Damian Torossi:
Minden készen állt. Mindenkinek volt feladata, még Lia-ak is, aki Federicoval épült be. Liam és Nick a helyükön vártak a jelre. Az apám és Michael a megfigyelő furgonban voltak, míg én és George és -korábban- az a tenyérbe mászó fakabát a kocsiban vártunk Fede-ék jelére. Mivel a régi raktár épületben nagyban zajlott a rabszolga árverés.
-Az embereim is a helyén vannak. -Szólalt meg Lawson nyomozó hangja az adó vevőből.
-Ja az enyémek is...-Dörmögtem az orrom alatt, miközben egy képet bámultam Aria-ról.
Fede-ék most mentek be, de alig két perc telik hallom, hogy üzenetem jön:
„Haver ez csapda lehet. Nincs itt senki." Miután elolvastam magamhoz vettem az adóvevőt, amit mindenki hall és beleszóltam:
-Akció indul! -Mondtam és már száltam is ki és a csomagtartóhoz mentem, hogy felvegyem a szükséges dolgokat, mint a golyóálló mellény és a fegyverek. Addigra Lia is visszaért.
-Lia, te itt maradsz George-al, te leszel a sofőr. Amint Aria a kocsiban van elhajtasz innen és biztonságos helyre viszed!
-Kizárt! Én is megyek. -Szólalt meg George.
-Nem hiszem...
-Nem kérdeztem a véleményed. -Jelentette ki a férfi.
Mivel nem volt nagyon más választásom ezért elindultunk befele. Fede jól mondta nincs itt semmi legalább is olyan ami egyenlő az rabszolga árveréssel.
Éppen egy hatalmas, konténerekkel teli csarnokba értünk, mikor meghallottuk az első lövést. Azonnal két konténer mögé bújtunk, ahogy kinéztem nem láttam senkit viszont hallottam a mieinket. Bólintottam George-nak, hogy mehetünk.
Már éreztem, hogy közel vagyunk és mikor ráfordultunk egy folyosóra, láttam egy fickót, aki azon a képen is rajta van amin Aria a falnál áll. De ebben a pillanatban lőni kezdtek ránk. Ketten voltak, még két mocsok, akik benne voltak ebben az egészben.
George szemszöge:
Magamat okoltam, amiért Aria-t elrabolták. Ezért is nem akartam a kocsiban várni. Megakartam menteni őt, és nem csak azért, hogy jobban tudjak aludni, hanem, mert olyan ő nekem, mintha a lányom lenne. Babakora óta ismerem, ott voltam az első lépéseinél és az első és utolsó napján a suliban és én vigasztaltam, ha a fiú, aki tetszett neki kikosarazta.
Ketten lőttek ránk. Engem a karomon talált el az egyik, Damian-t sehol. Mikor sikerült leszednem az egyiket, láttam, hogy egy harmadik éppen Damian-ra céloz -aki épp végzet a csávóval és háttal áll a lövésznek. Mikor látom, hogy a férfi meghúzza a ravaszt, azonnal a golyó elé vettem magam. Damian a lövés hangjára megfordul, azonban a golyó nem éri el őt, ezért letudja lőni a fickót. Engem viszont eltaláltak, ezért a mellkasomban ért lövéstől a földön terülök el.
-Miért csináltad ezt?
-A kicsilányt nem tudtam megvédeni, de téged, akit szeret megtudtalak, hogy te megtud védeni helyettem is... Menj keresd meg!
-Nem hagylak itt!
-Azt mond...mondtam menj! -Ekkor láttom Michael-t és Pietro-t megjelenni.- Már itt a segítség, én jól leszek...
-Menj fiam! -Mondja Pietro a fiának. Aki vonakodva ámde felkell és elkezd futni abba az irányba, ahol azt a fickót látta.
-Tarts ki barátom! -Szólal meg Michael.
-Sajnálom, nem tudtam...nem tudtam megvédeni...ahogy ígértem. -Csuklik el a hangom időnként. És érzem a hideget és, hogy egyre fáradtabb leszek.
-Ne mondj ilyent. Igenis betartottad az ígéreted. Nem adhatod fel! -Mondja és érzem, hogy felemelnek és elindulnak kifelé velem, utána sötétség...
Aria Bianchi:
Hideg van. Lövések hangja tölti be a helyet. Hallom, hogy nyílik a „cellám" ajtaja. Kinyitom a szemem és Joshua alakja rajzolódik ki előttem.
-Aria, ki kell juttatnom téged. -Mondja nekem, de inkább hangzik úgy, mintha magának mondaná.
Azzal egyik karom alá nyúl és így visz kifelé. Ahogy a hideg folyosóra érünk, meghallok egy igen ismerős hangot, ami a nevem kiáltja.
-Damian...-Suttogom.
........................................................................................
2023.10.09.
Sziasztok! Tudom eltűntem, de most egy nagyon fura és nehéz időszakon megyek keresztül, meg ugye itt a suli, ami nem könnyű és végzősként még annyira sem az.
Remélem tetszett a rész, várom a véleményeket és azt is, legyen máskor is egy másik szereplő szemszöge is néha vagy ne.
A héten tervezek még egy részt hozni, remélem sikerül majd.
❤️❤️❤️Kövessetek instán is!😘
Instagram:endredolli_iróioldal
Tiktok: endre.dolli
ESTÁS LEYENDO
Gyengeség vagy Erősség
RomanceVajon mi történik, ha két ellentétes személy, ellentétes véleménye szembe találkozik?Vajon kinek lesz igaza? Ennek a két személynek lehet közös jövője?Ha kíváncsi vagy rá olvasd el Aria és Damiano történetét. ‼️Későbbiekben 18+ részeket is tartalmaz...