Aria Bianchi:
Damian irodájában ülők és várom, hogy megérkezzen. Nem is kell sokat várnom rá, mivel nyílik az ajtó és ő lép be rajta. Testén futós ruha, azaz egy rövid nadrág, izzadt, kinyúlt trikó és egy neon zöld futó cipő.
-Az anyámék korában érkeznek, úgy készülj! -De jó megint egy arrogáns fasz.
-Mit jelent pontosan az, hogy korában?
-Ma este. A szabályok, míg itt tartózkodnak a következők:
1.Egy szóval, sem említheted nekik azt, hogy eladtak nekem.
2. Nem beszélsz csak, ha kérdeznek!
3. Egy szobában fogunk aludni!
4. Elkezdjük a kiképzésed!
-Milyen kiképzés?! Nem veszel be a piszkos kis maffiádba!
-Ön védelem.
-Mi van, ha én nem akarom?
-Nincs választásod. Van kérdésed, óhaj, sóhaj, panasz?
-Nincs csók vagy fogdosás!
-Jaj nem mintha elfelejtetted volna, hogy az enyém vagy. Azt csinálok veled, amit akarok akkor mikor én akarom. De a csókról lemondok.
-És a többiről is!
-Nem! -Mondta makacsul -Este hatkor vacsora. Csinos legyél! Vagy, ha nem büntetést kapsz!
-Rendben! Most, ha megengeded bemegyek a cégemhez.
-Legyen, de nem egyedül!
-Oké főnök!
Elég fura lesz ez a nemtom hány nap. Főleg, hogy egy szobában kell aludnunk. Úristen, egy szobában fogok aludni vele! Aria te idióta! Miért nem ellenkeztél ez ellen?!
George elkisért a céghez. Ott voltam egésznap. A munkába menekültem, de nem is tudom miért. Most a legnagyobb problémám a „kapcsolatom" és az esti vacsora. Apropó vacsora, mennyi az idő? Ránéztem a telefonomra, ami le volt némítva. Fél hat. Szuper! Volt három nem fogadott hívás Damian-tól,-Mikor mentette el a számát?- és egy üzenet:
„Ha nem vagy itthon félórán húsz percen belül, büntetést kapsz!"
Ez két perccel ezelőtt jött, szóval nem vagyok annyira késésben, remélem. Elindultam kifelé az épületből és próbáltam elérni George-t, de nem sikerült. Kiértem az irodaépületből és ott olyan valakibe botlottam, akire nem számítottam.
-Mit keresel itt? -Kérdeztem szemre hányóan.
- Hol van az anyád?
-Mi közöd hozzá?
-Nagyon sok. És jobb, ha elmondod kislány!
-Mert különben mi lesz? Eladsz megint?
-Ne provokálj!
-Miért , mert megölsz engem is , ahogyan az apámat?
-Könyörögni fogsz te még, hogy inkább öljelek meg, mint az apád. -Nevetett gonoszan ez a patkánykutya.
Már éppen indultam felé megfojtani ,mikor egy erélyes és mérges hang rám szólt:
-ARIA! -Hallottam meg Damian hangját. -Ülj be a kocsiba!
-De...
-Nincs de! Azt csináld, amit mondok! -Parancsolt rám. A kocsiban ülve láttam, hogy oda sétál Giuseppe-hez és a fülébe súg valamit, majd dühösen beszél a volán mögé és elindulunk.
YOU ARE READING
Gyengeség vagy Erősség
RomanceVajon mi történik, ha két ellentétes személy, ellentétes véleménye szembe találkozik?Vajon kinek lesz igaza? Ennek a két személynek lehet közös jövője?Ha kíváncsi vagy rá olvasd el Aria és Damiano történetét. ‼️Későbbiekben 18+ részeket is tartalmaz...