İçimdeki kavga ise henüz bitmemiş, aksine daha çok beni bitirmiş gibiydi. Sanırım kariyerim kazanıyordu. Kavga böyle bitebilirdi.
Ertesi sabah takım elbise, üzerimde dans ediyordu resmen. Bir hızla kapıdan çıktım. Patronun yanına gittim.
"Ben, hazırım efendim."
Beni böyle kararlı gören patron tatmin oldu.
"Aferin Manobal. Benimle gel."
Birlikte bir bilgisayara yaklaştık, patron oturdu ve bilgisayardan bir sunum açtı. "Bu namı diğer 'Lion' olarak geçer.
Ünlü bir atölye, uyuşturucu satarlar. Oradaki malların yarısı kaçak. Fakat direkt olarak malları alıp getirmen gerekmez, atölyenin içerisindeki kumanda kolunu getirirsen eğer, atölyeyi imha ederiz.""Peki efendim içindeki el koyacağımız mallar, onlar da imha olmaz mı?"
"Onlar atölyenin dışındaki depoda, hallederiz fakat almamız için atölyenin imhası lazım, anladın değil mi?"
"Evet efendim, kumanda kolunu size getireceğim."
"Güzel. Detayları Eun-yu verir."
Eun-yu benim yanımda çalışacak asistanım gibi düşünülebilirdi. Aslında stajyer ama önceden ne demiştim? Asistanlık. Eun-yu bütün detayları ve görev saatini verdi. Artık sadece beklemem ve harekete geçmem gerekliydi.
*Saat akşam 20.45*
Son 15 dakikam vardı. 15 dakika içerisinde bilgilerimi kontrol etmeye başladım. Sonra telefon çaldı. Arayan Eun-yu'ydu.
"Efendim! Harekete geçmeyin lütfen! Son anda beklemediğimiz bir parti verilmiş gibi görünüyor, ortam kalabalık. Göreviniz yarına ertelendi. Gelin lütfen."
Ah hadi ama! Ne partisi bu! Böyle bir şey ancak benim başıma gelebilirdi..
Ofise döndüm, hevesim kaçmıştı. Patron beni karşıladı.
"Son anda oldu Manobal, bu görev artık daha rütbeli olmaya başladı, herhangi bir sunbae'n sana yardımcı olabilir."
"Gerek yok efendim. Kendime ve işime güvenim sonsuz, bugün olmaz ise, yarın ben hallederim."
Patron bundan etkilendi, fakat gerçekten bir kişi daha bu olayın içine girmeli gibiydi.
Evet işte eve dönüyordum, ellerim boş bir şekilde.
O kadar heyecanlandığım ilk iş günümü mahvedip partiyi veren kişiyi bulursam parçalayacağım. Gerçekten parçalarsam patron bir şey der mi acaba? Zaten imha edilirken patlayacak hahash!!
Ertesi günü bekleyip, bu görevi ben halledecektim.Aramalar :
- Ryujin sunbae (2 cevapsız çağrı)"Alo, Lalisa?"
"Ah evet Ryu, önemli bir şey mi oldu? Görmemişim."
"İlk iş gününü batırmışlar diye duydum, ne oldu?"
"Son anda beklenmedik bir 'parti' ahah, sorun değil yarın tekrar iş başıyım."
"Pekâlâ halledebilirsin, bugünün boş geçti yani."
"Yani evet alışma aşaması gibi bir şey oldu diyelim."
"Lalisa iki yıldır alışıyorsun zaten hahsha"
Buna güldüm yıkıcı ama komikti, zaten ciddi değildi. Yine de işimi karıştıran ve günümü mahveden o kişiyi bulmaya niyetliydim. İşte bu ciddiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret mission ; chaelisa
FanfictionSiyah rengi bir kadına ancak bu kadar yakışabilirdi.