İyi okumalar!🎶Evgeny grinko: Valse
(Arkadaşlar bölümler uzun olduğundan dolayı bölümleri ara vererek okuyunuz. Aşağıda fotoğrafını gördüğünüz kişi Jir karakteridir...)
...."Savaş başlıyor."
"Ne Savaşı?" dedi Ateş hepimizin merak ettiği soruyu sorarak. Daha iki gün önce birbirinize güvenmedikçe başlamayacağız diyen adam şimdide savaş başlıyor diyordu. Hepimiz merakla Savaş'a bakmaya başladık ama tek kelime bile etmiyordu.
"Savaş konuşsana, sen değilmiydin üç S kuralı diye zırvalayan, şimdi ne değişti? Birbirimize hâlen güvenmiyoruz, sevmiyoruz iki gün durulduk diye hemen karar mı verdin?" Dedi Jir sesini yükselterek. Savaş yavaşça kafasını Ona çevirip kaşlarını çattı. Yanımda oturan Melek'in eli elimi Sımsıkı tuttuğunda yüzüne baktım. Biraz korkmuşa benziyordu.
"Oyun oynamaktan sıkıldığını ve intikam almak istediğini söyledin. Ve işte dediğin gibi oldu." Deyip sandalyesine sırtını dayadı.
"Bu kararı neden o gün vermedin?" Dedi Jir. Mavi gözleri Savaş'a sinirle bakıyordu.
"Ha bugün, ha yarın bunun senin için bir önemi var mı Jir?" dedi Savaş hâlâ sakinliğini koruyarak. Jir sinirliydi. Fakat bu sinirinin sebebini çok merak etmiştim. Çünkü kendisi istemişti bu savaşın başlamasını.
Masada toplam sekiz kişi, sekiz birey vardı, fakat hiç kimse burda değil gibiydi. Herkes sessiz herkes kendi içine kapanmıştı. Elini tutuğum Melek bile artık elimi sıkmayı bırakmış, sessizce oturup kalmıştı. Savaş'ın şimdi bu kararı açıklaması nedense hepimizde bir şok etkisi yaratmıştı. Hiç kimse bunu beklemiyor gibiydi.
"Ne zaman başlayacağız, aramızdaki hangi kişiden başlayacağız...anlat bize herşeyi," dedi Pilot Savaş'a bakarak. Savaş yine masanın başına oturmuştu. Karşıma nedense oturmayı tercih etmiyordu. Ona yakın olduğum için masanın altında salladığı ayağını hissedebiliyordum. Durmadan sallanan ayak sinirlenen bir insanın yapacağı bir şeydi fakat Savaş bizimle konuşurken gayet sakindi.
"Aramızda yaralılar var, onlar iyileşiği zaman başlayacağız." Dedi bana ve Jir'e bakarak. "Hangi kişiden başlayacağımızı kura çekerek karar vericez."
"Ne yani, hayatımızın kararını kura ile mi karar vericez? Bence buna gerek yok yazı tura yaparsak daha basit olur." Jir'in gülerek söylediğine Savaş sinirlenir diye düşünüyordum fakat oda gülümsüyordu. Masadan kalkan Savaş elinde bir cam fanus ve içinde kağıtlarla masamın başında durdu.
"Melek gelir misin lütfen?" Savaş'ın Melek'e yumuşak bir sesle söylediklerinden sonra Melek'e dönüp baktım. Onaylama mı isteyen bakışları vardı gözlerimi kapatıp açtım istediği onayı almış gibi elimi bırakarak masadan kalkıp Savaş'ın yanında durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI
AkcjaAcı ne demek bazıları için bir bıçak veya kurşun yarası yada herhangi bir fiziksel acı. Hepsinin bir tedavisi vardır. Peki ya ruhun acı çektiğinde bir tedavi yöntemi var mıydı yada iyileştirir miydi? Karşınızda iki yol var. Biri acı çekmek bir diğer...