Το επομενο πρωι με βρηκε στην αγκαλια του Λουκα. Δεν θυμαμαι να κοιμηθηκα ετσι. Μου ειχε λειψει και ηθελα να ευχαριστηθω για μια τελευταια φορα την ζεστασια της αγκαλιας του. Γρηγορα ,ομως, θυμηθηκα την Νανση και το ποσο γλυκια ειναι. Δεν της αξιζε κατι τετοιο.
Σηκωθηκα προσεκτικα και πηγα στο μπανιο για να πλυθω και να ετοιμαστω. Οταν βγηκα απο το μπανιο ο Λουκας ακομα κοιμοταν. Ηταν τοσο γλυκος , σαν αγγελος. Θα μπορουσα να τον χαζευω για μερες. Κουνησα περα δωθε το κεφαλι μου. Οχι δεν πρεπει να σκεφτομαιν ετσι. Κατευθυνθηκα προς την βαλιτσα μου και αρχισα να μαζευτω τα πραγματα μου. Σημερα θα φευγαμε απο την Κων/πολη. Αφου τελειωσα εφυγα οσο πιο αθορυβα μπορουσα απο το δωματιο και πηγα να αγορασω πρωινο. Με τετοιο μεθυσι που εκανε ο Λουκας χθες σιγουρα θα ποναει το κεφαλι του και θα χρειαζεται ενα καλο πρωινο. Σταματησα και σε ενα φαρμακειο για να του παρω παυσιπονα και επειτα γυρισα στο δωματιο. Οταν μπηκα μεσα ειχε ηδη ξυπνησει και κρατουσε το κεφαλι του με τα χερια του.
<< Καλημερα>> του ειπα απαλα. << Μη φωναζεις το κεφαλι μου ειναι ετοιμο να σπασει>> μου απαντησε μουγκριζοντας. Εμμ αυτα παθαινεις οταν μεθας κυριε Λουκα. << Μα δεν φωναξα>> του αποκριθικα. Του εδωσα ενα ποτηρι φυσικο χυμο και το παυσιπονο. << Παρε αυτο θα σε βοηθησει>>. Μου χαμογελασε κουρασμενα και πηρε το χαπι με τον φυσικο χυμο. << Σε ευχαριστω.>> μου ειπε χαμογελαστα. << Σου εφερα πρωινο. Πανε κανε ενα μπανιο και μετα θα φας>> του μιλουσα ενω του ειχα πλατη και εβγαζα τα πραγματα απο τις σακουλες. Η ολη κατασταση ηταν λιγο αμηχανη μπορω να πω και πιο πολυ απο την δικη μου πλευρα. << Θα παρεις πρωινο και εσυ μαζι μου;>> με ρωτησε λες και κρεμοταν απο τα χειλη μου. << Ενταξει τωρα πανε>> του ειπα αυταρχικα.
Οταν βγηκε ο Λουκας απο το μπανιο ειχα ηδη σερβιρει το πρωινο και καθομουν στο κρεβατι αλλαζοντας μηχανικα καναλια. Ολα ειχαν γινει τοσο μπερδεμενα που δεν ηξερα τι να κανω. Μου περασε η ιδεα να φυγω και να επιστρεψω Ελλαδα αλλα επρεπε να βρω μια πειστικη δικαιολογια. Και απο την αλλη δεν επρεπε να αφησω καποιες καταστασεις να επηρεασουν τις διακοπες μου. Ενιωσα το στρωμα να βουλιαζει και αυτοματα γυρισα το κεφαλι μου για να αντικρισω εναν ημιγυμνο Λουκα να καθεται διπλα μου. Φορουσε μονο ενα τζιν σκουρο μπλε παντελονι και τα μαλλια του ειναι βρεγμενα και ανακατεμενα. Ποσο θα ηθελα να περασω τα χερια μου μεσα απο αυτα τα μαλλια." Οχι Ελενα μην υποκυπτεις σε τετοιες σκεψεις οχι" μαλωσα τον εαυτο μου. Καλα αυτο το παιδι δεν του εχουν μαθει να φοραει μπλουζα;
BINABASA MO ANG
Grande amore
RomanceΈνα ταξίδι και μια τυχαία συνάντηση θα αλλάξουν τις ζωές δυο ανθρώπων! Η Έλενα όπως κάθε χρόνο κανονίζει τις καλοκαιρινές διακοπές της με την παρέα της. Αυτή την χρονιά αποφάσισαν να επισκεφτούν όσες πιο πολλές πόλεις της Ευρώπης μπορούν με ένα τρέν...