11

167 29 69
                                    

Nezuko

'Kız kardeşim. O benim kız kardeşim! Nezuko öyle değil.'

Bu anılarda ne böyle.

'Nasıl böyle oldu bilmiyorum ama..'

Babam

Annem

Kardeşlerim

'Tüm insanlar senin ailendir.'

Abim

'İnsanları koru.'

Ablam

'İnsanlar korunması, kurtarılması gerekenlerdir.'

'İnsanları incitme.'

Asla incitme onları.

Karşımdaki kişinin kanı midemi bulandırınca kafamı iğrenerek sağ tarafa çevirdim.

İnsanlar benim ailem. Onları korumalıyım.

Hanako

Aferin sana Nezuko.

"Ne oldu?"

Efendi konuşunca yanındaki beyaz saçlı kız cevapladı.

"İblis kız tiksinerek başını çevirdi. Shinazugawa-sama onu defalarca kılıçtan geçirdi ama gözünün önünde kendi kanını aleni şekilde ona göstermesine rağmen takat gösterip, ısırmadı."

"Öyleyse, Nezuko'nun insanlara saldırmayacağının kanıtını görmüş olduk, değil mi?"

"Tanjiro, Hanako."

Efendiye baktık.

"Bu olanlara rağmen Nezuko'yu hala kabullenmeyenler var. Bundan sonrasını siz kanıtlayacaksınız. Sen, Hanako ve Nezuko İblis Katledici olarak birlikte savaşacak mısınız, yararınız dokunacak mı?"

İkimizde onun verdiği hava ile rahatlayıp önünde eğildik. Tüy gibi hissediyordum.

"On İki İblis Ay'ını mağlup edin. Böylece kabul göreceksiniz. Sözlerinizin onların nezdinde ağırlığı olacaktır."

Tanjiro ile aynı anda konuştuk.

"Nezuko ile birlikte On İki İblis Ay'ını mağlup edip Kibutsuji Muzan'ı yeneceğiz! Bu keder zincirini kılıcımızla keseceğiz!"

"Şu anda böyle birşey yapamayacağınız için ilk önce On İki İblis Ay'ından birini indirmeye bakın."

Tanjiro ile kızarmıştık.

"Emredersiniz!"

Efendi birkaç şey söyledikten sonra son kez konuştu.

"Tanjiro ve Hanako'nun meselesi burda son bulmuştur. Çekilebilirsiniz!"

"Öyleyse onları konağımda ağırlamak isterim."

"Tamamdır! Götürüyorum onları."

Kelebekli kadın alkış yaptıktan sonra birkaç görevli gelip bizi sırtladı ve tam yola koyulmuştuk ki Tanjiro geri döndü.

"Lütfen bekleyin! Şu yara kaplı şerefsize bir kafa daha gömmek istiyorum! Kesinlikle-"

"Kes! Kapat çeneni!"

"Nezuko'yu kılıçtan geçirmiş hıyar herife kesinlikle bir kafa daha çakmam gerek! Kafa çakmanın kurallara aykırı olmaması gerek!"

Saçı uzun olan sütun yerden birkaç taş alıp Tanjiro'ya fırlatınca kıkırdadım.

İnosuke Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin