-Van egy kis probléma. -Rontott be Fede a nappaliba.
-Történt vele valami? - Álltam fel remegő végtagokkal a kanapéról.
-Kivel? Ja, mi nem! Még mindig szarik a fejemre. A gond az, hogy két hét múlva lesz az éves gála.
-Federicó, te tényleg ennyire hülye vagy? Komolyan egy hülye gála miatt hozod rám a szívbajt? -Vágtam hozzá az egyik dísz párnát.
-Ez igen is baj. Nem láttok sok esélyt arra, hogy a kedves férjecskéd visszadugja addigra a képét és ez a gála nem az a hagyományos gazdag emberek bájosan cseverésznek a politikáról meg borokról. Ezek gyilkos cápák fegyverrel. És, ha kiszagolják, hogy a legnagyobb maffia fejének özvegye az örökösével várandós ölni is képesek a babáért és mindenkin átgázolnak érte, még a gyermek anyján is.
-Ahhoz előbb az anyát kell eltüntetni az útból és az nem lesz egyszerű. Értékelem az aggodalmad, de nem lesz semmi baj.
Legalább is akkor még azt hittem. Gyorsan eltelt az a két hét.Meg van a ruhám, de valami még hiányzik vagy inkább valaki.
A gála előtti nap Fedével néhány iratot néztünk át amikor jött egy új e-mailem. Megnyitva a levelet egy videó volt benne. Fede rányomott a lejátszásra és egy sötét szobát láttunk meg, amiben Damian aludt az ágyban. Mindketten kikerekedett szemekkel fürkésztük a felvételt. pillanatok múlva egy egy hosszú, szőke-rózsaszín hajú kurva sétált be ruha nélkül. Befeküdt a férjem mellé, aki átkarolta a nő ruhátlan testét. Szemeimet könnyek marták és szempillantás múlva éles fájdalom nyílalt a hasamba. A férfi mellettem azonnal reagált és karjaiban tartva rohant ki velem a kocsihoz. Berakott a hátsó ülésre beszállt mellém Liam pedig a volán mögé ült és taposott a gázra.-Nem lesz semmi baj hercegnő! Meg kell nyugodnod! - Fogta a kezem Fede és próbált nyugtatni, de én önző módon csak is arra tudtam gondolni, hogy a férjem tényleg megcsalt-e.
A baba jól van, de ez csak is egy hajszálon múlott. Amióta haza jöttünk a kórházból a fiúk próbálják utol érni Damian-t, de mindhiába. Még nekem se veszi fel a telefont, ami még több bizonytalanságot vet fel.
Reggel fel kelve első dolgom volt meglátogatni a fürdőt, hogy kiadjam magamból a vacsorámat. Miután végeztem és elkészültem lementem a konyhába reggeli után kutatni, de nem voltam egyedül. A konyhában Maria Fede és Liam vártak.-Jó reggelt hercegnő! Jó hír, Mr. és Mrs. Torossi rendezte az idei gálát.
-És ezt mért csak most mondod?
-Mert mindig a gála reggelén közlik a meghívottakkal. Amolyan biztonsági okokból.
-Értem. Délután négyig senki ne zavarjon, kint leszek a kertben. Olyan szép időnk van! -mosolyogtam rájuk és az addigra oda készített narancs levemmel a kezemben ki léptem a terasz ajtaján. Tényleg nem zavart senki sem a nap hátralevő részében, Maria hozott nekem ebédet, Fede és Liam nézett rá néha, mintha egy gyerek lennék. Az elmúlt hetekben, hónapokban minden nap írtam Damian-nak leveleket, de egyiket sem küldtem el neki.
Már kezdett sötétedni, ami figyelmeztetett, hogy ideje készülődni. Hajam rendezett hullámokban terült szét hátamon, sminkem elegáns volt egy szempillaspirállal és egy bordó rúzzsal. Ruhám egy egyszerű szabású, fekete, bársony estélyi volt egy szintén fekete magassarkúval.
A kísérőm Federicó volt, Liam és Joshua pedig a testőreimként voltak mellettem. Damian szüleinek villája másfél órára volt, de egy hatalmas gyönyörű vidéki, letisztult házról volt szó. Már majdnem mindenki itt volt rajtunk kívül, de senkinek nem volt ellenvetése a késésünkkel. Rosa és Mr. Torossi kedvesen fogadtak bennünket, majd a többi vendég is, de ők csak az együtt érző, szánakozó tekintettel néztek rám. Javában telt az este és végig Rosa társagában élveztem azt. Mikor hangosan kivágódott a bejárati ajtó és mindenki elkezdett sugdolózni, a hang irányába fordultam és egy érdekes szellő járta át testem, melegséget árasztott, de mégis hideg volt. A tömeg szét oszlott előttünk és szívem kihagyott két ütemet.-Damian...- Suttogta mellettem Rosa, aki most látta az elméletileg hallott fiát.
Damian nem egyedül volt. Vele volt az a nő a videóról, kézen fogva vezette őt oda.
-Fia.- Szólalt meg Mr. Torossi is. -Jó újra látni. -Nyújtotta kezét fia felé, de az hidegen mérte végig a saját apját.
-Bár én is ezt mondhatnám. -Szólalt meg végül, de hangja rideg volt és éles. Rosa oda rohant hozzá és nyakába vetette magát., ezzel elválasztva az ismeretlen nőtől.
-Annyira aggódtam érted és annyira hiányoztál. Kisfiam...-Sírt fiát ölelve. Damian óvatosan, érzelem mentesen elvált anyjától és magához húzta a vele érkezett cafkát. Rám nézett zöldes barna szemeivel és már tettem egy lépést, hogy magamhoz szorítsam megszólalt:
-Anya, apa, kedves jelenlévők. Hadd mutassam be a menyasszonyomat. -Nézett arra a kurvára. - Ms. Abby Donaldson-t.
Ennyi volt. Lábaim fel adták a szolgálatot. Fede karjában megkapaszkodtam és Liam alám tolt egy széket. Mindenki értetlenül állt a helyzethez.
-Miről beszélsz Damian? -Kérdezte Rosa.- Hisz már van egy feleséged, akit mindennél jobban szeretsz. -Mutatott rám.
-Én csak is egy embert szeretek és az Abby. És nem tudom ki ez a kurva, de...-Nem tudta befejezni, mert az édesanyja megpofozta.
-Ne beszélj így a feleségedről! És, ha elmered venni ezt a kurvát...-Itt megállt és vett egy mély levegőt.- Akkor nem vagy többé a fiam. -Mondta sírva a nő.
-Nem sokáig lesz a feleségem. -vett elő egy mappát, amit átnyújtott nekem. Ahogy kinyitottam egy szerződés volt benne: Válóper. A hasamban megint megjelent az tegnapi fájdalom, de még nem volt ugyan olyan erős.
-Ezt te se gondoltad komolyan Damian. -Mondta Mr. Torossi.- És azt se, hogy Aria alá is írja.
-De.- Mondtam most én. -Joshua, kérek egy tollat! -A kapott tollal alá írtam a papírokat és a kurvához vágtam. -Ezzel egy olyan lavinát indítottál el, amit nem fogsz tudni megállítani. Tönkre teszlek titeket. -Közelebb léptem hozzá és oda súgtam neki.- Mindent elveszek tőled kezdve a gyermekeddel.
Semmi sem rosszabb egy megcsalt, elárult nő haragjánál.
.......................................................................................
2024.03.28.
Sziasztok! Várom a véleményeket és létszi az őszinte véleményeket, javaslatokat❤️
És ne utáljatok nagyon🥹Instagram:endredolli_iróioldal
Tiktok: endre.dolli
ESTÁS LEYENDO
Gyengeség vagy Erősség
RomanceVajon mi történik, ha két ellentétes személy, ellentétes véleménye szembe találkozik?Vajon kinek lesz igaza? Ennek a két személynek lehet közös jövője?Ha kíváncsi vagy rá olvasd el Aria és Damiano történetét. ‼️Későbbiekben 18+ részeket is tartalmaz...