0.3

21.9K 1.1K 447
                                    

Bugün benim doğum günüm kimse hatırlamadı ama olsun:") Bugüne özell yeni bölüüm

Sabah çalan bilmem kaçıncı alarmla zar zor gözümü açabildim. Saate baktığımda on olduğunu gördüm. Alelacele yataktan kalkıp kıyafetlerimi giymeye kalkıştım bi yandan çantamı arıyor bi yandan dolabımı bulmaya çalışıyordum. Sonra birden durdum olanları ancak idrak edebildim. Ben yurt odasında değildim.

Yeni ailem öz olanından hani onların evindeydim. Okula geç kaldığım da yoktu çünkü bugün cumartesiydi gerçi geç kalmış olsam bile kalkıp gidemezdim ne kıyafetlerim ne kitaplarım vardı. Nasıl gideceğimi de bilmiyordum.

Elimi yüzümü yıkamak için koridora çıktım. Bir sürü kapı vardı ama burda hangisi tuvalet banyo şimdi.

Deneme yanılma yolu?
Bu aralar fazla haklısın. Kolumu hayali bi şekilde yukarı kaldırarak tek tek kapıları açmaya giriştim. Tüm kapıların rengi benim kaldığım odadakiyle aynıydı. Ne odası olduğuna dair tek bir işaret bile yoktu. Umarım şu abi bozuntulardan biriyle karşılaşmam.

İlk olarak benim karşı kapımdan başladım. Odaya girer girmez büyük bi kıyafet yığını karşıladı beni. Kapıyı direkt kapattım banyo olmadığı çok belli sonuçta. Odayı karıştırmaya gerek yok sonra hırsız derler falan mazallah.

İkinci oda benim odamın yan tarafında olan odaydı. Kapıyı açtığım gibi mis gibi parfüm kokusu karşıladı beni. Sanırım bu kokuya aşık olabilirim. İçeriye birazcık göz gezdirdiğimde bunun da bir oda olduğunu anladım. Hem de yatakta biri vardı!! Umarım fark etmemiştir beni. Oda da çok hoşmuş hee. Sonbahar renkleri hakimdi odaya ve duvarda posterler vardı sanırım. Miyop olduğum için ne olduklarını çıkartamadım. Son kez içime o güzel parfüm kokusunu çektim ve kapıyı yavaşça kapattım.

Şu kahrolası banyo nerde Allah aşkına ya. Naptılar alt kata mı döşediler şu banyoyu. Bir kat çocukların katı öbür kat anne baba katı bir kat banyo tuvalet katı mı yaptılar. Yani düşününce mantıklı yoksa evin bu büyüklüğünün başka açıklaması olamaz. Her şeyi beklerim şu zenginlerden.

Tam arkamı dönmüş son kalan kapıyı da açmak üzereyken odanın kendi kapısı açıldı ve şu adı şerefsiz olan Furkan karşıma çıktı. Sen hayırdır bakışları atıyordu bu pislik bana. Yani o kadar çocuk arasında çıka çıka bu mu çıktı karşıma.

"Odaları mı karıştırıyorsun sen!! Demiştim ben babamlara. Bilmediğimiz etmediğimiz kızı evimize almayalım dedim. Hırsız olabilir dedim ama nerdee sakalım yok ki dinleneyim. Bak kızım"
Kendi kendine söylenmesi bitip bana sövmeye başlayacakken sözünü kestim onun. Bir de bunun ergen triplerini çekemezdim. Hele hakaretlerini hiiçç. Zaten çok sıkıştım altıma işemek üzereyim.

"Ne karıştırıcam be sizin odalarınızı, tuvaleti arıyordum ben bi kere. Koskocaman ev nerden bileyim ben hangisi tuvalet hangisi banyo hangisii oda. Üstünde de yazmıyor ki tabela da yok evde ben ne yapayım! " Daha lafım bitmemişti ki sözümü kesti pislik ama benim gerçekten dayanacak gücüm yoktu zaten konuştu mu susmasını bilmiyor.

" Ayy bana laf yetiştirme de şu tuvalet nerde söyle bana. Daha fazla dayanacağımı sanmıyorum. Altıma edicem bee" sonunda biraz sesimi yükseltmiş hatta ciyaklamış olabilirim. Furkan da kurbağa yutmuş gibi bana bakıyordu. Sonradan söylediklerimi idrak etmiş olacak ki çıktığım odayı gösterdi.

"Odanın içinde banyo tuvalet var aslında. Hiç mi fark etmed- " sonunda ne dediğini umurdamadan koşar adım girdiğim odaya daldım. Ben nerden bileyim odanın içine tuvalet yaptıklarını. Sanki hayatım villalarda mı geçti amk.

KORALTANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin