14.rész

3.6K 123 12
                                    

-Hol van az a kurva orvos?! -Kiabáltam el magam, mikor hazaértünk és vettem ki Aria-t a kocsiból.

-Itt van már, nyugi. -Mondta Fede.

-Ne nyugtass bazmeg!

A házba beérve a magán orvosunk -a maffia orvosa- lépett elénk.

-Főnök, vigyük egy szobába! -Mondta és én egyből elindultam a saját szobám felé. De, ahogy megindultam anyám jött volna le a lépcsőn mögötte apa.

-Istenem! Mi történt vele Benito?

-Ne most!

A szobába érve letettem Aria-t az ágyra, mire az orvos kiküldött, mondva kell a hely és a nyugalom.

Már egy órája bent van az orvos. Mi tart eddig? Ugye nincs baj? Majd nyílik az ajtó és kilép rajta a harmincas évei elején járó férfi.

-Hogy van? Rendbe jönn? -Kérdezte anyám.

-A vérzést sikerült elállítanom és túl van az életveszélyen.

-Ahh hála Istennek! -Fújta ki a bent tartott levegőt anya.

-De... -Kezdte az orvos.

-De?

-A műtét során komplikáció lépet fel, amit bár sikerült helyre állítani. A beteg rendbe fog jönni, de egy ideig még nem fog magához térni.

-Ezt, hogy érti doki? -Kérdezte Fede.

-Úgy, hogy olyan erős nyugtatót és fájdalomcsillapított kapott, amitől egy hétig vagy akár tovább is eszméletlen lesz, és magas láz is előfordulhat. Rákötöttem egy infúziót, de holnap még benézek ellenőrizni és akkor majd elmondom a részleteket is.

-Rendben, köszönjük doktorúr. -Mondta apám. És, hogy miért nem én? Azért, mert, amióta kijött a szobából én csak kussban álltam előtte. És mikor elment csak annyi volt a reakcióm, hogy belevertem egy óriásit a falba és az sem érdekelt, hogy ömlik a kezemből a vér csak az, hogy az a patkány, aki ezt tette azzal, aki talán a vesztemet fogja még egy nap okozni.

Ott hagyva mindenkit elindultam kifelé a birtok végében található lő pályára, hogy levezessem a feszültségemet. Mikor ezzel megvoltam elindultam a kocsimhoz. Mikor már száltam volna be egy taxi kanyarodott a ház elé. George szállt ki belőle vállát fogva. Szemi körül lila, fekete foltok díszelegtek. Orrából ömlött a vér.

-George! -Rohantam oda hozzá.- Mi történt?

-Giuseppe...-Ennyit mondott mielőtt összeesett. Becipeltem a házba, ahol a kanapéra fektettem és szóltam Maria-nak, hogy hozzon fertőtlenítőt, ködszert, meleg vizet és egy törölközőt.

-Mi történt a vénemberrel? -Jött oda fede.

-Nem tudom. -Elláttam a sebeit és megkértem mondja el mi történt?

-Miután elküldtél a reptér felé tartottam, majd egyszer csak egy kocsi belém jött onnantól képszakadás. Giuseppe pincéjében ébredtem, azt hitték nem ismerem fel a helyett, ha elrabolnak. Addig vertek, míg el nem mondtam, hol van Ms. Williams, majd elengedtek.

-És mit mondtál hol van?

-Az igazat, hogy a Karib-szigeteken van. Még a telefonomat is elvették, hogy biztosak legyenek benne, hogy az igazat mondom-e.

-Oké ez szép volt. De honnan tudtad, hogy hol vagy?

-Azt a helyet soha sem felejtjük el Aria-val. Annyi szörnyűségen ment keresztül ott, amikről soha sem beszélünk többé és elmondanom se kellett volna. És ne hozd fel neki soha. Tényleg, hol van a kicsilány?

Gyengeség vagy ErősségTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon