*⁶*

508 49 24
                                    

Moonbin için çok üzüldüm arkadaşlar bölüm yazmak hiç içimden gelmedi ama sizi de memnun etmek istedim.Rahat uyu Moonbin🩶
Ayrıca bu bölümde bazı seyleri netleştirmeyi düşünüyorum muhtemelen 15-16 bölüm olacak ama moralime bağlı keyifle okuyun❣️❣️
______________________________________

Minho

Ard arda çalan kapıyla gözlerimi araladım.Telefonumu alıp saate baktığımda saatin öğlen on iki olduğunu fark ettim.Açmadığım her saniye daha da şiddetli çalan kapıyla küfür ederek odamdan çıkmış ve doğru dürüst gözümü bile açamadan kapıya doğru ilerlemiştim.

Kapıyı açıp küfür edeceğim sırada gördüğüm bedenle
donakalmıştım.Çok eskiden beri yüzünü bile görmediğim Ryujin tam karşımda dikiliyordu.Daha şaşkınlığımı üzerimden atamamışken Ryujinin arkasında tanımadığım bir beden daha olduğunu fark ettim.Ne hakla evime böyle çat kapı gelebilirdi hem de bana hala bir açıklaması yokken.Kaşlarımı çatmış ve kapıyı sertçe suratına kapatmıştım kapının arkasından ismimi seslense de henüz üzerimdeki şoku atlatamamıştım.

Ryujini affetmeyecektim.En sonunda kapının arkasındaki sesler kesildiğinde pes edip gittiklerini anlamıştım.Olayın üstünden ne kadar zaman geçerse geçsin hâla atlatamıyordum...
______________________

FLASHBACK

Eskiden ben ve Ryujin çok yakın dostlardık, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi.Daha sonra Ryujin bana bir sevgilisi olduğunu söylemişti, onu çok sevdiğinden bahsedip dururdu.Ona bu erkeğin kim olduğunu sorduğumda karşımda biraz susmuş ardından bunun erkek değil bir kız olduğunu söylemişti.

Elbette ilk başlarda çok şaşırmıştım ama asla onu yargılamadım.Uzun bir aradan sonra ona beni sevgilisiyle tanıştırması için birazcık zorlamıştım, bana buluşamayacağımızı ama bir fotoğrafını gösterebileceğini söylemişti (medyadaki fotoğraf).Fotoğrafta genç ve oldukça güzel bir kız vardı ve isminin Yuna olduğunu söylemişti, ismi de kendisi gibi güzel diye düşünmüştüm.

Ardından Ryujin bana, Yuna'nın bir erkek kardeşi olduğunu ve benimle görüşmek için can attığını söyledi.İstememiştim, bir erkekle beraber olma düşüncesi beni rahatsız etmişti bu nedenlede Ryujinin teklifini reddettim.

Bir süre sonra Ryujin'de değişiklikler fark ettim, fazla sessizleşmişti artık neredeyse hiçbir şey anlatmıyordu.Ona en sonunda ne olduğunu sormuştum, o da Yuna'dan ayrıldığını ve artık adını duymak istemediğini söylemişti.Bunun nedenini sordum ama anlatmamakta inatçıydı.

Onu rahatsız etmemek için bu konuyu hiç açmadım ama bir gün Ryujin çok sinirli bir şekilde evden çıktı nereye gittiğini sorma fırsatım bile olmadı.Onu deflarca aradım ama aramalarıma cevap vermiyordu, bende onu beklemeye başladım.Gece saat on ikiyi gösterirken evin kapısı açıldı ve Ryujin içeriye sarhoş bir şekilde girdi.Ona nereye gittiğini soracaktım ki birden yere çöküp şiddetle ağlamaya başladı, kollarımı sarsılan bedenine sardım ve sakinleşene kadar da soru sormadım.

En sonunda sakinleşip nefeslenince bana nerede olduğunu ve neler olduğunu tek tek anlattı.Ayrılmalarının sebebi ise Ryujinin ailesi yüzünden Yuna ile çok fazla dikkat çekmemek için ilişkilerini biraz daha saklı yaşamak istemesi fakat Yuna'nın bu duruma sert tepki gösterip, biraz daha bekar kalırsa istemediği bir adamla evlenmek zorunda kalacağını söyleyip Ryujinden yardım istemiş ve Ryujin ailesinin tepkisinden korkup Yuna'dan ayrılmak istemiş.Bir süre küs kalmışlar ve Ryujin artık ailesine karşı gelme kararı alıp Yuna'ya haber vermek istediğinde Yuna'nın evlilik haberini almış.

Ryujin o günden sonra kendine gelememişti ve bende onu her gün neşelendirmeye çalışıyordum ama nafile.Ryujin gittikçe daha da kötüleşiyordu.En sonunda beni kötü etkilediğini söyleyip arkadaşlığımızı bitirmişti, her ne kadar yalvarsam da inadından vazgeçmemiş ve yüzünü bir daha görmemiştim.

Aradan yaklaşık 1 sene veya 1,5 sene geçmişti ve hiç beklemediğim bir şekilde Yuna'nın ölüm haberi gelmişti.Görünüşe göre bir kazada tüm ailesiyle beraber can vermiş.Kardeşi hariç.Kardeşi ise uzun süre ortalıktan kaybolmuştu ve kimse ona ulaşamıyordu...

FLASHBACK END
________________________

FINISH

532 kelime

Dediğim gibi dostlar bu aralar iyi değilim bölümler çok sık gelemeyebilir.Şöyle kurgu var ama yazıcak kadar şey değilim.Tembellik çöktü üstüme AMA DEVAM EDICEK HE GELCEK BOLUM OPTUM BAY

dark side of the moon // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin