Untitled part 19

202 20 1
                                    

Κοιταζω αλλη μια φορα το ειδωλο μου στον καθρεφτη της κρεβατοκαμαρας μου. Το στενο μαυρο με μπεζ φορεμα μου αγκαλιαζει το σωμα μου και τονιζει τις καμπυλες μου. Το μακιγιαζ μου ειναι πολυ απλο αλλα αρκει ωστε να τονισει τα ματια και τα χειλη μου. Βαζω λιγο αρωμα και κοιταω το ρολοι μου. Οπου να ναι θα ερθει ο Σεμπαστιαν για να βγουμε. 

Εχει ενα μηνα που κανουμε παρεα πλεον. Οι σχεσεις μας ειναι καθαρα φιλικες τουλαχιστον απο την δικη μου πλευρα. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν προσπαθησε και ο ιδιος να γινει κατι. Του ξεκαθαρισα ομως οτι δεν ηταν καταλληλη στιγμη για μενα. Ηθελα και θελω χρονο να επουλωθουν οι πληγες μου. Χαιρομαι ομως που εχω βρει εναν πολυ καλο φιλο.

Η ψυχολογικη μου κατασταση σε σχεση με οταν ειχα ερθει ειναι πολυ καλυτερα. Η απωλεια του Λουκα ποναει ακομα αλλα πλεον η ζωη μου εχει παρει τον δρομο της και ολα μπαινουν στην σειρα. Γελαω και χαμογελαω πιο πολυ χαρης τον Σεμπαστιαν. Ειναι αρκετα αστειος. Φυσικα και δεν του εχω αναφερει τιποτα για την σχεση μου με τον Λουκα. Οχι για καποιο αλλο λογο αλλα επειδη θελω να αφησω το παρελθον μου πισω μου. Και ο Λουκας ειναι πλεον ενα κομματι του παρελθοντος μου. 

Ο Σεμπαστιαν ειναι παρα πολυ καλο παιδι. Ακομα και οταν δεν ειμαι καλα δεν χρειαζεται να του πω κατι το καταλαβαινει απο μονος του και κανει τα αδυνατα δυνατα για να μου φτιαξει το κεφι. Πραγματικα του αξιζει η καλυτερη. Χμμ τωρα που το σκεφτομαι εχω πολλες φιλες πισω στην Ελλαδα ισως να του προξενευα καμια. Μονο να μην το καταλαβει και με παρει με τις πετρες.

Ο ηχος του κουδουνιου με εβγαλε απο τις σκεψεις μου. Φορεσα το σακακι μου και πηγα να ναοιξω την πορτα. Μπροστα μου εμφανιστηκε ο Σεμπαστιαν οπως παντα κουστουμαρισμενος και κομψος με ενα λαμπρο χαμογελο απλωμενο στα χειλη του. << Πωπωπω παλι εχεις σκοπο να καψεις καρδιες εσυ μικρη;>> μου ειπε ενω με εκανε μια σβουρα γυρω απο τον εαυτο μου για να με τσεκαρει. << Χαχαχαχα ναι δεν το συζητω γουρουνακι>> του ειπα βγαζοντας του την γλωσσα.

Τωρα θα μου πειτε γιατι τον λες τον ανθρωπο γουρουνακι; Θα σας πω ειναι τοσο αναισθητος που ουτε απο κρυο καταλαβαινει τπτ και τρωει και σαν γουρουνι. Μεταξυ μας ομως αυτα μην βγουν παραεξω (:-Ρ) << Εεεε σταματα μ' αυτο το γουρουνακι πιααα>> μου ειπε ενω μου τσιμπησε τα μαγουλα. << Καλα καλα παμε;;;>> του απαντησα ενω του χαστουκιζα το χερι. << Φυγαμεε... Ετοιμασου για μια απο τις πιο διασκεδαστικες βραδιες της ζωη σου>> απορκιθηκε τραβωντας με προς την εισοδο και γελωντας...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Η διαδρομη μεχρι το κεντρο που θα με πηγαινε ο Σεμπαστιαν ηταν πολυ ευχαριστη. Λεγαμε ως γνωστον χαζομαρες και πειραζαμε ο ενας τον αλλον. Μου ειπε οτι στο κεντρο που θα με πηγαινε σημερα θα ειχε ζωντανη μουσικη απο ενα γνωστο συγκροτημα κυριως στην Ευρωπη αλλα δεν θυμωταν το ονομα του. 

Χμμμ μακαρι να ειναι κανενα συγκροτημα που να μου αρεσει. Δεν θα με χαλουσε να εβλεπα καποιο απο τα celebrity crushes μου. Ναι ειναι πολλα! Μου αρεσουν πολυ διασημοι ηθοποιοι ή τραγουδιστες. Δεν μπορω να περιοριστω σ'εναν :Ρ 

Μπηκαμε μεσα στο κεντρο. Ο χωρος ηταν πολυ ομορφος. Ειχε στρογγυλα τραπεζια στρωμενα και στο κεντρο υπηρχαν τριανταφυλλα. Δεν ηξερα οτι το Τοροντο ειχε τετοια μερη. Αλλα να μου πεις και φυσικα θα ειχε.. ειναι Τοροντο. Κατσαμε στο τραπεζι που μας εδειξε ενας απο τους σερβιτορους και προσπαθουσαμε να αποφασισουμε τι θα φαμε. Ο Σεμπαστιαν ελεγε θαλασσινα εγω ηθελα κρεας. Αντε βγαλε ακρη μετα με εμας τους δυο. Αφου τελικα αποφασισαμε να παρουμε χοιρινο αρχισαμε να συζηταμε περι ανεμων και υδατων. Αγαπω την παρεα του Σεμπαστιαν. Ειναι υπεροχος για να κανεις χαβαλε. Μου αρεσει οταν μου λεει διαφορες ιστοριες με την οικογενεια του ή απο τα φοιτητικα του χρονια. Ηταν ενα ζιζανιο σκετο.

Ετσι, λοιπον, περνουσε ευχαριστα η ωρα. Με εμενα και το γουρουνακι μου να γελαμε και να πειραζομαστε. Βασικα ισως να καναμε λιγο σαν πενταχρονα. Ξαφνικα ξεσπασαν χειροκροτηματα το οποιο προφανως σηματοδοτούσε την εναρξη της μουσικης. Πριν ,ομως, προλαβω να γυρισω το κεφαλι μου για να δω ποιο συγκροτημα ειναι, ακουσα μια πολυ γνωριμη φωνη και κοκκαλωσα στην θεση μου...

<<Δεν μπορει>> μουρμουρισα στον εαυτο μου....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey babess <3

Μικροοο το ξερωω αλλα δεν εχω καθολου χρονοοο. Επισης δεν εχω και πολυ εμπνευση τελευταια. Ζητω συγγνωμη που παλι σας ειχα στην αναμονη! Θα προσπαθησω να ανεβασω καινουριο παρτ μεσα στην εβδομαδα αλλα δεν υποσχομαι τιποτα. Σας ευχαριστω για τις ψηφους σας στην ιστορια μου και για τα σχολια. 

Αν σας αρεσε η ιστορια μου ψηφιστεε και σχολιαστε τις γνωμες σας <3 Οπως σας εχω ξανα πει οι γνωμες σας ειναι πολυτιμες για μενα <3 

Σας ευχαριστω πολυ!!! 

See you guyss soon <3 :*



Grande amoreWhere stories live. Discover now