Untitled Part 9

277 26 0
                                    

~LucasPOV~


Ξυπνησα γεματος διαθεση! Σημερα κλεινουμε ενα χρονο με την πριγκιπισσα μου. Ενας χρονος με πολλες δυσκολιες και ανατροπες. Πολλες φορες φτασαμε στο σημειο του χωρισμου. Ειχαμε πολλους τσακωμους και πολλες φορες η αποσταση δεν βοηθουσε καθολου. Βλεπετε το γεγονος οτι ειμαι τενορος εχει ως αποτελεσμα να κανω πολλα ταξιδια τα οποια κρατανε και μηνες πολλες φορες. Δεν θελω να την αφηνω πισω και μονη. Θελω συνεχεια να ειμαι μαζι της αλλα απο την αλλη αυτη ειναι η δουλεια μου και αγαπαω αυτο που κανω. Ειμαι ευγνωμων ,ομως, που η Ελενα δειχνει κατανοηση αν και ξερω ποσο δυσκολο της ειναι. Ανεχεται πολλα και με στηριζει σε ολα μου τα βηματα και για να λεω και την αληθεια οσες φορες φτασαμε στο σημειο του χωρισμου ηταν επειδη εκανα καταχρηση της ανεκτικοτητας της, και το εκανα αθελα μου. Παρ' ολες τις δυσκολιες ,ομως, εχουμε και τις ομορφες στιγμες μας. Οταν επιστρεφω απο καθε ταξιδι περναμε ολο το χρονο μαζι. Εξαιτιας μου πολλες φορες δεν παει στην σχολη της και νιωθω τυψεις μερικες φορες. Αλλα θελω να ειμαι ολη την ωρα μαζι της. Με τρελαινει αυτη η κοπελα. Απο την ημερα που την αντικρισα στο τρενο καταλαβα οτι ηταν διαφορετικη. Μια ζωη περιμενα να γευτω τον ερωτα αλλα ολες οι σχεσεις που ειχα δεν ειχαν καμια σχεση με αυτη που εχω με την Ελενα. Ειναι απλα υπεροχη ακομα και οταν με νευριαζει και ακομα και οταν μαλωνουμε. Μπορω να πω οτι την αγαπαω. Βεβαια δεν της το εχω πει γιατι θα φρικαρει.

Ετρεξα στο μπανιο και εκανα ενα ντουζ. Σημερα θα της εκανα εκπληξη. Πιθανοτατα η Ελενα νομιζει οτι βρισκομαι καπου στην Αργεντινη αυτη την στιγμη. Στην πραγματικοτητα ,ομως, ειμαι στην πανεμορφη Σαντορινη. Τωρα θα μου πειτε τι κνς στην Σαντορινη; Ηρθα να κανω εκπληξη στην πριγκιπισσα μου. Ηρθε διακοπες μαζι με την παρεα της και αφου συνεννοηθηκα με τα παιδια θα της ετοιμασω την πιο αξεχαστη επετειο.

Βγηκα απο το μπανιο και αρχισα να ετοιμαζομαι. "Αυτη η μερα προβλεπετε πλ μεγαλη και δυσκολη" μουρμουρισα ενω εφευγα απο το ξενοδοχειο...


~~~~~~~~~~~


~ElenaPov~

Οι ακτινες του ηλιου που εμπαιναν απο το παραθυρο καθως και οι τσιριδες των κοριτσιων δεν με αφησαν να κοιμηθω λιγο παραπανω. Μα για ονομα δεν μπορουν να κανουν λιγη ησυχια; Υπαρχει κοσμος που κοιμαται.

Τεντωθηκα και σηκωθηκα απο το κρεβατι με τα χιλια ζορια. Πηγα στο μπανιο και αφου πλυθηκα πηγα στο μπαλκονι που καθονταν τα κοριτσια και ετρωγαν πρωινο. << Βρε καλως την ωραια κοιμωμενη>> μου ειπε η Δαναη τραβωντας μου μια καρεκλα για να κατσω. << Κοιμηθηκες καλα μικρο;>> με ρωτησε η Ελπιδα. << Οχι>> ειπα με βραχνιασμενη φωνη και πηρα μια φετα ψωμι και αρχισα να αλειφω πανω την μερεντα. Πως να κοιμηθεις καλα οταν τσιριζουν ολο το βραδυ και ολο το πρωι. << Γιατι βρε; Ειδες κανεναν εφιαλτη;>> συνεχισε η Ελπιδα. << Οχι ζω εναν εφιαλτη καθε πρωι>> λεω και χαμογελαω λιγο. << Σποντα ηταν αυτο;>> μου ειπε η Δαναη κανοντας ταχα την θυμωμενη. << Χαχαχα οπως το παρει κανεις μωρο μου>> της ειπα βγαζοντας της την γλωσσα.

Grande amoreWhere stories live. Discover now