8.BÖLÜM GERÇEKLER

907 58 9
                                    


Minareden düşenin parçasını bulunur.

bulunur da gönülden düşenin parçası bulunmaz...

MEVLANA.




2 GÜN SONRA...

Azize anadan ayrılan mirza berfin ablaya ve baran abiye sırayla sarıldığında onu gidecek olması yüreğimin acımasına sebep oluyordu.

bu kadar çok mu değersizdi canı, onun vatan aşkına millet sevgisine bir şey demiyordum ama böyle gitmesi içimin acımasına neden oluyordu.

bana neler oluyordu. hani onu umursamıyordun hani mirza senin umurunda eğildi devrim.

ben ne kadar inkar etsemde onu hala seven tarafım ağır basıyordu fakat yaptıklarını da unutamıyordum.

ne onu gidebiliyordum ne de kalabiliyordum arafta sıkışıp kalmıştım.Allahım sen bana yardım et.

baran abiden ayrılan mirza bana baktığında ona bakıyordum bana yaklaştığında gözlerimi ondan alamıyordum.

"kendine çok iyi bak olur mu "dediğinde ona bakıyordum siyah gözleri öyle sıcak ve güzel bakıyordu ki sanki ruhum onun gözlerinde can bulacakmış gibi hissediyordum.

gitme!dedi onu seven aşık olan tarafım.gitme mirza bırakma beni !

bırak gitsin sana yaptıklarını ne çabuk unuttun dedi mantıklı tarafım usulca bana sarıldığında sımsıkı sarıldı. elimi yavaşça sırtına koyarak sarıldığımda derin bir nefes aldı.

bir dakika sonra ayrıldığımızda ben başka tarafa bakıyordum o da bana bakıyordu.

" Allaha emanet ol iki gözüm "dedi yavaşça konaktan çıktığında berfin abla mirzahın arkasından su döktüğünde derin bir nefes alarak gözümden akan yaşları silerek merdivenlerden yukarı çıkarak odama girdim.

elimi ağrıyan sol yanıma koyarak ovaladığımda canım çok acıyordu.

yatağa yaklaşarak uzandığımda elim yüreğimde gözlerimi kapattım.


4 GÜN S0NRA...

elinde poşetler ile çıkan berfin ablaya baktığımda sıkılmış bir ifade ile ona bakıyordum.

beni zorla çarşıya getirmiş alışveriş yapalım havan değişir demişti halbuki hiç hava alacak durumda değildim.

mirzahın gidişinden 4 gün geçmişti. onu özleyen tarafım o kadar ağır basıyordu ki.

sınıra varmış hatta görüntü olarak aramıştı. onunla tek başıma yalnız konuştuğumda o zaman fark etmiştim bu adamı özlediğimi.

"ay çok yoruldum bir yerlere oturup bir şey yiyelim ya çok açıktım "dediğinde başımı salladım.

"aynen "dedi dalgın bir şekilde. berfin abla koluma dokunduğunda ona baktım.

"biliyorum onu özlediğini madem özleyecektin neden boşandınız be ablam "dediğinde "bana evli iken yaptığını biliyorsundur onu geçtim başka bir kadını öptü abla mantığım kalbim nasıl onunla bir daha olsun ki "dediğinde başını salladı.

bir çay bahçesine geçip oturduğumuzda sipariş ettiğimiz dürümleri yerken hemen arka masadan bir kadın sesini duydum.

"biliyor musun kız nebahat mirza ağa askere gitmiş gönüllü olarak "dedi kız gevşek bir şekilde gülerek.

"ah mert delikanlı adam mirza benim gibi güzel kadını görmedi o gün ya "dedi başka bir kız.

"nasıl yani "dedi gevşek gevşek gülen kız.

"hani anlatmıştım ya bundan beş yıl önce meyhanede mirza ile karşılaştım. biraz kur cilve yaptım ama yüzüme bakmadı bende numaradan kucağına düşerek onu öptüm yaa ne çabuk unutunuz kız "dediğinde beynimden vurulmuşa döndüm.

"hani şu fotoğrafları bana çektirmiştin adam kız o fotoları ne yaptın "dedi gevşek ağızlı kız.

"ne yapacağım ki tabi ki de evli olduğu kişiye gizli numaradan attım artık gece onlara zehir olmuştur kimse beni yok sayamaz anam "dediğinde bedenimi ele geçiren sinir ile ayağa kalkıp arkamı dönerek üç kaşarın masasına gittiğimde kaşarlar bana alıcı gözle bedenimi süzdüğünde "bu kadar pislik olman mideni bulandırmıyor mu şayet benim ki bulandı"dedim masadaki su dolu bardağı kaşarın yüzüne döktüğümde "ne yapıyorsun be kimsin sen lan "dedi yanındaki kız ayağa kalkarak.

"o komplo kurduğunuz adamın eşiyim devrim alacahan "dediğim suratıma şakınca bakarken berfin abla duyduklarına inanamadan kızları bir güzel dövdüğünde onu onlardan ayıran garsonlar bizi kovduğunda içimdeki bu gerçekler ile gözlerimden yaşlar boşaldı.

mirzahın günahını almıştım. o suçsuzdu. 

***************************************************************************************

NE DŞÜNÜYORSUNUZ MİRZAHA SÖVENLER PİŞMAN OLMUŞTUR ŞUAN KJKJKJKJ BU HAYATTA HİÇ BİR ŞEY GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ DEĞİLDİR BUNU UNUTMAYIN BİLİP BİLMEDEN YARGILAMAYIN. YORUMLARINIZI ALAYIM.

HALEF-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin