İyi okumalar✨
🎶Maneskin - Beggın(Aşağıdaki gördüğünüz fotoğraftaki kişi Güneş'tir.)
Kulağıma dolan müzik sesiyle uzandığım yerden resmen sıçrayarak kalktım. Gözlerimi açıp nerede olduğumuzu araştırır şekilde etrafa bakmaya başladım. Burası Savaş'ın eviydi ve evet bu coşkulu ses şu lanet ses düzeneği denilen şeyden geliyordu. Başım zaten çatlıyordu birde bu seste eklenince çekilmez bir hal almıştı. Deva'nın yatağına baktım o daha çok alışkınmış gibi pekte rahatsız olmamıştı."Ne oluyor?" Dedim. Fakat cevap vermeyip banyoya girip kapıyı kapattı. Çalan şarkı İngilizceydi ve resmen adamlar bağırarak söylüyorlardı. Yataktan kalkıp odanın dışına çıktım. Merdivenlerden aşağıya inip büyük salonun her tarafına baktım ama hiç kimse yoktu. Mutfağa dün gitmiş yerini öğrenmiştim. Adımlarımı oraya çevirdim. Mutfağa girdiğimde Jir ve kulaklıkla şarkı dinleyen Güneş'i görmemle ufak çaplı bir şok yaşadım. Dün kanlı bıçaklı olan kişilerin aynı ortamda bulunması cinayetten başka birşey getirmezdi. Ada tezgahın yanındaki sandalyeyi çekip oturdum. Güneş beni yeni fark etmiş olacak ki.
"Kahve ister misin?"diye sordu. Aslında baş ağrısına kahve iyi gelebilirdi.
"Olur, günaydın Jir." Dememle kahve bardağı önüme konuldu.
"Günaydın Akrep." dedi Jir. Ketılın yanında durmuş suyun kaynamasını bekliyordu. Güneş'in arkasından geçtiğinde Güneş'in açık renk sarı saçlarına kin dolu gözlerle baktı. Çay kutusunu alıp hızlıca arkasından geçip işine döndü. Saçlarına niye öyle baktığını merak etmişitm. Bir insan yeni tanıştığı bir insanın saçına neden öyle bakardı ki.
"Çay içer misin?" Dedi Jir. Gülümseyerek kahve bardağımı yukarı kaldırdım bardağı görüp işine geri döndü.
"Bu ne biçim müzik?" Dedi Pilot. Sinirlenmişti ve bunu çok net belli ediyordu. Aslında şarkıya git gide alışıyordum ne kadar rock sevmesemde şarkı tuhaf bir enerji yayıyordu.
"İngilizce bir şarkı hatta maneskin adlı grubun beggın adlı şarkısı bilmiyosundur diye söylüyorum." Dedi Jir. Pilot yanımdaki boş sandalyeyi çekip oturdu.
"Açıklaman için teşekkürler. Baya aydınlandık şuan." Dedi Pilot alayla.
"Rica ederim. Hem adam harika söylüyor."
"Adam arabesk söylemiyor sadece avazı çıktığı kadar bağırıyor. Ve şuan kulağım kanıyor." Dedi Pilot elini kulağının altına götürüp kanıyormuş gibi yapıp elini Jir'e doğru kaldırdı. "Hastane masraflarını sen karşılamak zorundasın. "Dedi bu sefer hepimiz gülmeye başladık Jir hariç.
" Benim param değil zaten olan Savaş'a oluyor." Dedi Jir.
"Ne oluyormuş bana."arkamdan gelen ses ile kafamı arkama çevirdim. Savaş giydiği beyaz gömleğin kol düğmelerini ilikliyordu. Saçları yine özenle taranmış o çok güzel kokan parfümünü sıkmış beyaz gömleği ve lacivert kumaş pantolonla karşımızda duruyordu. Bense daha yüzümü yıkamamış aşağıya inmiştim. Saçım başım ne halde haberim bile yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI
ActionAcı ne demek bazıları için bir bıçak veya kurşun yarası yada herhangi bir fiziksel acı. Hepsinin bir tedavisi vardır. Peki ya ruhun acı çektiğinde bir tedavi yöntemi var mıydı yada iyileştirir miydi? Karşınızda iki yol var. Biri acı çekmek bir diğer...