Untitled Part 15

244 25 2
                                    

~ΛουκαςPOV~


Τεσσερις μερες. Τεσσερις μερες περασαν απο τοτε που πηγα στο πατρικο της και μου αποκαλυψε οτι βρηκε αλλον. Πως μπορεσε; Της εδωσα τα παντα και αυτο ηταν το ευχαριστω της; Αλλα βεβαια δεν φταιει καποιος αλλος. Εγω φταιω ο ηλιθιος που νομιζα οτι ειναι ξεχωριστη. Την βολεψε που εχασε και το παιδι. Τωρα μπορει να ζησει ανενοχλητη τον ερωτα της με τον καινουργιο γκομενο.

<<Γαμωτο>> φωναξα ενω βαρεσα το χερι μου στον τοιχο. Εδω και τεσσερις μερες κανω τοσες προσπαθειες να την βγαλω απο το μυαλο μου αλλα δεν καταφερνω τιποτα. << Σκατα>> μουρμουρισα ενω εβαλα λιγο ουισκι στο ποτηρι μου. Το αλκοολ πλεον εχει γινει ο καλυτερος μου φιλος. <<Γιατι ρε Ελενα; Γιατι γαμωτο;>> μονολογουσα μονος μου.

Ο ηχος του κουδουνιου με ξυπνησε απο τις σκεψεις μου. Περπατησα απροθυμα μεχρι την πορτα ανοιγοντας την. Ενας φουριοζος Παολο μπηκε μεσα. << Παλι πινεις; Κοψε το ποτο ρε φιλε θα σε καταστρεψει>> μου ειπε ενω πηρε το ποτηρι με το ουισκι απο το χερι μου. << Εεεε δωστο μου αυτο>> του ειπα ενω εκανα μι κινηση να το πιασω. << Οχι! Βρωμας αλκοολ. Θα καταστραφεις φιλαρακι>> μου ειπε απομακρυνθηκε απο κοντα μου. << Δεν μας παρατας λεω εγω και εσυ; Αμα ηρθες να μου κανεις κηρυγμα ευχαριστω δεν θελω>> του απαντησα ενω γυρισα και κοιτουσα την θεα απο το παραθυρο του διαμερισματος μου. Ολη η Ρωμη απλωνοταν μπροστα μου. Θυμαμαι τοτε που ειχα φερει την Ελενα εδω για πρωτη φορα και ειχε κολλησει το προσωπο της στο τζαμι. Ηταν τοσο γλυκια εκανε σαν μωρο που του εδωσαν σοκολατα. "Οχι Λουκα. Ξεχνα την ειπαμε" ειπα στον εαυτο μου κουνωντας το κεφαλι μου.

<< Δεν ηρθα γι αυτο εδω. Ηρθα γιατι εμαθα κατι που σε ενδιαφερει πολυ...>> μου ειπε και γυρισα να τον κοιταξω. << Δηλαδη;>> τον ρωτησα περιεργος. Για να λεει ο Παολο οτι με ενδιαφερει πολυ τοτε μαλλον θα ισχυει. << Ακουσα την Δαναη σημερα το πρωι να μιλα->> δεν προλαβε καλα καλα να αρχισει και τον διεκοψε το κουδουνι που χτυπησε. <<Ποιος ειναι παλι;>> μουρμουρισα χαμηλοφωνα και πηγα να ανοιξω την πορτα.

Αυτη την φορα μεσα μπηκε η Σαμπρινα φορωντας ενα κοντο κολλητο φορεμα και ψηλες μαυρες γοβες. Με κοιταξε και με αγκαλιασε δινοντας μου ενα φιλι στο λαιμο. Οπα γιατι το εκαν αυτο; Απομακρυνθηκα αμηχανα απο κοντα της και πηγα προς τον Παολο. << Ααα εδω εισαι και εσυ Παολο;>> ειπε οχι με τοσο ενθουσιασμο. << Ναι εδω ειμαι>> της απαντησε ειρωνικα. Η αληθεια ειναι οτι η Σαμπρινα δεν τα παει καλα ουτε με τον Παολο ουτε με τον Ντιεγκο και δεν μπορω να καταλαβω γιατι. Ειναι μια χαρα κοπελα μπορω να πω. << Γιατι ηρθες εδω;>> ρωτησε η Σαμπρινα τον Παολο. << Επρεπε να πω κατι στον Λουκα. Εσυ γιατι ηρθες εδω; >> της ειπε κοιτωντας την καχυποπτα. << Μολις εμαθα οτι ο καλος μου ο Λουκας χωρισε. Ηρθα να του συμπαρασταθω>> απαντησε ενω με κοιτουσε εντονα και μου εκλεισε το ματι. Οκ αυτο ειναι λιγο περιεργο. Τι εχει παθει σημερα η Σαμπρινα; Φερεται παραξενα. << Ωραια μπορεις να του συμπαρασταθεις και αλλη φορα τωρα δινετου εχουμε δουλειες>> της ειπε καπως αποτομα. Προβλεπω καυγα εδω περα. << Δεν φευγω αν δεν μου το πει ο Λουκας>> ειπε νευριασμενη η Σαμπρινα.

Grande amoreWhere stories live. Discover now