3

269 45 141
                                    

Neredeyse iki yıl geçmişti. Nezuko iki yıldır uyanmıyordu. Tanjiro ve ben onun için endişeliydik ama Urokodaki-san iyi olduğunu ve güç topladığını söylüyordu.

Nezuko'nun yanına gittim. Tanjiro'yu bekliyordum. Onunla Son Eleme Sınavı'na gidecektik. Dev kayayı kesip yanıma gelmesini bekliyordum.

"Nezuko. Ablan ve abin senin için savaşıyor. Seni koruyacağımıza söz veriyorum güzelim."

Nezuko'nun kafasını okşadığımda Tanjiro kapıyı açmıştı.

"Başardın mı?"

"Evet."

Gülümsedim.

---

"İyi şanslar. Dikkatli olun."

Tanjiro ile koşmaya başladık. Tanjiro bir süre sonra dönüp el salladı.

"Sabito ve Makomo'ya benden selam söyleyin."

"Ah, evet. Benim adıma da söyleyin Urokodaki-san. Görüşürüz."

---

Erguvan ağaçlarının altında yürüyorduk. Sessiz ve usulca. Kokuları harikaydı. Koklayıp koklayıp duruyordum.

Merdivenlerden çıkıp insanları gördüğümüzde Tanjiro ile ilerlemeye devam ettik.

"Ahali! İblis Katletme Birliğinin düzenlediği, Son Eleme Sınavı'na teşrif ettiğiniz için can-ı gönülden teşekkür ederiz."

Beyaz saçlı kız konuşmaya başladı.

"Bu Fujikasane Dağı'nda kılıç ustaları tarafından canlı olarak hapsedilmiş iblisler var ve bunların dışarı çıkma imkanları yok."

Siyah saçlı kız devam ettirdi.

"Dağın zirvesine giden yolun yarısına kadar her yerde bulunan, iblislerin tiksindiği erguvanlar yıl boyunca açmış olurlar."

"Lakin, bu noktadan sonra erguvanlar bulunmadığı için iblisler kol gezer."

"Burada yedi gün boyunca hayatta kalmanız, sizin Son Eleme Sınavı'ndan geçme şartınız olacak."

"Öyleyse hayırlı yolculuklar."

Son cümleyi birlikte söylediler. Tanjiro ile birlikte koşuyorduk. Sadece koşuyorduk.

"Yedi gün boyunca hayatta kalmalıyız. Nezuko için."

Tanjiro beni onaylayıp ilerlemeye devam ettik. Gördüğümüz iblisi indiriyorduk. Hayatta kalmak için çabalıyorduk.

"Yardım edin! Kimse yokmu?"

"Tanjiro?"

"Duydum hadi gide-"

Önümüzden devasa büyüklükte bir iblis geçince ikimiz de duraksadık. Bu büyüklükte bir iblisin olmasına imkan yoktu. Ancak şekil değiştirmiş bir iblis bu büyüklükte olurdu.

İblis, çocuğun birini alıp gözümüzün önünde midesine indirdi. Bedeni büyüyordu. Diğer çocuk kaçmaya çalışırken iblis ona elini fırlatıp yakalaşmıştı.

Tanjiro'dan önce fırladım.

Su Nefesi...İkinci şekil...Su Çarkı

İblisin kolunu koparttım. Yere inince Tanjiro'ya seslendim.

"Tanjiro gerisini sen hallet. Ben onu koruyacağım."

Tanjiro kafa salladı ve önümüze geçti. Bende çocuğun yanına geçtim. İblis konuşmuştu.

"Bir başka sevimli tilki ayağıma geldi."

"'Bir başka' mı?"

"Küçük tilki yavrusu, Meji'nin kaçıncı yılındayız?"

İnosuke Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin