(Baran'ın anlatımıyla 6.bölüm)
Defne'nin kaçırıldığını öğrendiğim anda kan beynime sıçradı, hemen arabaya atladım ve Defne'nin içinde olduğu arabayı takip ettim.
Defne'yi depoya getirdiler,Defne korkmuyormuş gibi yapıyordu ama korktuğunu ben gözlerinden anlayabiliyordum.
Doğra zamanı bekledim, sessizliği.
Arabadan indim ve dışarıdaki adamlara yaklaşmaya başladım, Dışarıda kileri hallettikten sonra hızla içeri girdim ve eli kolu bağlı olan Defne'yi gördüm ama ona bakmaya vaktim yoktu adamlar üzerime koştu ve 5 kişiyi kolayca yere serdim ben onları oyalarken Defne ellerini çözüyordu.Defne'yi alıp koşarak arabaya bindim Defne hala şok içinde olacak ki konuşamıyordu bu yüzden ben konuşmaya başladım bir sürü soru sordum hepsine cevap vermeye çalıştı ama bir tanesine cevap vermedi "Defne,korktunmu?" Dedim ama bana cevap vermiyordu çünkü çok korkmuştu Defne ne kadar güçlü görünse de içi yumuşaktı.
"Baran, sağa çeker misin?"
Dedi ve hemen arabayı sağa çektim.Defne kaldırıma oturdu ve ağlamaya başladı, ben Defne'nin yanına gittim ve onu sakinleştirmeye çalıştım ama Defne o kadar korkmuştuki hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ediyordu sonra birden kollarıma atladı ve bana sarıldı tabii bende ona karşılık verdim ne de olsa sevdiğim kız bana sarılmış neden karşılık vermeyeyim ki?
Defne bana sarılıp hıçkırarak, iç çekerek ağladığında bende hissedebiliyorum o hıçkırıklarını, sonra Defne'ye tekrar sordum
-Defne çok korktunmu?
Bana hıçkırarak şu cevabı verdi
-Bbaran ççok korktumm.
O an o kadar çaresiz hissettimki kim bilir ne düşünmüştü orada keşke daha hızlı davransaydım da bu kadar korkutmasaydım güzelimi.
Defne ağladıkça bende içten içe ağlıyordum.
Buna dayanamayıp Defne'yi belinden sıkıca tuttum çünkü Defne'nin başının döneceğini düşünüyordum,her zaman bir yerden kalktığında başını tutuyor veya bir yere tutunuyordu,onu kaldırdım ve arabaya bindirdim, ikimizde konuşmadan yola devam ettik ama hangi yola bilmiyorum...
Instagram:zorla_ask
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Aşk
Teen FictionDefne adında güzel bir kızın lise aşkını,lise de yaşadıklarını ve daha sonraki hayatı sizlerle, bu acı ve mutluluk dolu hikayeye sence de hazır mısın?