SELAM AAAAAAAAAA
bu bölüm kafanizi karıştırıyım mı he
Neyse hadi heyecanla okuyun bari__________________________________________
Minho
Ensemde hissettiğim sıcak nefesle gözlerimi açmıştım.Arkamı dönmeye yeltendiğimde beni engelleyen kollarla içinde bulunduğum durumun farkına varıp yerimde sıçradım.Bu saçma hareketimle kafamı Jisung'un çenesine vurmuştum.Artık Jisung'da uyumuyordu ve bu benim gerginliğimi iki katına çıkarmıştı.
Jisung sonunda ellerini belimden çektiğinde kendimi yer atıp ayağa kalktım.Arkamdaki beden yeni uyandığı belli olan sesiyle"güzelim inan bana daha iyi uyandırma yöntemleri var" dediğinde arkamı dönüp ellerimi belime koydum (kendimce ciddi bir pozisyondaydım) ama arkamı döner dönmez gördüğüm Jisung'un çıplak üst vücudu ciddi pozumu çoktan afallatmıştı.Sahi ne ara çıkardı o üstünü.
Silkelenip gözlerimi tekrar suratına çevirdim o da o sırada üzerine salaş bir t-shirt geçirmişti "evimde ne işin vardı Jisung?" Sanki söylediğim hoşuna gitmiş gibi gülüp "kollarımın arasında ne işin vardı Minho?" Dedi.Yanlış anlaşılmanın verdiği utançla kendimi açıklamaya çalıştım "Sen öyle koltuğumda yatıyodun bende öldün sandım, başıma kalma diye nefesini kontrol edicektim sonra çektin beni yanına hayvan gibide tutmuştun çıkamadım öküz!" Sözümü bitirince derin bir nefes alıp ellerimi kızaran yanaklarıma koyup arkamı döndüm ve bu durumdan kaçmaya çalıştım.Ama sadece çalıştım yapamadım.
Jisung beni dün geceki gibi kolumdan yakalamış ve kucağına çekmişti.Arkam dönük olduğundan suratını görmüyordum ama aniden aklıma sormam gerekenler geldiğinde sinirle arkamı dönmüştüm.Evet düşünmeden yaptığım bu hareket sonucu artık Jisungla yüz yüzeydik.
Hiç istifimi bozmadan sinirli bir ses tonuyla konuştum "Dün arabadaki tavrın neydi öyle? Ayrıca sen arabadan ayrıldıktan sonra abimden yeni bir cinayet işlendiğine dair bir bilgi aldım.Sikeyim neden suçsuz bir avukatı öldürdün Jisung?! Öldürmekten zevk alan deli bir psikopat mısı-" sözüm belimi acıtacak derecede sıkan ellerle yarım kaldığında ağzımdan acı dolu bir inleme kaçırmıştım.
Kaşlarımı çatıp kalkmaya çalıştığımda Jisung'un sinirden kızarmış yüzüyle karşılaştım.Tamam söylediğim şeylerle boku yediğimi çoktan anlamıştım ama bunlar gerçeklerdi ve ben vereceği cevapları duymak istiyordum.Bu yüzden sözlerime cürretkar bir şekilde devam ettim
"söylesene Jisung neden bütün öldürdüklerin kıdemli hukukçular? Ayrıca o gün arabada o resmi gördükten sonra bir avukatı öldürmüş olman da bunlarla bağlantılı değil mi?" Belim cidden acımaya başlamıştı ama Jisung ne cevap veriyordu ne de başını kaldırıp suratıma bakıyordu.
Madem cevap vermiyor o zaman bunu ilerletirim.Alaycı bir şekilde gülüp devam etmiştim "hadi ama Jisung bazı şeyleri saklayamazsın, örneğin araba kazasında aileni kaybettikten sonra delirip ablanın kocasını öldürmen gibi bazı ufak sırları saklayamazsın" son söylediğim sözlerle kafasını kaldırıp kızarmış gözlerini gözlerime dikti.
Bir anlığına gözlerinde saf nefreti gördüğüme yemin edebilirim.Doğru yolda olduğumu anlayıp konuşmaya devam edeceğim sırada koltuğa çarpan sırtım ve boğazıma dolanan ellerle nefesim kesilmişti.Jisung boğazımı öyle bir sıkıyordu ki gözlerim bir anlığına kararmıştı.
Jisung'un gözlerinden yaşlar süzülmeye devam ederken bir yandan da kısık sesle konuşuyordu "Nerden bilebilirsin ki sen? Ne cürretle ailem hakkında böyle konuşursun? O piçin ne sik olduğunu nerden bilebilirsin? Senin arkadaşın olacak o sürtük yüzünden ablamın yaşadıklarını nerden bilebilirsin? Abin olacak o piç kurusu yüzünden ablamın öldüğünü nerden bilebilirsin? Söylesene Minho benim bu zamana kadar ne kadar acı çektiğimi ve içimdeki bir türlü sönmeyen intikam ateşini nerden bilebilirsin?"Boğazımdaki elleri gevşemiş ve yavaşça üzerimden doğrulmuştu.
Çekilmesiyle beraber derin bir nefes alıp öksürmeye başlamıştım.Jisung gözlerinde suçluluk dolu bir ifadeyle uzaktan nefeslenmemi izliyordu.Ayağa kalkacağım sırada sendelemiş ve tekrar koltuğa düşmüştüm.Jisung kafasını yere eğmiş ve hızlı adımlarla evden çıkmıştı ama benim aklımdaki sorular daha da artmıştı...
_______________________________________
FINISH
543 Kelime
Offf jisungum ya kiyamam
Bu hikayede yanan da minho olduSizce jisungun geçmişinde noldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dark side of the moon // Minsung
Ficção GeralAilesinin ölüm sebeplerini öldüren birisi masum mudur? Semesung Ukemin