoksa benden hoşlanıyor muydu tabi ki hayır hoşlansaydı Adem gibi davranırdı neden bizim sınıfa geldi ki.

Can: istediğim sınıfa gelirim sana mı hesap vericem?

* Ne?

Can: sözlerine dikkat et!

*Bunu nasıl yapıyorsun?

Can: kes sesini ademden uzak dur yoksa

*Yoksa ne olur

Can: seni öldürürüm

*...

Can: ne öyle bakıyorsun gerçekten seni öldüreceğimi mi sanıyorsun?

* her neyse

Öl öldürürüm mü?
Kafayı yemiş olmalı yutkundum bunlar gerçekten yaşanıyor mu?
Sınıf yavaş yavaş doluyordu, öğretmenimiz geldi 5 dakika sonra da müdür bey geldi sınıfa yeni bir öğrenci daha gelecekmiş, sınıfa bir kız girdi. kahverengi saçları olan, esmer, kahverengi gözlü, zayıf orta boylarda bir kız, müdür bey çıktı, öğretmenimiz kendisini tanıtmasını istedi

Esila: Merhaba ben Esila 17 yaşımdayım

Esila: Merhaba ben Esila 17 yaşımdayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Esila atlas 17 yaşında)

Esila tatlı birine benziyordu, can' ın yanı boştu Ali gelmemişti, benim yanımda boştu ama esila can'ın yanına oturdu, niye oraya oturudu ki sonuçta benim yanımda boştu, can yakışıklı bu doğru ama bu onun yanında oturması için sebep olarak gösterilebilir mi? Off banane kimin yanında oturuyorsa otursun beni ilgilendirmez, ders boyu kız hep can'ı izledi gerçekten sinir bozucu bir durum sürekli biri beni izlese çok rahatsız olurum.
Ders bitti çantamı aldım, esila can'la sohbet ediyordu bende seda'yı görmek istiyordum hemen çantamı aldım ve sınıftan çıktım. Yolda bir iki defa seda'yı aradım ama telefonu hep kapalı bir haber de vermemişti

 EL MÂRİD ÂZÂB-Î CÂÂN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin