Νιωθω τοσο αγχωμενη τον τελευταιο καιρο. Σε δυο μερες απο τωρα ειναι η ορκωμοσια μου και οσο πλησιαζει τοσο πιο πλ αγχος αισθανομαι. Ναι, λοιπον, σε λιγες μερες θα εχω παρει και επισημα το πτυχιο μου. Ειμαι τοσο ενθουσιασμενη και παραλληλα τρομαγμενη γιατι δεν ξερω τι θελω να κανω τρ. Σκεφτομαι να κανω ενα μεταπτυχιακο που το θελω τοσο πολυ. Ουφφφ ας μην τα σκεφτομαι αυτα εχω χρονο αρκετο χρονο ακομα.
Με τον Λουκα τα πραγματα πηγαινουν τελεια. Την ημερα της ορκωμοσιας μου θα κλεισουμε δυο χρονια και μετα εχουμε κανονισει να παμε ενα ταξιδακι γιατι οσο να ναι το χρειαζομαστε. Αυτα τα δυο χρονια μαζι του ειναι τα πιο ομορφα και δημιουργικα της ζωης μου. Οι διαφορες που ειχαμε καθως και τα θεματα για την αποσταση τα εχουμε λυσει πλεον και ειμαστε πιο καλα απο ποτε σαν ζευγαρι. Ολα γενικα κυλανε ομαλα, αν και βαθια μεσα μου εχω ενα προαισθημα οτι κατι κακο θα γινει. Μαλλον, ομως, θα ειναι ο φοβος που εχω μην καταστραφει αυτη η ευτυχια. Ναι σιγουρα αυτο ειναι.
Η Δαναη τα εφτιαξε με τον Παολο πριν μισο χρονο. Ειναι πολυ γλυκουλιδες μαζι και ταιριαζουν παρα πολυ. Ειναι τα ατομα που ειναι πιο κοντα σε μενα και τον Λουκα. Μας εχουν βοηθησει απειρες φορες και φυσικα και εμεις τους βοηθαμε. Ειμαστε πολυ δεμενοι μεταξυ μας και χαιρομαι που εχω ατομα που με αγαπουν στην ζωη μου. Με την υπολοιπη παρεα , απο την αλλη, ψηλο-εχουμε χαθει τον τελευταιο καιρο. Βγαινουμε και διασκεδαζουμε αλλα οχι οπως παλια. Αλλα και παλι βρισκουμε λιγο χρονο για να ξανα ενωσουμε την παρεα. Αααα, ξεχασα να αναφερω οτι ο Χρηστος παντρευεται με την Αλισια. Ο ερωτας τους αν και περασε απο σαραντα κυμματα τελικα καταφερε και αντεξε. Μαλιστα, η Αλισια ειναι εγκυος 2 μηνων. Ποσο χαιρομαι για τους δυο φιλους μου. Δειχνουν πραγματικα ευτυχισμενοι.
Ο ηχος του κινητου μου με εβγαλε απο τις σκεψεις μου. Το αρπαξα γρηγορα στα χερια μου και ειδα το ονομα του Λουκα στην οθονη. Χαμογελασα αυθορμητα. << Ελα αγαπη μου>> του ειπα αφου το σηκωσα. << Buongiorno mia principessa>>ακουσα την μελωδικη φωνη του απο το ακουστικο. Οταν μου μιλαει στα ιταλικα ειναι τοσο σεξι. Ενα γελακι μου ξεφυγε. << Τι κνς αγαπη μου; Αααα τρ που το θυμηθηκα παρε και καμια ζακετα οταν θα ερχεσαι γτ εχει λιγη ψυχρα εξω>> του ειπα γλυκα. Εεεε τι να ερθει ο Λουκας μου και να μου κρυολογησει; Οχιιι με τιποτα. Δεν θελω να ξαναζησω κατι τετοιο. Την τελευταια φορα που ηταν αρρωστος εκανε σαν μικρο παιδι και νομιζε πως θα πεθαινε απο στιγμη σε στιγμη. Τραγικες καταστασεις εχουμε ζησει. << Ναι γι αυτο το θεμα ηθελα να σου πω mia amor>> μου ειπε και ακουστηκε καπως διστακτικος. << Πες μου Λουκα μου ολα κλ;>> τον ρωτησα με μια δοση ανησυχειας. Γιατι εχω ενα κακο προαισθημα αυτη την στιγμη; << Νααα εμμ... πως να στο πω τρ...>> τον ακουσα να ξεφυσαει μεσα απο το τηλεφωνο. << Με δικα σου λογια... Πες μου ρε Λουκα γτ με νευριαζεις>> του ειπα αγανακτισμενη. Μιση ωρα για να μου πει ενα πραγμα. << Δεν θα μπορεσω να ερθω στην ορκωμοσια σου ουτε θα μπορεσουμε να παμε το ταξιδι που λεγαμε γιατι προεκυψε δουλεια και δεν μπορω να το αποφυγω>> μου ειπε γρηγορα. Δηλαδη δεν θα ειναι εδω στην ορκωμοσια; Και δεν θα περασουμε λιγο χρονο μαζι; Μα μου το ειχε υποσχεθει. Και εχω να τον δω ενα μηνα περιπου. Ηθελα να βαλω τα κλαμματα. Δεν μου αρεσει να μου το ακυρωνουν τελευταια στιγμη και αυτη την στιγμη ηθελα να τον βρισω πραγματικα. << Σου ζητω συγγνωμη, mia tesoro. Εχεις δικιο αν μου θυμωσεις αλλα πραγματικα προσπαθησα να το αλλαξω και δεν γινοταν τιποτα. Θελω τοσο πολυ να ειμαι εκει οταν θα παιρνεις το πτυχιο σου. Αλλα... πφφφ... συγγνωμη. Σ αγαπαω πλ>> μου ειπε και φαινοταν ποσο στεναχωρημενος ηταν απο τον τονο της φωνης του. Δεν φταιει αυτος αυτοι οι ηλιθιοι φταινε που δεν το αφηνουν λιγο σε ησυχια. Δεν μπορω να του θυμωσω. Ειναι τοσο καλος, οπως και να εχει. << Δ-δεν πειραζει.. καταλαβαινω>> του ειπα οσο πιο ηρεμα μπορουσα για να μην καταλαβει την απογοητευση μου. << Συγγνωμη mia amor... υποσχομαι θα επανορθωσω. Πρεπει να κλεισω γιατι τελειωσε το διαλλειμα. Σ αγαπαω. Μου λειπεις>> μου ειπε γλυκα << Και μενα. Και εγω σ αγαπαω.>> του ειπα και το εκλεισα.
YOU ARE READING
Grande amore
RomanceΈνα ταξίδι και μια τυχαία συνάντηση θα αλλάξουν τις ζωές δυο ανθρώπων! Η Έλενα όπως κάθε χρόνο κανονίζει τις καλοκαιρινές διακοπές της με την παρέα της. Αυτή την χρονιά αποφάσισαν να επισκεφτούν όσες πιο πολλές πόλεις της Ευρώπης μπορούν με ένα τρέν...