5.BÖLÜM UMUTLARA DOĞRU

68 6 4
                                    

Uzun bir süre sonra benim daha önce hiç görmediğim bir yere gelmiştik, yolda sürekli burayı tanıyor muyum?,burası neresi? Gibi sorular sordum ama yolları bile tanımıyordum.

Araçtan indim, kocaman karanlık ve simsiyah giyinen adamların olduğu yere geldim.

O kadar korkmuştum ki bi an gerçekten burada öldürülecegimi falan düşündüm, bir hafta sonu bir genç kızı kaçırıp öldürmek falan kulağa çok kötü geliyor umarım başıma bir şey gelmez umuduyla birlikte karanlık depoya yürüyordum.

Her taraf toz ile kaplı olan bu depoya girdik,pis ve eski sandalyeye oturtturuldum ve elimi ayağımı bağladılar. Ben oturmuş acaba beni öldürürler mi, Asena Baran'a benim kaçırıldığımı düzgünce anlatabilmiş miydi diye düşünüp duruyordum.

Deponun kapısını kapattılar içeride bir kaç tane adam vardı. Dışarıda belki 100 tane falan vardır.

Deponun kapısı kapandı, yalnızca 5 dakika sonra aksiyon filmlerin deki dövüş seslerinden geldi kulağıma, galiba biri beni kurtarmaya gelmişti neden biri diyorum çünkü polis olsaydı siren sesleri olurdu.
Bu kargaşayı fırsat bilip ellerimi çözmek istiyordum ama içerideki adamlar sürekli bana baktığı için ellerimi çözemiyordum.

Deponun kapısı açıldı ve Baran EVREN içeri girdi.

Instagram:zorla_ask

Zorla AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin