Gerçekten de o günü aklımdan çıkaramıyorum...
Hafta sonu Asena'yla dışarı çıktık, bir kafe'ye gittik her zaman ki gibi kahve içiyorduk, biz kahvemizi içer, Asena'yla sohbet ederken arkamda sesi bana çok tanıdık gelen sinirli bir genç sesi vardı. Tahmin edin kim? Baran evet sizde alıştınız biliyorum. Baran'ın sesini duymamla arkamı dönmem bir oldu Baran ve Ediz bir garson ile kavga ediyordu. Kavgadaki konuşmaları anlamaya çalışıyordum. Baran sürekli bağırıyor masalara vuruyordu, olay bu kadar büyük müydü?
-Ne demek benim rezerveli masama biri oturur, kovdururum sizi!
-Efendim,sakinleşin söyleriz bayanlara kalkarlar.
-Hangi bayanlarmış söyleyin, ben söylerim kalkmaları gerektiğini!
Baran tekrar bağırınca garson kadınların nerede oturduklarını söylemek zorunda kaldı
-Sağdaki ikinci masa efendim.
Bir dakika ne?
Baran bizim masamıza doğru geliyor!
-Asena!
-Ne?
-Baran, bizim masamıza geliyor!
-Ne?
-Diyorum ki; masanın üzerindeki ''Dolu'' Yazan kartı sen mi aldın?
-Evet, biz gelicez diye konulduğu için aldım. Bizim için değilmiydi?
-O bizim için değil Baran içinmiş!
-Ne?
-Sadece bununla bitmiyor Baran bu masaya geliyor!
-Ne?
-Asena, yine başımıza bela açacaksın.
-Hıhı..
-Asena, Baran geliyor.
Dedim ve arkadan Baran'ın öfke dolu sesi geldi.
-Yine mi siz neden hep beni takip ediyorsunuz!
Baran öyle konuşunca ben hemen atladım çünkü Asena böyle konularda açıklama yapamaz,adama direk dalar.
-Seni takip falan etmiyoruz, bu masaya oturduk bu kadar Baran!
Baran bana sorgular gözle baktı ve şöyle dedi;
-Tamam, birlikte otururuz yada siz kalkıp gidersiniz.
O kadar kendinden emin konuşmuştuki kalbim durdu. Kalbimmi durdu Defne kendine gel kızım ne kalp durması aşık mısın sen ona saçmalama.
Asena, durmadı hemen atladı
-Biz hiç bir yere gitmiyoruz siz gidin!
Bu kız başıma bela açıcak bir gün ama ne zaman?Ben asla Baranla birlikte aynı masada oturamam bu yüzden atladım.
-Asena, bence zorlama gidelim,bunlarla oturamam ben.
Dedim ama Asena çok inatçı olduğu için dinlemedi beni.
-Hayır! Hiç bir yere gitmiyoruz!
Sakinleş,sakinleş...
-Tamam Asena.
Dedim ve sinirli bir şekilde oturdum, ben oturduğum anda Baran geldi yanıma oturdu ,evet Baran geldi yanıma oturdu bunu tekrar tekrar okuyun çünkü 17 saniyedir yan yanayız
Tamı tamına 3 saniye sonra Baran'ın kaslı kolları benim kollarıma değdi o an içimde bir titreme hissettim, kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu.Bu sizin için basit bir temas olabilir ama benim için öyle değil, çünkü ilk defa bir erkekle bu kadar yakınlaştım...
-Baran, kolunu çeker misin?
-Ne?
-Kolunu çek!
-Çekmeyeceğim
-İyi tamam çekme. Dedim ve sandalye mi kenara çektim.
-Benden kaçamazsın.
Dedi ukala bir tavırla,o an içimden ''serseri'' dedim ama asla dışıma vuramazdım. Belki de onu kırmak istemediğim için ona bunu söyleyemiyordum...
Instagram: zorla_ask
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Aşk
Novela JuvenilDefne adında güzel bir kızın lise aşkını,lise de yaşadıklarını ve daha sonraki hayatı sizlerle, bu acı ve mutluluk dolu hikayeye sence de hazır mısın?