Hasretinle yandı gönlüm,
yandı yandı söndü gönlüm,
evel yükseklerde uçtu gönlüm düzeyinde şimdi gönlüm.
EDİP AKBAYRAM.
Konaktan içeri girdiğimizde ellerim mirzanın belinde onun kollu da omuzumda merdivenlerden yukarı çıktığımızda "ben şimdi sofrayı hazırlarım mirza dinlensin "dedi berfin abla.
"aç değilim "dedi mirza gözlerini önüne çevirdiğinde yüzündeki yorgun ifade yüreğimi acıtıyordu. onu bu halde görmek bana azap veriyordu.
"ama oğlum açsındır "dedi azize ana. mirza azize anaya bakıp önüne döndüğünde azize baya bakıp "biz dinlenelim "dedi merdivenlerden yukarı çıkarak odaya girdiğimizde mizahın ayağı hafif topallıyordu.
onu yatağa yatırarak ayakkabılarını çıkartarak üstüne beyaz örtüyü örtüp saçlarını alnından çekerek alnını öptüğümde bileğimi tutup dudaklarına bastırdığında ona bakıyordum.
"sen gitme burada kal "dediğinde başımı salladım. yanına uzandığımda kollarını bellime sararak başını göğüsüme yasladı.
ellerimi saçlarından geçirerek okşadığımda bu kadar çok üzülmesi bana acı veriyordu.
iki gün önce gittikleri bir operasyonda pusuya düşmüşlerdi. askeri yardım son anada yetişmişti ama mirzahı bulduklarında bir kayalığın altında bacağın üstünde koca bir taş ve kollarında şehit olan arkadaşı vardı.
kalbim acıdı. hastanede onu o halde perişan bitik düşmüş bir şekilde gördüğümde gözyaşlarımı tutamamış bende ağlamıştım.
nefes alışverişlerini dinlediğimde uyuduğunu fark ettim gözlerimi kapattığımda gözyaşlarım yanaklarımdan aktı.
kim bilir şehit olan o askerin sevdikleri ne kadar acı çekiyordur. duyduğuma göre nişanlısı vardı. hastanede o genç kızın haykırışı kulaklarımdan gitmiyordu.
bedenim daha fazla dayanamadan uykuya yenildim.
gözlerimi açtığımda yatakta mirza yoktu. etrafıma baktığımda odada da yoktu. odadan çıkarak avluya baktığımda hiç bir yerde yoktu. terasa çıktığımda orda ayakta durduğunu gördüm.
ona doğru yaklaştığımda dolu gözler ile manzaraya baktığını gördüm. yüzü ıslaktı ağlamıştı.
"mirza "dedim arkasından beline sarıldığımda "onun sesini hiç unutamıyorum "dedi titreyen çıkan sesi ile.
"bana son söylediği şey neydi biliyor musun "dediğinde ona baktığımda titrek bir nefes aldı.
"buseme söyle onu çok seviyorum "dediğinde gözlerinde yaşlar düştüğünde kollarımı belinden çekerek boynuna sarıldığımda kollarını belime sardı.
"devrim seni çok seviyorum seni çok seviyorum seni çok seviyorum "dediğinde ona sımsıkı sarıldım.
"bende seni çok seviyorum."dediğimde dudaklarını boynuma yasladı.
"insanın bir saniyelik hayatı varmış, seni üzdüğüm üçün çok özür dilerim sevdiğim"dediğinde kollarımı ondan ayırmadan ona baktım.
"artık önemli değil mirza önemli olan seni çok seviyorum "dedim dudaklarımı onun dudaklarına bastırdığımda gözlerini kapattı.
"seni çok seviyorum "diye fısıldadı dudaklarımın üstünde, kalbim onun sözleri kuş gibi çarptı.
VATANI UĞRUNA ŞEHİT OLAN TÜM ASKER KARDEŞLERİMİZİN BAŞI SAĞ OLSUN ALLAHTAN RAHMET YAKINLARINA SABIR VERSİN.
*********************************************************
BİR KEZ DAHA AĞLATTIM SİZİ DEMİ
ARKADAŞLAR BEN BİRAZ DRAMATİK BİR YAPIM VAR ÜZGÜNÜM AMA NEYSE BÖLÜM HAKKINDA FİKİRLERİNİZİ ALAYIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALEF-BXB
Teen Fiction|TAMAMLANDI | Bana sevme dediler o senin kalbini paramparça eder dediler ama benim kalbim sevdi. Ama söyledikleri doğru çıktı beni öyle bir paramparça etti ki kimsesizliğim bu kadar acıtmamıştı. Zorla sev ama sevmiyorsa zorlama.