Kafam çok karışıktı ve baş dönmem vardı. Altımda ki ağrıyı saymazsak tabi...
Gözlerim açık tavana bakıyordum. Ayağa kalkmaya korkuyordum çünkü nerede olduğumu bilmiyordum.
Sadece yoğum sert kahve kokusu alıyordum. Ne alaka bilmiyorum ama sanırım yastık ve yatak, hayır hayır komple oda kahve kokuyordu.
Kapı yavaşça açıldığında gelene bakmak için kafamı eğdim. Bu o...
''Uyandın sonunda bir an tüm gün uyuyacaksın sandım'' Yüzünde ki sırıtışla konuştuğunda o güzel yüzünü dağıtmak istedim.
Doğrulmaya çalıştığım da kadınlığım yat aşağıya zıbar der gibi ağrısını gösterdi.
Çığlık atmamak için alt dudağımı dişledim ama yine de sırtımı yatak başlığına yasladım.
''Oğlum kalktı mı arkadaşın?'' İnce bir kadın sesi duyduğum da Yavuz'a baktım şaşkınlıkla.
''Geliyoruz anne!'' diye cevapladı.
Anne mi? Burda ne oluyor ben ne zaman gelmiştim buraya ve annem neden beni hiç aramamıştı?
Hey bir saniye telefonum nerdeydi?
Etrafa bakıp onu aradığım da Yavuz elini arka cebine atıp telefonumu gösterdi.
''Bunu mu arıyorsun?'' dediğinde ona bakakaldım. Telefonumla ne işi vardı?
''Verir misin?'' dedim adeta mırıldanarak.
Üzerime attığında yere düşmemesi için ekstra haraket ettim ve bu canımın yanmasına neden olunca ağzımdan küçük bir çığlık ve beraberinde siktiri getirdi.
Yavuz bu halime alayla gülerken ona sinirli bakışlarımı gönderdim.
''Akşam yemeği hazır gerçi senin için kahvaltı olacak ama...''
Deyince yanımda ki küçük yastığı ona fırlattım oysa sanki uçak atmışım gibi hafifçe yakalayıp sertçe bana geri attı.
''Ahh''
''Hahaa'' diye güldüğünde tam çıkacaktı ki bana geri döndü.
Tek kaşımı kaldırdığım da dudağını dişledi ve gülümsemesini bastırmaya çalıştı.
''Ekran profilin mükemmel, güzel zevkin varmış uyuyan çirkin'' dedi ve gülerek çıktı.
Nasıl yani bu benim telefonumu nasıl açmıştı ki. Ahh hayır ya parmak izi aptal kafam ben uyurken açmış olmalı.
Umarım o anonimci ile olan mesajlarımı görmemiştir!!
Yavaş hareketlerle yataktan çıktığımda ağrımı yok saymaya çalıştım. Ve etrafıma baktım.
Masanın kenarına sıkıştırılmış pakete doğru ilerledim ve ne olduğunu anlamaya çalıştım.
BU- bu prezervatif paketiydi!!
Ve işin kötü ve kötü hatta en kötü yanı açılmış olmasıydıııı...
Allah'ım benim burda ne işim vaarr?!!
***
''Kız o kadar yemeyle doyulur mu zaten incecik bir şeysin. Hadi bak birazcıkta kızarmış ekmek ye heehh şöyle tereyağı da sürelim üstüne vişne mi çilek mi güzel kızım?''
Yavuz annesine dur artık der gibi bakış attığında Nermin teyze aynı bakışların, hayır daha beterini atınca araya girdim.
''Teşekkür ederim Nermin teyze ama gerçekten çok yedim. Annem bu kadar yediğimi duyarsa ben yemek yapamıyor muyum diye sitemlenir bana'' deyip küçük bir kahkaha attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim +18
Genç Kız Edebiyatıİlk kurgum bu yüzden saçma sahneler, yazım hataları, klişeler vardırm. Kısa bir hikayedir. İyi okumalaarr *** Bileklerimi tuttu ve birleştirdi. Ben ne yapmaya çalıştığına baktığımda kemerini bileklerime sardı ve yatak demirine bağladı. ''Hey bu hiç...