Gözlerimi araladığımda loş ışıklı bir odadaydım. Bir yatakta uzanıyordum yatağın her iki tarafında Kur'an-ı Kerim vardı. Ayak uçlarımda ise mumlar dizilmişti. Peki neredeyim ben? Ayağa kalkmak için doğruldum, küçük bir odaydı, aniden odanın kapısı aralandı ve içeri yaşlı kadın girdi. Elinde tuttuğu beyaz örtü ve tepsi ile ayağımın dibine oturdu.
Yaşlı kadın: korkma kızım seni bu laneten kurtaracağım.
*Nasıl yapacaksın? Ben o cin'in bebeğini taşıyorum
Yaşlı kadın: Allah istemediği zaman o iblisler sana yaklaşamaz bile. Öncelikle sana musallat olan cin'in kabilesini bulacağız.
*Mârid
Yaşlı kadın:...
*Kabilenin adı mârid
Kadın aniden tepki vermeden yüzüme baktı oda anlamıştı bana yardım edemeyeceğini. Kafasını eğdi ve derin bir nefes aldı. Tekrar yüzüme bakıp omzuma dokundu.
Yaşlı kadın: tamam hadi başlayalım. Kızım birazdan seni mârid kabilesinin yanına götüreceğim. Ne olursa olsun ne duyarsan duy gözlerini sakın açma
*Neden?
Yaşlı kadın: gözlerini açtığında zaman onların gerçek silüetini göreceksin. Onların gerçek silüeti aklın hayalini durduracak kadar korkutucudur.
*Tamam
Yaşlı kadın: hazır mısın?
*Hazırım
Yaşlı kadın: bu bittikten sonra mârid kabilesi banada musallat olacak ve hata benim kılığımda sana yaklaşacaktır. Ne olursa olsun ne dersem diyeyim sakın beni dinleme direkt evi terk et. Dışarda bir taksi var seni bekliyor ona bin ve uzaklaş. Birde kızım hiç kimseye bu olayı anlatma mâridler kılık değiştirip insan olarak görünebilirler belki de sevdiklerinin kılığına girip sana yaklaşabilirler, sadece sen ve Allah varsınız kızım unutma.
*Hmhm
Yaşlı kadın: şimdi sol elini bu tepsinin içindeki sıcak suya koy sağ elinide gözlerini kapatmak için gözlerinin önüne koy. Bu örtüyü başına koyacağım. Ben konuştuğum anda sakın ses çıkarma gözlerini açma.
*Tamam
Yaşlı kadın: Âlem-î mârid kur-an-î defet...
Gözlerimi sıkıca kapatmış yaşlı kadını dinliyordum. O kadar gergindim ki ayak baş parmaklarım kaskatı kesilmişti. Aniden tanıdık gelen ses ile düşüncelerim de durmuştu.
Câân: Ahsen
Bu Câân'ın sesiydi. Burada mıydı? Hayır gözlerimi açamam.
Câân: ahsen gitme oraya sana zarar verecekler
Câân...
Câân: Ahsen seni duyabiliyorum oraya gidersen onlarda seni duyacaklar lütfen beni dinle gözlerini hiç açmadan elimi tut
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EL MÂRİD ÂZÂB-Î CÂÂN
HorrorBir insan aşık olunca en fazla ne yapabilir? Aşkın sadece saf, güzel, iki insan arasında gerçekleşen duygu, iyi, gerekli, sevgi duygularından ibarett olmadığını gerçekten aşık olunca anlarsınız. En mutlu ve huzurlu olduğunuz zaman ortaya çıkan acı d...