29.bölüm- SENİ SEVİYORUM

315 17 2
                                    

Can: kapıyı aç

*Ne!

Can: duşakabin'in kapısını aç

*Peki

Tedirgin bir şekilde duşakabin'in kapısını yavaşça açtım ona bakmamak için sol elimle de gözlerimi kapatıyordum. Islak bir elin kolumdan tutup beni içeri çektiğinde gözlerimu şaşkınlıkla açmıştım. Islak saçları ve koyu siyah gözleriyle bana gülümsüyordu. Sanırım çok aşık olmuştum.

Can: benimle duş almak ister misin?

*Ha? Hayır hayır teşekürler ben çıkıp dışarda beklerim.

Islak saçlarımı gözlerimin önünden elleriyle çekerken yanağıma derin bir öpücük kondurdu.

Can: emin misin?

*E-evet

Can: peki

Duştan hızla çıkıp yatak odasına geçtim. Ellime telefonumu aldığımda annem ve babam mesaj ve aramalarla ekranımı doldurmuşlardı. Annemi artık aramam gerek. Annemi armaya karar vermiştim. Telefon çalarken, yatak odasından çıkıyordum. Uzun ve geniş koridora geldiğimde annem telefonu açmıştı.

- Ahsen

*Anne bu aralar arkadaşımda kalacağım ama merak etme yarın eve geleceğim.

- tamam kızım yarın konuşuruz dikkat et kendine olur mu?

*Tamam anne seni seviyorum bayy

- Bende seni seviyorum bayy

Telefonu kapattıktan sonra kapı sesi ile yönümü yatak odasına çevirdim. Bu can'dı duştan çıkmıştı. Alt tarafını havlu ile sarmış, üst tarafı çıplaktı. Elindeki havlu ile saçlarını kurutuyordu.

Can: bir sorun mu var?

*Hayır yok, bir kaç gündür eve gitmiyorum da annemler merak ediyordu arayıp haber verdim.

Can: nerede kalıyordun bir kaç gündür?...O piç'in evinde mi!?

Konuşmasını bitirdikten sonra üstüme öfkeyle yaklaşıp beni duvara yapıştırmıştı. Daha 2 dakikada önce bana sevimli sevimli bakan gözlerden,
ateş fışkırıyordu.

Can:bana cevap ver!

Bağırarak konuşuyordu ki, bu hali de gerçekten korkutucuydu.

*Ne? Hayır saçmalama kız arkadaşımda kalıyordum.

Can: aa anladım bundan sonra benimle kalır mısın?

*Bunu nasıl yapıyorsun?

Can: neyi güzelim?

*Bir anda sakinleşip bir anda yükseliyorsun. Bunu nasıl yapıyorsun?

Can: ahahahahaha. Hadi bir şeyler yiyelim çok acıktım. Üstüme bir şeyler alıp geliyorum sende mutfağa geç ama önce ıslak elbiselerini değiştir. Dolabımda bir şeyler var ama sana olur mu bilmiyorum.

 EL MÂRİD ÂZÂB-Î CÂÂN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin