!Bölüm düzenlenmiştir!
Yavaş adımlarla yanıma geldi , gözlerini gözlerimden bir an bile ayırmıyordu. Göğsüm hızla inip kalkıyordu, gözleri git gide daha tutku ile bakmaya başlıyordu sanki. Hayır bu şevhetti. sertçe yutkundum. Yapabilirim, yapabilirimm...
''Y-Yavuz'' bok yaparsın ilk önce kekelemeden konuşmayı öğren amk. Hayır pes etmek yok evet yapabilirim. İnşallah yani...
''Ben sende-'' dudaklarıma yapışan dudaklarıyla kesildi sözüm.
Ben kıpırdamadıkça o da kıpırdamıyor sadece sert nefesler alıp veriyordu ve duruyordu. Ama sorun şuydu ki ben devam etsin istiyordum. Gözlerimi kapattım ve kollarmı boynuna doladım. Yavuz'un gülümsediğini anladım ve beklemediğim bir anda ellerini belime sardı ve hızla bedenlerimizi birleştirdi. Ben ne olduğunu anlayamadan o dudaklarımı sertçe öpmeye başladı. Pardon resmen yemeyee...
Birden üst dudağımı ısırınca hafifçe inledim ve dudaklarımı istemsizce araladım. O da zafer kazanmışta dudaklarımla ödüllendirmiş gibi alt dudağımı emmeye başladı.
Bende aynı şeyi üst dudağına yaptığımda burnundan verdiği nefes yanağıma çarptı ve tüm tüylerimi diken diken etti. Uzun kolları ince belimi sarmış elleri ise belimi okşuyordu.
İki kolunu da çekti belimden ve baldırlarımdan tırmanarak kalçalarımın altına geldi. Havalanınca bacaklarımı beline doladım ve kollarımı daha sıkı sardım boynuna. Öpüşmemiz, pardon öpüşü çünkü ben sadece dudaklarımı oynatabiliyordum, tüm hızıyla devam ediyordu.
Beni bir yere götürüyordu ama nereye göremiyordum tersimde kalıyordu ve gözlerimi açamıyord-
Nefes alamıyorruummm... Yavuz hala beni öpereken ben anın şokuyla göğsünü yumrukladım ve onu kendimle birlikte yukarı çıkartmaya çalıştım.
Yapamıyordum!! Haraket ettikçe resmen daha çok batıyordum. ÖLÜYORUM...
Birden aldığım oksijenle içime hava doldurmaya başladım. Rahatlama hissiyle birlikte acı da vardı sanırım su yutmuştum.
Bir kaç kez öksürdüm. Yavuz beni belimden tutuyordu iki eliyle de. Beni havuzun içinde bir yere götürdü , kalçam metal bir şeye deydiğinde buğulu gözlerle baktım ve merdiven olduğunu anladım.
Havuzun merdivenine oturduğumda o da bana bakıyordu mavi gözleriyle.
''İyi misin?''
Kafamı sallamakla yetindim ona sinirliydim her şeyin içine etmişti piç.
Gözlerimi kaçırdığımda çenemden hafifçe tuttu ve ona bakmamı sağladı.
Tişörtü ve pantolonu ıslanmıştı. Karın kasları burdan bile belli oluyordu. Çilleri hepsine teker teker öpücük bırakma hissi yarattı, kumral saçları alnına dökülmüştü ve uçlarından su damlıyordu.
Elimi saçlarına götürecekken elimi tuttu ve indirdi. Biraz sertçe... Sanırım bu uyarı oluyordu.
''Gel benimle tutucam seni'' dedi.
''Hiç bırakmıycak mısın?''
''Hiç bırakmıycam'' dedi ve kalbimi tekrar çaldı ama bu sefer sözleriyle...
''Söz mü?''
''Söz''
Derin bir nefes alıp kollarımı omuzlarına koydum. O da ellerini belime koydu.
Kıyıdan kıyıdan gidiyorduk ama benim ayaklarım değmiyordu onunsa tam yetiyordu. Sırtımı havuzun soğuk duvarına yasladı, bedenim ürperdi.
''Yüzmeyi bilmiyor musun?'' dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim +18
Genç Kız Edebiyatıİlk kurgum bu yüzden saçma sahneler, yazım hataları, klişeler vardırm. Kısa bir hikayedir. İyi okumalaarr *** Bileklerimi tuttu ve birleştirdi. Ben ne yapmaya çalıştığına baktığımda kemerini bileklerime sardı ve yatak demirine bağladı. ''Hey bu hiç...