Merhaba,ben Defne IŞIL size hayatımdan bahsetmek,benim arkadaşım olmanızı istiyorum.Okuduğunuz bu satırlar boyunca hep benimle olacaksınız,benim hikayeme hazır olun !
Yine sıradan bir Lise günü bugün Biyoloji sınavımız var ve bu benim için çok güzel bir durum çünkü Tıp okumak istiyorum, ama okuyamayacağım gibi çünkü biyoloji ve kimya hariç bütün derslerim kötü eğer bir mucize olurda kazanırsam çok iyi olacak.
Ders zili çaldı.
Ben sınıfa girerken işte onu gördüm, Baran EVREN okulun en yakışıklı çocuğu, okulun bütün kızları onun peşinde ama o kimseyle sevgili değil, evet şaşırtıcı bir şekilde bu kadar yakışıklı bir çocuğun nasıl bir sevgilisi olmaz !
İşin kötüsü de Baran'ın bizim sınıfta olması çünkü tenefüste bir sürü kız sınıfın kapısına doluyor bu yüzden Baran ' ı bir kaşık suda boğarım çünkü bu durumdan çok rahatsız oluyorum düşünsenize sınıfınızda bir erkek için bir sürü kız toplanmış gerçekten çok kötü bir şey birde duygusuz ve umursamaz olması, en ufak ses yükselmesinde karşısındaki kişiyi direk dövüyor.
Notları kötü değil ama çalıştığı hiç söylenemez zaten çalışmasada iyi bir yerlerde olacağı kesin çünkü babası zengin.Ardından sınav için zil tekrar çaldı, ben ve Asena sınıfa koşarak gittik ve sıralarımıza oturduk.
Baran'ın önüne sınav kağıdı geldiği anda yüzünde oluşan tepkiyi görmeliydiniz çünkü öyle bir suratı oldu ki sorular ona çok zor gelmiş gibi duruyordu. Ki öyle de oldu nasıl anladığım önemli değil orası bende kalsın, bana çok kolay gelen sınavı Baran EVREN 'inde yapmış olması gerekmez mi, gerçi o benim kadar bile sınava çalışmıyordur neyse Baran'ı geçelim, benim sınavım gerçekten de çok güzel geçmişti çünkü insan sağlığından çok iyi anlıyorum mesela; Baran bir gün koridorda bayılsa ben herkese " Çekilin ben ne yapılması gerektiğini biliyorum!" Demek isterdim ama böyle bir şey olmaz zaten olsa da ben Baran'a yardım etmem, evet etmem çünkü.... Çünkü (iç çeker) bilmiyorum...
Tenefüs zili çaldı sınıftan ayrılırken tam kapının önünde bana biri omuz attı arkamı döndüğüm anda fark ettim ki bana omuz atan kişi tabii ki de Baran EVREN şaşırmadım çünkü o bunu bana sürekli yapıyor canım acımıyor yumuşak bir omuz atıyor sadece önemsemedim ve Asena ile ilk önce kantine gidip kahvelerimizi aldıktan sonra bahçeye çıktık (Bu arada Asena en yakın arkadaşım ilk okuldan beri birlikteyiz) elimde kahvem yanımda Asena'm bahçede yürüyorduk ki Baran 'ın her zaman yanında olan yakın arkadaşı Ediz bana çarptı ve sıcacık kahve üzerime döküldü:
- Aaa! Ediz!
Dedim acıyla
-Önüne baksana be! Kör müsün kızı yaktın!
Dedi Asena
O sırada Baran kolumdan nazikçe beni tutarak tuvalete götürdü ellerimi yıkadı kollarımı yanık acısı geçsin diye ıslattı ve Asena'ya dönüp şöyle dedi:
-Arkadaşının gömleğini (okul forması) çıkar, yanmış olmalı yanan yerleri ıslat sonra git idareden bir gömlek al!
Dedi ve gittiAsena şok içinde bana baktı ben gömleğimi çıkarırken
- Defne! Baksana sana aşık ne kadar önemsedi seni Baran normalde böyle biri değil
-Saçmalama Asena ne aşkı koskoca Baran EVREN gelip benimi sevicek
- Sever tabii kızım diğer kızlardan neyin eksik düşünsene sevgili oluyosunuz bütün okul sizi konusuyo falan!
- Asena! Saçma sapan konuşma artık Baran beni asla sevmez ve bende onu sevmiyorum zaten boşuna böyle konuşma!
-Aman iyi be konuşmayız tamam.
-Konusmayacağına sevindim.
DedimVe o günü asla unutmadım...
Instagram: zorla_ask
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Aşk
Novela JuvenilDefne adında güzel bir kızın lise aşkını,lise de yaşadıklarını ve daha sonraki hayatı sizlerle, bu acı ve mutluluk dolu hikayeye sence de hazır mısın?