Herkese merhaba!Kitabımı okuyan herkese teşekkürler.
Umarım beğenirsiniz.
Yıldıza basmayı unutmayın lütfen.❣️
🎶5 Seconds of Summer - Youngblood
<3
29/04/23 Cumartesi
_______________________________"Ödetsene bi." Dedi Ablam.
Oynat bakalım...
"Haddini bil! Düzgün konuş benimle!" Dedi Uraz amip. Valla amip kadar güzel lakap görmedim, duymadım, bilmiyorum.
"Abi geç bunları, geç!"
...
Larisa Sarer,
Dozgon konos bonomlo!
Gerzeğe bak sen, abi sabahtan beridir benimle uğraşıyorlar, cevap verince 'dizgin kinis binimli'.
Gereksiz herif! Dur dur ben daha neler yapacağım! Salak yaa!
"Abi geç bunları, geç!" Sanki kendisi İstanbul beyefendisi!
Hıh! Cidden bu salaklarla kardeş olduğuma inanmak istemiyorum!
Abi yumruğumu masaya vurmanın zamanı gelmiş!
"Bak Uraz efendi," çenemle yandaki ikizini gösterdim. "Ve yanındaki gıcık ikizi!"
Sakin olmam lazım da bu salaklara bakarken bile benim sinirler arşa çıkıyor.
"Öyle benimle düzgün konuş, haddini bil diye konuşacak biri değilsin! İkincisi bende size pek meraklı değilim. Var zaten bir ikizim, bir kardeşim, bir de abim! Muhatap olmayın benimle bu kadar rahatsız oluyorsanız! Ve son olarak sakın bir daha ne imalar yapın ne de boş boş konuşup canımı sıkın! Bu size ilk ve son ikazımdır. Ha, olurda böyle devam ederseniz Uraz beyinde dediği gibi 'bedelini fazlasıyla' ödersiniz. Karar sizin!" Anlayabilmeleri için her bir kelimeyi heceleyip vurguladım.
İnşallah anlamışsınızdır!
...
Yazardan,
Larisa'nın konuşmasını bitirmesiyle abi tayfası sadece 'bir abim' kısmına takılmışlardı.
Diğer konuşmayı çokta umursadıkları söylenemezdi.Yavuz bu konuşmaya sırıtırken abi tayfasının morali bozuldu.
Yavuz mutluydu çünkü ablası da kendisi gibi onu hemen benimsemişti. Yavuz sırıtıyordu çünkü abilerinin neye sinirlendiğini biliyordu.
Larisa onları değişik değişik mimiklerini incelemeyip tabağındakileri yemeğe döndü.
Ama Yavuz o surat ifadelerini zevkle izledi. Hak etmişlerdi ona göre.
Tanıyordu abilerini, biliyordu neye bozulduklarını. Ama onların suçu dedi içinden. Kızın rahat rahat yemek yemesine bile izin vermediler. Larisa'nın onları abileri olarak göreceğini düşünüyorlarsa çok yazık diye içinden geçirdi.
Yavuz abilerini izlerken abi tayfası ortamdan soyutlaşıp kendi düşüncelerine dalmıştı.
Uraz üzülmüştü, kabul etmek istemese de kız kardeşinin başka birine abi demesine üzülmüştü. Biz varız dedi içinden, biziz abileri! Yavuz Larisa'nın fotoğraflarını gösterip onu anlatınca kesinlikle benim kardeşim dedi. Babası isteyince kız kardeşini aramıştı. Bunu babasının kendisinden istemesi çok mutlu etmişti onu. Her ne kadar Alaz buna somurtsa da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LARİSA (Gerçek Aile - Ara Verildi)
Genel KurguBaşlangıç Tarihi: 3/04/23 Bitiş Tarihi: ~ ____________________ Ben Larisa Sarer... Ben suçsuz iken bedel ödeyen, ödemeye de devam edecek ve sahne sonunda bedel ödetecek kişiyim... ~~~~~~~~~~ "Risa!" Diye anıran gerizekalıya baktım. "Sana bana öyle...