Yaklaşık 15 dakika sonra Asenayla beraber kafe den ayrıldık, taksi aramaya başladık ama saat taksilerin dolu olduğu zamana denk geldiği için taksi bulmamız çok zor olacaktı.
2 dakika geçtikten sonra tam benim önümde kocaman simsiyah bayağı pahalı görünen bir araba durdu. Arabanın içinde Baran'ın olduğunu düşünüyordum ama arabanın camlarını tanımadığım orta yaşta bir adam aralamıştı yüzünde ciddi bir ifade vardı. Adam bir kaç saniye benim yüzüme baktı ve ardından arabadan simsiyah giyinmiş bir adam indi ve benim kolumdan tuttu arabaya binmem için beni zorladı, Asena bunu fark edince bana doğru koştu ve diğer kolumdanda o tuttu, ikiside beni çekiştirdi kollarım kopacakcasına aralarında savrulup duruyordum. Araba dan yine simsiyah giyinmiş bir adam daha indi, Asenayı güçlüce ittirdi , tek hamlede yere düşürdü ve ben arabaya bindirildim.
Asena arkamdan bağırıyordu, arabanın camından dışarı baktığım için pek dışarıyı göremiyordum.Sadece görebildiğim yer Asena nın olduğu yerdi, sonra Baran 'ı gördüm Asena yerden kaldırdı ve Asena Baran 'a bir şeyler söyledi, arabayla Asena ve Baranın olduğu yerden hızla ayrılıyorduk ama Baran'a dönüp baktığım da öfkeli gözlerini 1 metre uzaklıktan bile görebiliyordum...
Instagram:zorla_ask
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Aşk
Teen FictionDefne adında güzel bir kızın lise aşkını,lise de yaşadıklarını ve daha sonraki hayatı sizlerle, bu acı ve mutluluk dolu hikayeye sence de hazır mısın?