Untitled part 18

214 17 2
                                    

Η μοιρα παιζει αδικα παιχνιδια πολλες φορες! Δεν υπολογιζει κανεναν και τιποτα. Τελικα εχουν δικιο οταν λενε οτι η ζωη ειναι αδικη πολλες φορες. Σου φερνει την ευτυχια και επειτα στην παιρνει για την αντικαταστηση μ' εναν αβασταχτο πονο. 

Κατι τετοιο συμβαινει και με μενα! Ο πονος που εχω μεσα μου τον τελευταιο μηνα ειναι αβασταχτος. Νιωθω οτι βυθιζομαι στο σκοταδι ολο και πιο πολυ και αυτο γιατι εχασα το φως μου. Πιστευα οτι ολα θα πανε καλα... ομως να που ολα καταστραφηκαν.

Θα αναρωτιεστε τι εγινε! Λοιπον, οταν ειχε ερθει η Σαμπρινα στο σπιτι του Λουκα ηθελε να του ανακοινωσει κατι αλλα φροντισε να το ανακοινωσει πρωτα σε μενα... Η Σαμπρινα ειναι εγκυος και το παιδι ειναι του Λουκα. Θυμαμαι χαρακτηριστικα εκεινη την μερα. Ενιωθα λες και ο κοσμος μου ειχε ξανα γκρεμιστει. Αυτη η γυναικα καθε φορα εφερνε τα πανω κατω στην ζωη μου πανω που ολα πηγαιναν επιτελους καλα.

Αυτο που με πονεσε ,ομως, πιο πολυ ειναι οτι μου ειπε ψεμματα οτι δεν εγινε τιποτα μεταξυ τους. Ποιος ξερει ποσα αλλα ψεμματα μου εχει πει! Ακουσα βεβαια τις εξηγησεις του οτι δηλαδη δηθεν ηταν μεθυσμενος αλλα και παλι υπηρχε ενα παιδι. Και δεν θα ηθελα αυτο το παιδι να μεγαλωσει με μια διαλυμμενη οικογενεια εξαιτιας μου. Γι' αυτο και χωρισα τον Λουκα οσο και αν με πονεσε αυτο.

Η αληθεια ειναι οτι με ποναει που δεν τον εχω διπλα μου. Ειμαι μιση χωρις αυτον και ο πονος ειναι αβασταχτος καποιες φορες. Ηταν η δυναμη μου και τωρα τον εχασα και αυτον. Προσπαθω να επιβιωσω μονη μου αλλα μου ειναι τοσο δυσκολο. Πως μπορεις να ζησεις μακρυα απο αυτον που αγαπας. Δεν εχω ξανα αγαπησει καποιον τοσο πολυ και δεν νομιζω οτι θα μπορεσω. Πλεον βαδιζω μονη μου με συντροφια τον πονο μου! (κανει και ομοιοκαταληξια :Ρ)

Αυτος ο ενας μηνας με εχει αλλαξει σαν ανρθωπο! Μετακομισσα στον Καναδα, στο Τοροντο, για το μεταπτυχιακο μου και εχω επικεντρωθει στις σπουδες και στο διαβασμα μου. Αλλαξα τον αριθμο του κινητου μου γιατι τις πρωτες μερες με επαιρνε συνεχεια τηλεφωνο και μου εστελνε μηνυματα. Δεν εχω μαθει νεα του. Και εχω απαγορευσει σ' ολους να μου μιλανε γι' αυτον. Προσπαθω να φτιαξω την ζωη μου απο την αρχη και αν και ειναι δυσκολο ελπιζω να τα καταφερω. Αλλωστε το κεφαλαιο Λουκας εχει κλεισει οριστικα. Πλεον εχει μια οικογενεια και πρεπει να επικεντρωθει σ' αυτην.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Το ξυπνητηρι χτυπουσε διπλα μου αλλα εγω αρνιομουν να σηκωθω. Ακομα δεν εχω συνηθισει τον καιρο του Καναδα. Οσο να 'ναι το να ζεις ολη σου την ζωη στην ηλιολουστη και ζεστη Ελλαδα και επειτα να πηγαινεις στον Καναδα που εχει πολυυυ κρυο δεν ειναι και οτι το καλυτερο. 

Grande amoreDonde viven las historias. Descúbrelo ahora