Geldim slm
Muck________________________________
Jisung'dan
Derin bir nefes alıp kucağımda benim konuşmamı bekleyen bebeğime baktım.Elbette ona şu an bir şeyleri anlatırsam bunları ifşa etmesi çok olasıydı
ama bana olacaklar çok da umurumda değil açıkcası, her ne olursa olsun o hücreden çıkabilirim ama şu anda bebeğimin güvenini kazanmam daha önemli.Aniden aklıma gelen hatıralarla kaşlarımı çatıp tekrar derin bir nefes aldım artık anlatmalıydım.Başımı kaldırıp Minho'nun gözlerine baktım "bu anlatacaklarımdan sonra bana olan tutumun değişecek mi Minho?" bunu soruyordum çünkü her ne kadar o fark etmese bile yaptığım şeylere olan tepkisi azalmıştı onu o bile fark edemeden yavaş yavaş kendime bağlıyordum ve bunun bozulması beni oldukça korkutuyordu.Minho söylediklerimle duraksadı ama çok geçmeden sorumu yanıtladı "anlattıklarına bağlı Jisung, kesin bir şey söylemem mümkün değil" onaylarcasına kafamı salladım.Haklıydı söylediklerimden sonra bana nasıl davranacağını ben anlatmadan bilemezdi.
Bu riski alarak cümleme başladım "Bazı şeyleri çoktan çözdüğünün farkındayım o yüzden çok gevelemeden anlatacağım.Bildiğin gibi Yuna benim ablam.8-9 yaşlarındayken,hayatım boyunca onu mutlu edeceğime yemin etmiştim.Ablamı her şeyden çok severdim, onun iyi biriyle evlenmesini ve çocuklarını görmeyi isterdim." Bir kaç saniye duraksadım. "Sahi arkadaşın yüzünden hayatı mahvolmasaydı çocuklarını görebilir miydim?" Bu düşünce beni oldukça yaralamıştı.
Minho'nun karşısında ağlamak istemediğimden kafamı yukarı kaldırıp gözlerimi kapattım ve anlatacaklarıma o şekilde devam ettim "bir gün ablam eve ağlayarak geldi.Ona ne olduğunu sordum ama beni geçiştirmişti, sikeyim keşke ısrar etseydim...her neyse, beni geçiştirmek için bi arkadaşıyla kavga ettiğini söyledi bende çok üstelemedim.Bir ay sonra düğünü vardı ve böyle olaylara üzülmemesi gerektiğini düşünürdüm.O bir ay bir anda geçmişti ve ablam evleniyordu.O kadar mutluydum ki sevinçten neredeyse havalara uçacaktım, ablamın aksine..." ellerimle suratımı kapatıp dudaklarımı ısırmıştım.
Bunları anlatmak benim için tam bir işkenceydi çünkü ablamın öldüğü gün benim en mutlu olduğum gündü.Devam etmeye çalışsam da kalbimdeki ağırlık buna izin vermiyordu.Kendimi durdurmaya çalışırken kalbimin üzerinde Minho'nun sıcak ellerini hissettim.O andan itibaren kendimi tutamadım ve içimdekileri dökmeye başladım.Aşık olduğum adamın kollarında yorgunluktan bitkin düşene kadar ağlamıştım...
____________________________________
Minho'dan
Kollarımda yorgunluktan uyuyakalan Jisung'a baktım.Yaşadıkları kolay şeyler değildi ve muhtemelen kendini suçluyordu.Kimse böyle bir yükün altında sağlıklı düşünceler barındıramazdı.Bu nedenle Jisung'un bu zamana kadar yaptığı şeylerin sebebi kafamda aydınlanmıştı.
Anladığım kadarıyla Jisung'un ablası o adamla evlendiğinde bir şeyler iyi gitmemişti ve bir şekilde ayrılmışlardı.O kaza ise ayrılıklarından birkaç ay sonra gerçekleşmişti.Jisung'un eniştesi bunu gururuna yedirememiş ve onların en mutlu anlarını mahvetmek istemişti.Bu da o adamın neden kaza yerinde olduğunu açıklıyordu.
Jisung ağır bir travma geçirdiği için kişiliğinde problemler olduğunu düşünüyorum.Öncelikle öldürme iç güdüsünü kontrol edemiyor.Bütün bu pislikleri yapıp da rahat bir şekilde gezmesinin sebebi muhtemelen bir yerlerle bağlantılı olmasıydı.Yani hücreye girse de çıkmanın bir yolunu bulurdu.Jisung'u yakalamanın ilk adımı ise bağlantıli olduğu kişileri yakalamaktı.
Jisung'a olan güvenim hala tam olarak yerine oturmuş değil ama bu bilgiler şimdilik sadece bende kalacak.İster sebebi olsun ister olmasın bir insanı öldürmek suçtur ve Jisung'da aranan bir suçlu.Aklımdaki düşüncelere dalmışken Jisung yerinde kıpırdanmaya başladı.Bir süre sonra tamamen ayılmış olacak ki kafasını koyduğu boynumda öpücüklerini hissetmiştim.Boynumdan gıdıklandığım için istemsizce hafif bir şekilde kıkırdamıştım.
Jisung kafasını kaldırıp gözlerime baktığında gözlerinin ağlamaktan kıpkırmızı olduğunu görmüştüm.Bu görüntü nedenini bilmediğim bir şekilde göğsüme bir ağrı saplanmasına sebep olmuştu.İki elimi Jisung'un yanaklarına yerleştirirken konuştum "Jisung istersen bir duşa gir bende o sırada yiyecek bir şeyler hazırlarım"
Sanki söylediğim sözler altındanmışcasına gülümsedi ve küçük bir çocuk gibi kafasını salladı.Hala kucağında oturduğumu fark edince aniden kalktım ve Jisung'un kıkırtıları eşliğindr hızlıca mutfağa ilerledim.
Banyonun kapısının sesini duyduğumda rahat bir nefes alıp yer doğru çöktüm.Nedenini bilmek istemeyeceğim bir şekilde Jisung beni kendisine çekiyordu.Ve aramızdaki bu çekimin farkında olduğum kadar korkuyordum da.Bir suçlu olmasının yanı sıra o bir erkekti ve benim daha önce bir erkekle ilişkim olmamıştı.Bu duygular bana oldukça yabancıydı ve bu beni ciddi bir şekilde geriyordu.Kafamı hızlıca sallayıp düşüncelerden kurtulmaya çalıştım.Oturduğum yerden kalkıp Jisung'la bana yiyecek bir şeyler hazırlamaya başladım.
Bir süre sonra belimde hissettiğim ellerle irkildim.Yemeğe(düşüncelere) o kadar dalmıştım ki Jisung'un banyodan çıktığını bile duymamıştım.Jisung kafasını iyice boynuma yaslayıp konuştu "Minie~ çok acıktım seni yiyebilir miyim?" Yaptığı aegyo ile yüzümü buruşturup bana sülük gibi yapışmış olan Jisung"u itekledim." Jisung lütfen aegyo yapma cidden bu sert görüntüne hiç uymuyor" Jisung dediklerime çapkın bir şekilde gülmüştü "Demek sana göre sert bir erkeğim, sert erkekleri sever misin minie~" gözlerimi devirip tavadaki yemekleri tabaklara koyarken konuştum "ben direkt insan sevmem Jisung"
Elimdeki tabakları masaya yerleştirirken aniden arkamdaki bedenden gelen bir eşek taklidi ile kahkahamı tutamayarak arkamı döndüm "Jisung napıyosun" çıkardığı ses yüzünden etkisini kaybeden çapkın gülüşüyle "bebeğim insan sevmiyorum dedin bende senin için eşek oldum,aşk insana neler yaptırıyor görüyorsun Minho" dedi.Yaptığı saçma açıklamayla kahkaham daha da artarken Jisung'un omzuna hafif vurup itekleyerek masanın başına getirdim "hadi bakalım küçük sıpa yemeğini ye de kocaman bir eşek ol" Yaptığım espriyle Jisung suratıma dik dik bakıp sandalyeye otururken konuştu"geç sen dalganı geç, aşkından yataklara düştüğün günleri de görücem senin" bu söylediklerine gülerek göz devirdim ve yemeğime başladım.
O günlerin yakın olduğunun farkında olmak gerçekten korkutucuydu...
_______________________________________
FINISH
820 kelime
Eveet yeni bolum bu kadardı bi sonraki bölümde yeni karakter kilidi açılacak.
Okuduğunuz için teşekkür ederim çok seviorm sizi.BAYYSS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dark side of the moon // Minsung
General FictionAilesinin ölüm sebeplerini öldüren birisi masum mudur? Semesung Ukemin