9.BÖLÜM HASRET

825 56 8
                                    



Seni bekleyişimin adı yok.

sadece yüreğimde lal olmuş duamsın.

MEVLANA.




Hayatımda bu kadar çok acı çektiğimi hatırlamıyordum. insanlar neden bu kadar kötü? ya da hayat niye bu kadar zalim.

derin bir nefes aldığımda aldığım nefes boğazımda düğümlendi. kalbim acıdı. ben bir kez daha ağladım.

içime çektiğim nefes bana zehir oldu. mardinin ayaz havası içimde yüreğimi soğuttuğunda terasta oturmuş bugün öğrendiğim gerçekler ile konağa gelmiş odama kapanarak saatlerce ağlamıştım.

aptal gereksiz biri yüzünden onu kaybetmiştim gözümden bir damla daha yaş düştüğünde masanın üstündeki telefonum titrediğinde elime aldığımda mirzahın görüntülü aradığını gördüm.

gözyaşlarımı çabucak silerek gülümsedim. telefonu açtığımda onun tıraşlı yüzünü gördüğümde telefona vuran ışık buğday tenini aydınlatıyordu.

"devrim "dediğinde gülümseyerek ona baktım fakat yüreğimin ne kadar çok acı çektiğini bir ben bilirdim bir de Allah.

"efendim "dedim sesi hafif kırık geliyordu. bana dikkatlice baktığında bir şeyin olduğunu anladı.

"ne oldu devrim neden ağlamışın kim seni ağlatı yürek sızım "dediğinde başımı iki yana sallayarak gülümsedim.

"yok kimse beni ağlatmadı burada hava soğuk ayaz yüzüme vurdu"dediğimde gözlerime baktı.

"devrim, iki gözüm ne oldu "dediğinde kaşları hafif çatıktı. daha fazla gözlerimdeki yaşlar durmadan yanaklarımdan aktı.

"özür dilerim mirza sana inanmadığım için sana gitme diyemediğim için çok özür dilerim "dediğimde dudaklarımdan bir hıçkırık koptu.

"ağlama güzel gözlüm ağlama canım acıyor "dedi yüzünü buruşturdu."sen ağladığında ben bin kat acı çekiyorum ağlama iki gözüm"dediğinde dudaklarımı birbirine bastırdım.

Bu kente yanlızlık çöktüğü zaman
Uykusunda bir kuş ölür ecelsiz
Alıpta başını gitmek istersin
Karanlık sokaklar kör sağır dilsizBu kente yanlızlık çöktüğü zaman
Uykusunda bir kuş ölür ecelsiz
Alıpta başını gitmek istersin
Karanlık sokaklar kör sağır dilsizEy sevda kuşanıp yolara düşen
Bilesin bu yollar dağlar dolanır
Yare ulaşmadan düşersen eğer
Yarına sesinin yankısı kalırEy sevda kuşanıp yolara düşen
Bilesin bu yollar dağlar dolanır
Yare ulaşmadan düşersen eğer
Yarına sesinin yankısı kalır


"devrim "dediğinde ağlayan gözlerim ile ona bakıyordum."seni çok seviyorum güzel gözlüm geleceğim merak etme yeter ki sen ağlama"dediğinde ona bakıyordum.

"ne zaman geleceksin ?"dediğimde gözlerime baktı. derin bir nefes alıp verdiğinde sustu.

"en kısa zaman geldiğimde böyle görmek istemiyorum seni "dediğinde gülümsedim.

"hem sümüklerini sil ben sümüklü birini istemiyorum "dediğinde güldüm.

"sen kurban ol sümüklerime "dediğimde gülümsedi.

"olurum ben senin ile her şeye kurban olurum "dediğinde aptal aptal gülümsüyordum.

"deme öyle "dedim derin bir nefes alarak gözlerine baktım.

Gecenin ucunda gün aralanır
Yar sevdası ile yürek bilenir
Sızılı bir ırmak uğurlar seni
Su olup akarsın
Kır çiçeklenirGecenin ucunda gün aralanır
Yar sevdası ile yürek bilenirSızılı bir ırmak uğurlar seni
Su olup akarsın
Kır çiçeklenirEy sevda kuşanıp yolara düşen
Bilesin bu yollar dağlar dolanır
Yare ulaşmadan düşersen eğer
Yarına sesinin yankısı kalırEy sevda kuşanıp yolara düşen
Bilesin bu yollar dağlar dolanır
Yare ulaşmadan düşersen eğer
Yarına sesinin yankısı kalır


ne kadar geçti bilmiyorum ama birbirimize öylece seyrederken arkadan mirzahı çağıran bir adamın sesini duyduğumda mirza bana baktı.

"benim şimdi gitmem gerekiyor kendine çok dikkat et aklım sende kalmasın "dediğinde başımı salladım.

"dikkat et kendine "dediğimde gözlerini açıp kapatarak "Allaha emanet ol "dedi telefon karardığında derin bir nefes alarak manzaraya baktım.

şimdiden onu çok özlemiştim.

*********************************************************************************

NASIL GİDİYOR SİZCE HE BAKALIM BAKALIM ARTIK YORUM BEKLİYORUM.

HALEF-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin