Baranla tam 2 saattir ormandaki kulübe de yan yanayız o kadar mutluyum ki içimde buruk bir his var sadece ama o buruk hissi sende biliyorsun çünkü o buruk hissi sen de yaşıyorsun.Ne kadar saklamaya,bastırmaya çalışsan da o his sen de hep var ne zaman mutlu olsan,evet şimdi oldu, başardım desen de sen de o his hep var.Mutlu musun? desem evet dersin İyi misin? desem yine evet dersin çünkü insanoğlu böyledir her şeye evet der ama o evetlerin içi boştur....
Baranla sevgili olduğumuzu Asenaya söylemeyi çok istiyorum ama dağ başında olduğumuzdan dolayı telefonlar çekmiyor! Eğer ailem bana ulaşamazsa ben biterim!
-Defne,bir şey mi oldu? dalıp gittin sanki.
-Ha sorun yok sadece içerisi biraz serinledi gibi.
-Evet dışarının soğuk havası içeriyide biraz etkiledi üşümen normal de...
-Eee
-Yani çok üşüdüysen benden bir şeyler verebilirim.
-Ne gibi.
Anlamamış gibi yapıyorum.- Yani sweatim sana olursa eğer giye-
Sözünü kestim.
-Baran senin kıyafetlerin bana olmaz ki.
-Biraz bol olur ama en azından ısınmış olursun.
-Yok yok ben battaniyeye biraz daha sıkı sarılayım üşümem.
Şu kıyafetle nasıl ısınıcaksam artık.
-Peki sen bilirsin ama eğer istersen ben sana giyecek bir şeyler getiririm.
-Teşekkür ederim.
Baran bana gülümsedi benimde hep olduğu gibi yüzüm kızardı.Aslında çok üşüyorum içerisi birden buz gibi olmuştu hem terliyodum hemde üşüyodum ,başım patlamak üzere olan saatli bomba gibi birde midem çok bulanıyordu ama Baran'ı telaşla dırmak istemiyorum
-Baran.
-Efendim güzelim.
-Ben ısınamıyorum rica etsem bana bi-
Sözümü kesti.
-Tabii ki getiririm.
Hızla yukarı çıktı
Aşşağı elinde beyaz bir sweat ile geldi.
-En küçük ve sana yakışacak bu vardı.
- Teşekkür ederim,nerede giyebilirim.
-Yukarıda koridorun sonundaki herhangi bir odada giyebilirsin.
Başımı sallayıp merdivene yöneldim.
Dediği gibi koridorun sonundaki odaya gittim kocaman bir boy aynası vardı,led ışıklar, küçük bir koltuk,neredeyse 5 kişilik dev bir yatak ve üzerinde bir sürü yastık gerçekten çok güzel bir odaydı.
Sweati giydim aslında çok güzel oldu ama bayağı bir bol oldu yani o da olsun artık , kendime aynadan uzun uzun baktım vay be! dedim içimden şu haline bak be kızım erkek arkadaşının kıyafetini giyiyorsun bu anı hayal bile edemezdin...
Üstümü kalın giyinsemde ısınamıyordum bir türlü olmuyordu mide bulantım da geçmedi aksine daha da arttı karnım da ağrımaya başladı regl döneminde değilken bu kadar rahatsız olmam biraz tuhaf...
Odadan çıktım Barana kıyafetin duruşunu göstermek için koşa koşa ilerliyordum koridorda merdivenlerden inerken başıım döndü,dengemi kaybettim tutunmaya çalıştım ama dengemi bir türlü sağlayamadım sonra gözlerim karardı etrafı göremiyordum sonra korkmaya başladım kulaklarım çınlıyordu, bacaklarım titriyordu Baran koşarak yanıma geliyordu ben ise kendimi Baranın kollarına bıraktım geriye kalan şey ise Baranın endişeli sesiydi...
Instagram:zorla_ask
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Aşk
Novela JuvenilDefne adında güzel bir kızın lise aşkını,lise de yaşadıklarını ve daha sonraki hayatı sizlerle, bu acı ve mutluluk dolu hikayeye sence de hazır mısın?