8.rész

4.1K 120 5
                                    

Damian Torossi:

Aria elkezdett rohanni az irodája felé. Benyitott és megtorpant. Ahogy mögé értem láttam, hogy az anyja a földről áll fel egy „szép" tenyér lenyomattal az arcán, üvegszilánkok a földön, köztük virágok, rózsák. Fehér rózsák. Biztos ez Aria kedvenc virága. -Gondolkoztam el. Azaz aljas Giuseppe közeledik felé, majd nyakánál fogva felállítja és mondana neki valamit, de Aria megakadályozza ebben.

-ENGED EL!!! -ordítja el magát.

-Lám csak. Megérkezett a naiv ,ostoba hercegnőcske. -Neveti el magát gúnyosan, de még mindig tartva, inkább szorítva az asszony nyakát.

-Azt mondta enged el! -Szóltam oda neki én is.

-Ááá és magával hozta a... Milyen pozíciót töltesz be most? Fogva tartó, elrabló?

-Semmi közös hozzá te féreg. Enged el az anyámat!

-Mert mi lesz, ha nem? -Kérdezte, mintha tudná, hogy ő fog nyertesen kilépni innen.

-Ez! -Ejtette ki maradék levegőjével Aria anyja, majd egy nagy darab, hegyes és éles üveg darabot szúrt Giuseppe karjába, amitől egyből elengedte és a nő a földre rogyott. Aria oda rohant hozzá és ölelésbe vonta.

-Te rohadt kis szuka! -Üvöltötte fájdalmában aza aljas majom.- Húsz évvel ezelőtt téged is megkellett volna ölnem , mint ennek a cafkának az apját. -Mutatott Aria-ra.

-Miket beszélsz itt össze-vissza? -Állt fel a földről a lány és egyre közelebb lépet Giuseppe-hez.

-Jaj tényleg el is felejtettem, hogy te azt hiszed, hogy apuci lelépett. De nem. Én küldtem a túl világra. -Röhögött fel ördögien.

-Nem. Az nem lehet...

-Oh nagyon is lehet. Látnod kellett volna azt, ahogyan könyörög az életéért.

-Te aljas patkány! -Köpte felé a szavakat Aria, majd az övemből kiszedve a pisztolyom apja gyilkosára fogta azt.

-Aria ne! -Állt fel a nő és lányához sietett. -Ne tedd ezt! Ne légy olyan mint ő.

-Hazudtál nekem anya. -Mondta sírva.

-Tudom, de mindent elmagyarázok csak tedd le a pisztolyt. -A lány engedelmesen leengedte, én meg megfogva Giuseppe, direkt sebes karjánál fogva rángattam kifelé az épületből.

-Ha még egyszer ide mered dugni a fejed, nem fogsz megmenekülni a haláltól. -Fenyegettem meg, mire nem válaszolt csak összeszedte kutyáit és távozott. Én visszaindultam megnézni a „barátnőm". Az irodába érve Aria anyja karjaiban sírt. Amint beléptem a nő felém kapta fejét és segítség kérően nézett rám, hogy segítsek elnyugtatni lányát.

-Aria. Gyere, menjünk haza. -fogtam meg vállát, de nem mozdult csak sírt. -Jöjjön velünk. -Mondtam az anyjának, majd Aria-t felvettem karjaimba és kivittem a kocsihoz, ahol beraktam a hátsó ülésre és a csomagtartóból kivettem egy injekciós tűt, majd belenyomtam karjába.

-Mit adott be neki? -Kérdezte halkan a nő.

-Altatót. Tudja a lánya igen harcias típus, ha nem altatom el és megérzi, hogy elindultunk egyből őrjöngeni kezdene.

-Ebben teljeséggel igaza van. -Mosolyodott el. -Egyébként Elena Williams. -Nyújtotta kezét.

-Damian Torossi.

-Hova megyünk?

-Hozzám. Ott biztonságban lesz és, a sebeit is eltudjuk látni, és hát most már az a lánya otthona is.

- Köszönöm. Egy valamit mondjon meg nekem! Mit akar a lányomtól? Miért vette meg?

-Azért vettem meg ,mert a férje tartozott nekem és azt hittem, ha felajánlja a lányát akkor valami ronda emberről lehet szó meg úgy voltam vele, hogy eladom kurvának vagy ilyesmi. De mikor megláttam A lányát rájöttem tévedtem. Csak magamnak akartam és akarom. De ebben a világban nem engedhetem közel magamhoz. Ezért fogolyként kezelem.

-Értem.

-Érti? Csak ennyi? Meg se próbál lebeszélni, hogy elengedjem vagy, hogy nem bántsam?

-Nem, mert én is voltam ilyen helyzetben. Tudom, hogy működik az ilyen.

-Igen? És, hogy? Most csinálok ilyet először.

-Azt most nem mondom el, majd rájön, ha eljön az ideje.

Út további része csendben telik. Elena az ablakon keresztül a tájat kémleli én meg az útra koncentrálok. Megérkezve a házamhoz leparkolok, és kiveszem Aria-t és elindulok befelé Elena-val a hátam mögött.

-Na végre, hogy meg jőtettek! Halálra untam magam...-Jött Fede a konyhából. -Mi történt? -Kérdezte ,mikor meglátta a mozdulatlan Aria-t karjaimban.

-Elaltattam. Most felviszem a szobájába, te addig mutasd meg az édesanyájának a vendég mosdót és szólj Maria-nak, hogy segítsen neki ellátni a sebeit. -Nme mondott semmit csak bólintott. Én elindultam fel a lépcsőn és Aria szobájába mentem. Leraktam az ágyra és betakartam. Arcából elsöpörtem kósza tincsit.

-Pihenj Mindenem! -Adtam homlokára egy lágy csókot és kimentem a szobából le a nappaliba, ahol Fede éppen Elena-t szórakoztatta.

-Sajnálom, hogy ezzel a bolonddal kellett itt hagynom asszonyom.

-Semmi gond, jól szórakoztam. És nyugodtan hagyd el az asszonyom szót. -Nevetett előkelően.

-Hé haver! Elmondtad a hercegnőnek a tervet?

-Igen el.

-És, hogy fogadta?

-Egész jól.

-Elnézést. Milyen tervet? És milyen hercegnőről van szó, ha szabad kérdeznem?

-Federico hercegnőnek hívja valamiért Ariát. A terv meg semmiség igazából. Az anyám azt hiszi találtam magamnak egy komoly barátnőt, aki nem több egy kurvánál, és a jövőhéten jönnek látogatóba, így szereznem kellett egy áll barátnőt, hogy az anyám megnyugodjon és én Ariát kértem meg erre a szerepre.

-Értem. -Kuncogott fel. -Remélem az anyja nem fog rájönni, hogy csak eljátsszák, hogy együtt vannak.

-Hát én is. Nagyon remélem. -Mondtam a végét már nagyon halkan.





........................................................................................

2023.04.15.
Mi a véleményetek Damian karakteréről, viselkedéséről?
❤️❤️❤️

(Tiktok-on és Instán is érdemes követni.)

Instagram:endredolli_iróioldal
Tiktok: endre.dolli

Gyengeség vagy ErősségWhere stories live. Discover now