10

192 32 99
                                    

Önümüzdeki iblis ile savaşırken Giyuu'yu görmüştüm. Son darbeyi indirdim ve kılıcımı kınına geri koydum.

"Bu şeyi ikiniz mi yaptınız?"

"Tabiki biz yaptık! Başka birini görüyor musun?"

İnosuke'nin kolundan tuttum ve nefesimi düzenlemeye çalıştım. Bu şey nefesimi bozmuştu.

"Sen yanıyorsun Hana!"

Giyuu elini alnıma getirdiğinde hemen geri çekti. İnosuke zaten kolumdan ayırılmıştı. Vücudum o kadar sıcak mıydı gerçekten.

"Sen su nefesini kullanmıyor muydun?"

Giyuu'ya dönüp cevapladım.

"Şey biraz karışık. Ben bir an, kulağımda fısıltı duydum ve Güneş nefesini yaptığımı farkettim."

Giyuu'nun gözleri büyüdü. Merakla elini tekrar alnıma koydu.

"Güneş...nefesi mi?"

Kafamı onaylar şekilde salladım ve aklıma Tanjiro'nun başının dertte olabileceği geldi.

Havayı koklayıp yerini buldum ve yürümeye başladım.

"Nereye?"

"Tanjiro'nun yanına."

İnosuke hızla yanıma geldi ve birlikte koşarak yola koyulduk. Giyuu'da arkamızdan geliyordu. Daha doğrusu önümüze geçmişti bile.

---

"Sen kafamı kesmeden ben iplerimle kendim kesmiştim zaten. Kaybettin sinir bozucu şey."

Önümde duran iblis kafasını yerine koydu ve Tanjiro'ya yaklaştı. Ağaçların arasında duruyordum. Hareket edemiyordum. Nefesim düzensizleşiyor ve damarlarım patlayacak gibi hissediyordum.

Tanjiro'nun etrafında bir sürü kırmızı iplik olduğunda korkarak İnosuke'ye baktım. O ise rahat bir şekilde bana baktı ve çenemden tutup o tarafa döndürdü. Giyuu ortaya çıkıp ipleri ve iblisin boynunu kesmişti.

Çok şükür...

Ben nefesimi düzenlemeye çalışırken İnosuke yürüyemeyeceğimi anladı ve beni kucağına aldı.

"Hey yaralısın!"

Maskesi yoktu. Gözlerine bakıp söylendiğimde çok değerli bir şeymişim gibi bakarak konuştu.

"Seni taşıyamayacak kadar yaralı değilim Hanako!"

Bir süre bakıştıktan sonra Giyuu'nun sesini duymuştum.

"Tanjiro kaç! Nezuko için! KAÇ!"

"İnosuke, neler oluyor?"

"Bir kadın belirdi ve Tenuka'ya saldırmaya çalıştı. Bizim oğlan kadını tutuyor ve Sentaro kaçıyor."

"Beni oraya götür."

İnosuke onaylayıp o tarafa götürünce Tanjiro'nun yerde olduğunu gördüm. Nezuko yoktu. Tam birşey diyecekken karga konuşmuştu.

İnosuke ve Tanjro ile şaşkınca bakışıyorduk.

"Kamado Tanjiro, alnında yara izi ve küpeleri olan genç. Gak. Kamado Hanako, sakuralı haorisi olan genç kız. Kamado Nezuko, ağzında bambu olan iblis. Kamado kardeşler gözaltına alıncak. Gak. Karargaha götürün. Onları karargaha götürün!"

Bir grup insan gelip Tanjiro'yu ve beni alımıştı ve bir yere taşımışlardı. İnosuke beni aldılar diye görevliler ile kavga etmeye çalışınca Giyuu onu bağlamış, diğerlerine öyle vermişti.

İnosuke Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin