ALDIĞIM BİR KARARLA KURGUYU BAŞTAN YAZMAYA DÜŞÜNÜYORUM EPEY DRAMATİK GÜZEL BİR KURGU OLACAK.
Aşk nedir, bilmiyorsan gecelere sor, şu sapsarı yüzlere şu kupkuru dudaklara sor.
MEVLANA CELALEDİN RUMİ.
Kalbim göğüsümden çıkacakmış gibi atarken çift kişilik yatakta oturmuş beklerken derin bir nefes alarak sakin olmaya çalışıyordum.
dışarıdaki zurna ve davul seslerinin kesilmesinin oluşturduğu sessizlik ile kapı açıldığında içeri giren adamın varluığı beni heyecanlandırdı fakat sakin olmaya çalıştım.
o sadece senin kocan sakin ol devrim. adım sesleri bana doğru yaklaştığını gösterdiğinde sadece yere akıyordum.
ona bakarsam her an bayılacakmışım gibi geliyordu. yıllarca platonik sevdam mirza alacahan ile evlenmiştim bir kaç saat önce.
rugan siyah ayakkabıları görüş alanıma girdiğinde tam önümde durdu."ayağa kalk "dedi sert bir ses ile yavaşça ayağa kalktığımda "bana bak "dediğinde ona bakamadım.
parmakları çenemi tutarak yukarı kaldırdığında onun zifiri siyah gözleri ile karşılaştım.
bana delice ve keskin bir ifade ile bakıyordu. yüzündeki hafif turuncu sakaları bronz saçları hafif buğday teni insanı büyülendiriyordu.
en azından ben ona büyüleniyordum. kalbim aynı ritim ile atarken çenemi bıraktı. eli boynumdaki babaannesinin bana taktığı vefat eden annesinin gümüş zincirine dokunduğunda bana baktı. ona baktığımda yüzünde sertleşen ifadeyi an be an şahit oldum.
kolyeyi birden çekip koparttığında boynumu acıması ve dudaklarımdan kaçan acı bir inleme bir oldu.
ona baktığımda bana bakan gözlerinden nefret vardı.
"sen benim asla eşim olamazsın kendini boşa hayallere kapılma "dediğinde gözlerim doldu.
"ama "dediğimde sert sesi ile sözümü kesti."ben seni istemedim seni babaannem istedi. "dediğinde sözleri kalbimin parçalanmasına sebep oluyordu.
"sen sadece bu konağın babaannemin getirdiği öksüz çocuklardan farkın yok "dediğinde işte bu kelime bedenimi ruhumu,yüreğimi parçalara ayırdı.
gözümden bir damla yaş düştüğünde kimsesizliğim yarası bir darbede de sevdiğim adamdan geldi arkasını dönüp kapıya doğru giderken gözümdeki yaşı silerek "ben anne ve babamı hiç tanımadım ben kimsesizim ama yüreğim senin o buzdan kalbinden bin kat daha şefkatli "dediğimde arkasını dönüp bana çatık kaşları ile bakarken ona baktım.
"ne dedin sen "dedi bana doğru yaklaştığında dik bir şekilde karşısında durdum.
"sen çok kötü kalpli bir adamsın lanet olsun seni sevdiğim yüreğime, insanların kimsesizliğim ile rencide edilmesine dayanabilirim ama senin sözlerin "dediğimde bir damla yaş daha düştü gözümden.
" ben seni asla sevmem sevemem "dediğinde arkasını dönerek odadan çıktığında bir damla daha yaş düştü gözümden hem de yüreğimden.
beni asla sevmeyecek bir adamın kalbine tutulmuştum ama o kalp herkese olduğu gibi bana da soğuktu.
***********************************************************************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALEF-BXB
Teen Fiction|TAMAMLANDI | Bana sevme dediler o senin kalbini paramparça eder dediler ama benim kalbim sevdi. Ama söyledikleri doğru çıktı beni öyle bir paramparça etti ki kimsesizliğim bu kadar acıtmamıştı. Zorla sev ama sevmiyorsa zorlama.