48.rész

1.6K 78 21
                                    

Aria Bianchi:

Fede mostanában furán viselkedik és Lia még mindig nem jelentkezett, kezdek nagyon aggódni miatta. A szülei se tudják merre van, Liam volt a lakásán, ami érintetlen volt. Ráállítottam néhány emberemet az ügyre, mint ahogy tettem azt Damian dolgával is. 

Már két hónapja kezdtem el a játszmát, amiben én állok nyerésre. Éppen a fiúkkal ülök a nappaliban és az üzletről csevegünk, mikor is kivágódik az ajtó és Lia lép be rajta. Ruhája piszkos és néhány karcolást is látok rajta.

-Na mizú hapsikáim? Hiányoztam? -Tárta szét a karjait. Liam felpattant és Lia nyakába ugrott. Miután a bátyja elengedte őt Fede felé fordult és lehet csak képelődtem, de mintha szikrákat láttam volna köztük. Állításom hamar beigazolódott. Megindult a lány felé és, mikor a legjobb barátnőm szólásra nyitotta a száját, hogy mondjon valamit, de Federicó megcsókolta és Lia is viszonozta.

Liam rosszallóan nézett rájuk én meg köpni-nyelni nem tudtam. Miután elengedték egymást én is feltápászkodtam és magamhoz szorítottam.

-Istenem, annyira aggódtam érted! Hol voltál? Mi történt? -Bombáztam a kérdéseimmel.

-Hé hé anyuka! Nyugodj meg!

-Hogy nyugodjak meg, amikor több mint két hónapig nem hallottam felőled? -Fakadtam ki.

-Mindent elmondok, de előtte ülj le! -Kezdett eltolni a kanapé felé. És mikor már leültetett bele fogott. -Tudom mi történt Damiannal. -Elmesélt mindent és mi csak sokkolva hallgattuk.

-És most mit fogunk tenni? -Kérdeztem aggódva.

-Te lenyugszol és pihensz! -Mondta Fede. -Mi majd intézkedünk.

-Emlékszel Simonra? -Kérdezte Lia.- Tudod a srác, akivel az egyetemen kavartam. Ő tud nekünk segíteni.

-Mégis, hogy tudna segíteni?

-Úgy, hogy kiváló agy sebész lett és az egyetemen ez volt az egyik kutatásának témája.

-Hívd fel!

-Nem kell nekünk az exed segítsége! Majd találunk mást. -Mondta Fede.

-Cuki vagy, hogy féltékenykedsz, de fölösleges. Nős és két cuki-muki kisfiú apukája.

Liam mobilja csörögni kezdett és, ahogy az arckifejezése is mutatta nem jó híreket kapott.

-Mi az, hogy tiszta vér?! Itt? Máris megyek! -Letette a mobilt és már indult is ki.- Aria-t ne engedjétek ki!

Kétségbe estem. Miért nem mehetek ki? Gondolataimat egy hangos üvöltés zavarta meg. Liam után rohantam és láttam, ahogy két őr segítségével Liam próbálja lefogni Damian-t. Akinek ruhája és az arca is tiszta vér.

-Engedjetek! -Kiabálta, mint egy örült. Majd megpillantott engem. -Mindenem...

Erős fájdalmat éreztem a szívemben és csak Lia hangját hallottam: 

-Úristen! Aria... -Mondta Lia- A kocsit! Gyorsan!

-Lia... -Suttogtam és nem tudtam mi történik.Álmodom vagy ez a valóság.

-Minden rendben lesz. Hallod? Nem lesz semmi baj. -Simogatta  a hajam. -Hol van már az az istenverte kocsi? -Kiabálta, de a hangja elcsuklót.

.......................................................................................

2024.04.15.
Sziasztok!  Várom az őszinte véleményeket, javaslatokat mind a részről mind az új borítóról😇❤️
Ui.: Egy ideig megint eltűnők ez a fránya érettségi miatt.

Instagram:endredolli_iróioldal
Tiktok: endre.dolli

Gyengeség vagy ErősségWhere stories live. Discover now