"Sen yüreğini ferah tutu.
Sevda sen kaldı yürek ise bende
Bir gün tekrar buluşacağız sevgilim"1 AY SONRA...
Hani gözden uzak olan gönül den Irak olur ya ben beş yıl boyunca bu sözü öyle çok hissetmiştim ki sanki kalbime uyuşturucu bir iğne vurmuşlardı.
Şimdi ise o iğne in etkisi geçiyordu. Mardine geleli bir ayım oluyordu ve Mirza ile konuştuğumuz o gece'nin üstünden 28 gün Geçmiş her defasında benden özür diliyordu. Bana bir insanın yüreğini ısıtacak jestler yapıyordu fakat hiç biri umrumda değildi.
Umursamaz tavırlar içine giriyordum. Dün ise boşanma davamız gerçekleşmişti.
Artık resmiyette evli değildi. Fakat dün mirzanın duruma bitiminde kimse fark etmese de ben görmüştüm gözünde yaş düşmüştü.
Duruşma bittiğinde salonu ilk o terk etmişti.
Neden şimdi diye içimden geçirdim
Sence pişman olmuş olabilir mi diye düşündüm.
Beş yıl içerisinden ne değişti diye düşünmeden edemiyordum.
Madem bu kadar çok sevecektin neden beni paramparça ettin.
Derin bir nefes aldığımda Yavaşça odamdan çıkarak merdivenlerden yukarı çıktığımda mirzanın Terasta oturmuş elinde içki şişesi vardı.
Yanına gittiğimde beni fark edip gülümsedi.
Gülümsemesinden sarhoşluk vardı.
"ne oldu uyku tutmadı mı" dediğinde onun gözlerine baktım.
"Mirza ne bu halin neden kendine bunu yapıyorsun" dediğimde "boş versene" dedi manzara ya baktığında "senin derdin ne Mirza Allah Aşkına hep bunu istemiyor muydu işte boşandık" dediğinde bana baktı.
"o Eskiden şimdi istemiyorum" dediğinde "neden" diye sesimi yükseltiğimde "çünkü sana aşık oldum Ulan var mı ötesi" dediğinde şaşkınca ona baktım.
"ne" dediğimde ayağa kalktı.
"seninle evlenmemi azize nene zorla istemişti ben de ona karşı inat yapmıştım bilirsin emri vaki Yapılmasını sevmiyorum" dediğinde ona baktım.
"sonra nasıl oldu Bilmiyorum ama kalbime" dedi Orta parmağınu şakağına değdirdi.
"aklımda hep sen oldun" dedi "sen Bi haber okula giderken ben seni Ara sokakta gizlenmiş izliyordum o sanat caddesinde" dediğinde ağzım açık kaldı.
"bir kedi vardı beyaz mavi gözlü bir kedi aç olduğu için aldığın simiti onunla paylaştın onu sevdin tıpkı merhametli yüreğin herkese yuva kurduğu gibi benim Soğuk yüreğim sana ısındı" dediğinde gözlerimi kırpıştırdım.
"ben" dedim şuan söyleyecek hiç bir şey bulamıyordum. Çünkü hepsi doluydu.
Mirza başını yan çevirip gözünden bir damla yaş düşerek onu sildi.
"biliyorum beni sevmeyeceksin bir daha olsun ben kendi Sevgim ile kalbimde seni yaşatırım" dedi şişeyi alıp Terastan ayrıldığında titrek bir nefes aldım.
Mirza alacahan çok drğişmişti. O Soğuk adam gitmişti. Ne yapacağımı bilmeyerek merdivenlerden aşağı inerek odama girip yatağıma uzandığımde mirzahın sözleri beynim den vurulmuşa dönmüştüm.
Sabah gözlerimi açarak kıyafetlerimi giyip odamdan çıkarak sofraya oturduğumda kimse den ses çıkmıyordu. Azize ana bana baktı sonra da karşımdaki mirzaha.
"ne oluyor" dediğimde berfin abla bans baktı.
"Mirza... Asker başvurusu yapmıştı az önce Posta geldi başvurusu kabul edilmiş" dediğinde mirzaha baktım.
Bana bakıyordu. "şimdi sen askere mi gidiyorsun" dediğimde başını salladı.
"neden" dediğimde "orada sınırda binlerce şehit asker var teröristleri vatanıma girmesini mi izliyeyim" dediğinde bana bakıyordu.
"zaten burada kalmam için bir sebep kalmadı" dediğinde ilk kez yıllar sonra yüreğim acıdı.
*******************************
MIRZA ASKERE GIDIYOR GENÇLER BÖLÜM HAKKINDA YORUMLARINIZI BEKLIYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALEF-BXB
Teen Fiction|TAMAMLANDI | Bana sevme dediler o senin kalbini paramparça eder dediler ama benim kalbim sevdi. Ama söyledikleri doğru çıktı beni öyle bir paramparça etti ki kimsesizliğim bu kadar acıtmamıştı. Zorla sev ama sevmiyorsa zorlama.