Sevmeye layık olmayana hatırlayarak değerli etme.
dönmek mi istiyor,bir şans daha verme. unutma
sevgi yürekli olana yakışır.
ŞEMS-İ TEBRİZİ.
Hiç bir zaman umutsuz olmamıştım çünkü biliyordum. umutsuzluğa düşseydim asla kendim olmazdım.
oturduğum koltukta etrafıma baktığımda ne çok değişmişti her şey. bunu şuan fark ediyordum.
geldiğim pozisyon olduğum durumu ben bile hayal etmiyordum. bu beş yılda hayat beni çok olgunlaştırmış eskisi gibi değildim.
kendime ait bir odam vardı. azize ana şirkette bana bir pozisyon vermişti. satış ve pazarlama müdürü olarak çalışıyordum.
bazen düşünüyorum bunları hak ediyor muyum diye. sonra akışa bırakarak düşünmemeye çalışıyordum.
çünkü biliyordum benim yaşadıklarım da hiç adil değildi. derin bir nefes alarak bilgisayarıma açarak baran abinin bana şirketin yüzdelik ve ürün satış dosyalarını meal olarak atmıştı.
dosyaları incelerken kapı açıldığında içeri mirza girdi. ona baktığımda bana doğru yaklaştı.
"nasıl buldun odanı beğendin mi"dediğinde başımı salladım "evet güzel bir oda "dediğimde başını salladı.
"akşam baran ile birlikte meyhaneye gideceğiz sende gelmek ister misin "dediğinde kaşlarımı havaya kaldırdım.
beni meyhaneye çağırıyordu. mirza alacahan beni davet ediyordu.
"bilmem olabilir "dediğimde başını salladı gülümseyerek. "tamam o zaman ben çıkayım "dediğinde başımı salladım.
mirza odadan çıktığında bu adam her geçen gün beni şaşırtmaya devam ediyordu.
bir an o eski mirzaya ne yaptın dememek için kendimi çok zor tutum. olacak şey değildi. ben buraya geldiğimden beri ağzından kötü söylemek dursun kötü bir bakışı bile görmemişti.
mirza alacahan neyin peşindeydi.
başımı iki yana sallayarak işime geri dönerek bilgisayara bakarak dosyaları incelemeye devam ettim.
boynumu ovalarak bilgisayarı kapattığımda saat 6 olmuştu. derin bir nefes alarak ayağı kalktığımda kapı açıldı.
"geliyor musun "dedi mirza başımı sallayarak odadan çıktım. baran abiye selam verdiğimde selamı soğuk bir şekilde aldı.
azize ananın söylediklerinden sonra soğuk davranıyordu baran abi.
şirketten çıkarak arabaya binip 15 dakika sonra tepedeki meyhane salonuna geldiğimizde içeri girdiğimizde çok fazla kişi yoktu.
bir masaya geçip oturduğumuzda yanımıza gelen garson ile mirza masayı donatmasını istedi. garson gittiğinde mirza bana baktı.
bende etrafa bakıyordum. ileride saz çalan ve yanında sakalı bir abi türkü söylüyordu.
mezeler geldiğinde baran abi bardağa biraz rakı koyup biraz da su katarak içtiğinde bende önümdeki lahmacundan bir ısır aldım.
gecenin ilerleyen vaktinde baran abi sarhoş bende hafif çakır keyfi olmuştum. sadece bir bardak tek içmiştim.
duyduğum türkü ile gülümsediğimde mirzaha baktığımda bana bakıyordu. o sarhoş olmamıştı, bana öyle derin bakıyordu ki sanki beni itip kakalayan, kimsesizliğimi hatırlatan o değilmiş gibi bana güzel bakıyordu.
Bir şafaktan bir şafağa
Bir akşamdan bir akşama
"Merhaba" demeden daha
Bu gitmeler gitmek değilBir şafaktan bir şafağa
Bir akşamdan bir akşama
"Merhaba" demeden daha
Bu gitmeler gitmek değilEğil salkım, söğüt eğil
Bu benimki sevda değil
Eğil yağmur, rüzgar eğil
Bu benimki sevda değilEğil salkım, söğüt eğil
Bu benimki sevda değil
Eğil yağmur, rüzgar eğil
Bu benimki sevda değil
Eğil yağmur, rüzgar eğil
Bu benimki sevda değilEğil dalga, bükül demir
Güzelliğin gerçek değil
Penceren kör, kapın kitli
Bu bendeki seyir değilbana öyle bakma demek istedim, bakma hiç olmamış gibi sana gelemem, geçmişteki mirza ve şimdi ki mirzaha ne oldu?
ne oldu da bana böyle derin ve güzel bakmaya başladın. ne oldu da bana sana aşık olacağım gibi iyi davranıyorsun.
neyin peşindesin mirza.
Eğil dalga, bükül demir
Güzelliğin gerçek değil
Penceren kör, kapın kitli
Bu bendeki seyir değilEğil salkım, söğüt eğil
Bu benimki sevda değil
Eğil yağmur, rüzgar eğil
Bu benimki sevda değilEğil salkım, söğüt eğil
Bu benimki sevda değil
Eğil yağmur, rüzgar eğil
Bu benimki sevda değil
Eğil yağmur, rüzgar eğil
Bu benimki sevda değilEğil salkım, söğüt eğil
Bu benimki sevda değil
Eğil yağmur, rüzgar eğil
Bu benimki sevda değilEğil salkım, söğüt eğil
Bu benimki sevda değil
Eğil yağmur, rüzgar eğil
Bu benimki sevda değilEğil yağmur, rüzgar eğil
Bu benimki sevda değilgözlerimi ondan çektiğimde bir kaç dakika sonra meyhaneden çıktığımızda baran abi sarhoş olarak uyuya kalmıştı. onu arabaya ikimiz taşıyarak arakaya bindirdiğimizde ben ön koltuğa mirza sürücü koltuğuna geçti.
on dakika sonra konağa geldiğimizde baran abiyi berfin ablaya teslim ettikten sonra merdivenlerden yukarı çıkacaktım ki yanıma mirza geldi.
"seninle bir şey konuşmam gerekiyor eğer vaktin varsa "dediğinde başımı salladım. terasa çıktığımızda mardinin ayaz havası saçlarımı dağıtıyordu. berbere gitsem iyi olacaktı.
"seni dinliyorum "dediğimde siyah gözlerini gözlerime dikmişti.
"biliyorum zamanında seni çok kırdım benim yüzümden buralardan gittin "dediğinde ona bakıyordum.
"özür dilerim "dedi yutkunarak "belki o söz-"sözünü kestiğimde bana bakıyordu.
"seni affettim mirza sorun değil zaten yakında boşanma davası açacağım artık aramızda hiç bir ilişki kalmayacak "dediğimde gözlerime bakıyordu.
"peki ya istemesem "dediğinde ona anlamayarak baktım.
"ya boşanmak istemiyorsam "dediğinde güldüm. bana ciddi ifade ile baktığında gülmem soldu.
"neden peki boşanmak istemiyorsun sen değil misin seni istemedim diye istemediğin kişi ile neden evli gözükmek istiyorsun "dediğimde yutkundu.
"istiyorum seni istiyorum seninle evli kalmak istiyorum "dediğinde gözlerime bakıyordu.
"ama ben istemiyorum mirza "dedim daha fazla konuşmadan arkamı dönerek merdivenlerden aşağı indim.
bir daha izin veremezdim kalbimi kırmanı, geceyi maskeleyen adam. bir daha izin veremezdim beni paramparça etmeni.
**********************************************************************************
SİZCE NE OLUR SÖYLEYİN BAKALIM. BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN GENÇLIK. KURGUYA YENI BIR KARAKTER GELIYOR GENÇLER TAHİM EDIN BU KIŞI NE MESLEK YAPIYOR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALEF-BXB
Teen Fiction|TAMAMLANDI | Bana sevme dediler o senin kalbini paramparça eder dediler ama benim kalbim sevdi. Ama söyledikleri doğru çıktı beni öyle bir paramparça etti ki kimsesizliğim bu kadar acıtmamıştı. Zorla sev ama sevmiyorsa zorlama.