Baran bizi ormana getirmişti, soğuk havada ormanda ne yapacağız?
Baran arabayı bir dağ evinin önünde durdurdu.
Ben hiç konuşmadan arabadan indim ve dağ evine doğru yürüdüm, sonra yanıma Baran geldi ve destek olmak için elimi tuttu, aşırı samimi bir şekilde gülümsedi ve kahverengi gözleriyle bana baktı,bende ona teşekkür eder gibi kahverengi gözlerine bakarak gülümsedim.
Bomba haberim var hazır olunnnn!
Galiba ben Baran'a âşık oldummm.Kulübeye gelmiştik, içerisi çok büyük ve çok güzeldi. Oturma odasında kocaman bir şömine vardı dev gibi evin duvarı yerine camlar vardı.Ev sonbahar renkleri ile yapılmıştı; kiremit rengi, kırmızı,Baran'ın gözlerinin o güzel kahverengisi...
Oturma odasında şöminenin karşısında oturmak için büyük minderler, mumlar vardı.
Mutfak ise çok tatlıydı.Galiba artık para ile mutluluğun olduğunu anlıyordum :)
Baran odunlarla şömineyi yaktı, içeriyi ısıttı sonra yerdeki büyük minder oturdu.
Sonra bende oturduğum yerden kalktım (koltuktan) ve Baran'ın yanına, diğer mindere oturdum.
-Baran.
-Efendim?
-Teşekkür ederim.
-Neden
-Bana yardım ettiğini için.
Baran elimi tuttu.Ellerim avucunun içinde kayboldu.
-Defne,ben senin için her şeyi yaparım yeterki sen iyi ol.
-Ama bir arkadaş olarak bunu yapman doğru mu, ben sana olan borcumu nasıl öderim?
Baran söylediğime alınmış olacak ki ellerimi bıraktı, gözlerinin içindeki o parıltı söndü ve şömineyi doğru uzun uzun baktı.
-Baran, yanlış bir şey mi dedim? Özür dilerim.
Elimi Baran 'ın omuzuna koydum özürümü kabul etmesi için.
-Hayır Defne.
-Peki neyin var?
-Defne, ben sana aşıkken sen bana hâlâ arkadaş gözüyle bakıyosun.
Cevap veremedim olduğum gibi kaldım ne demişti o ben sana... Aaa söyleyemiyorum bile Baran nasıl olurda beni severr gerçi bende Baran'ı seviyorum Azra haklı çıkacak galiba, sevgili olucazzzz.
-Defne,ben sana aşığım!
Yine cevap veremedim "Bende sana aşığım Barann" Diyemedim...
Instagram:zorla_ask
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Aşk
Fiksi RemajaDefne adında güzel bir kızın lise aşkını,lise de yaşadıklarını ve daha sonraki hayatı sizlerle, bu acı ve mutluluk dolu hikayeye sence de hazır mısın?