14- Seni İstemiyorum...

1.2K 29 51
                                    

Merhabbbbaaaa sınır geçmedi ama atayım dedim yine iyisiniz hee 😆 Yazım hatalarını görmezden gelin noluurrr...

"Neden ki?" Alt dudağını sarkıttığında kendime lanet okumamak için zor durdum. Hayır ben bunu hak etmiştim...

"Ne yani bir de evlenelim istersen Yavuz? İnsanlar ayrılabilir diğmi?" Acımasızca biliyorum ama yapmak zorundaydım.

"A-ama bir nedeni olmalı. Yani her şeyin bir nedeni vardır"

"Söylesem neye yarar ki istemiyorum sonuçta"

"Ya neden Almina neden?" Sesi hafif yükseldiğinde vazgeçmeyeceğini anladım.

"Çünkü seni istemiyorum. Bir hevesmiş sadece o kadar sana aşık falan da değilmişim. Hem o kadar orospuyla yatan biriyle devam ettiremezdim ilişkimi diğmi? Pislik herifin tekisin çünkü sen! Sana karşı tek duygum nefretim. Ne aşk ne de sevgi sadece nefret o kadar! Dokunuşların beni iğrendiyor, kokunu solumak yerine zehir solurum daha iyi!"

Seni hep istiyorum. Sana olan aşkımı anlatamayacak kadar derin hislerim. Geçmiş önemli değil gelecek bizim. Sevilmeye muhtaç küçük bir çocuksun sen. Sana olan tek duygum aşk. Nefret barındıramayacağım kadar güzel gözlerin. Dokunuşların beni mest ediyor, kokun panzehir her daim solumak ve iyileşmek istiyorum...

"Vay be ne büyük nefretin varmış anasını satayım tamam ayrılalım istediğin gibi olsun ama sakın bana gelipte pişman olduğunu söyleme ben de sana dediğin cümleleri sıralayacak ve senin sahte öfkene gerçek öfkem ile karşılık vericem"

Ağlamamak için zor tutuyordum kendimi.

"Kendine iyi bak Almina"

Bana son bir kez bakıp arkasını döndü kilitlediği kapıyı açtı anahtarı üstünde bırakarak dışarı çıktı. Ve gözden kayboldu.

Ben de masanın üstünden yalpalayarak indim kapıyı kilitledim ve sırtımı kapalı kapıya yasladım.

İçimde ki tüm göz yaşlarımı saldım hıçkırıklarımla birlikte.

Gitmişti işte, becermiştim. İstediğim olmuştu.

Hayır istediğim bu değildi ama hak ettiğim buydu.

Ceketimin iç cebinde ki telefonu çıkarttım ve anonimci çocuğun sayfasına girdim.

Yalnız kız: senden nefret ediyorum bir kaç günlük konuştuğum çocuğu aklımdan çıkaramadığım için. Onu öperken bile aklımda sen varsın. Nasıl olur anlamıyorum. Ama senden nefret ettiğimi biliyorum. Onu aldattığım için de nefret ediyorum. Her şeyin suçlusu sensin.

Anonimci çocuk anında görüldü olmuştu ama bu mesajıma da görüldü atmıştı. Terbiyesiz herif.

Yalnız kız: yazmayı mı unuttun?

Yazmaya başlayınca istemsizce derin bir nefes aldım. Kalbim yerinden fırlayacaktı resmen.

Korkudan mı yoksa başka bir şey mi?

Anonimci: sevgilin?

Göz devirdim, ne yani kıskandı mı?

Yalnız kız: kıskandın mı yoksa?

Bakın ben size diyeyim ben de deli cesareti var.

Anonimci: olayı baştan mı anlatsan?

Yalnız kız: ne gereği var? Ayrıca dün attığım mesajı yazarken sarhoştum. Yani öyle bir şey yok. Dediğim gibi başkasını seviyorum seni sadece aklımdan çıkaramıyorum o kadar.

Anonim +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin